Шукається терміново генератор на Гольф 2 1,6ТД. Вирішив поміняти підшипник, щітки і коли розібрати, то як то кажуть картина "маслом". Мало того, що потрібно замінити 2 підшипники, 2 втулки, щітки та і різьба накрилась на валу, то і ще як назло у мене генератор на 45А(15 років їздив і ніразу не заглянув на "лейбу", що він у мене такий слабенький), і трохи "рарітетний" на кріплення. Тому шукається трохи сильніший і з таким кріпленням як на фото. ТЕРМІНОВО !!! 067 974 10 1сім Руслан
Є два види кріплення. У мене трохи "рідкісне". Сьогодні на Зеленій дивився, то з 10 штук один такий як в мене, тому і виклав фото щоб бачили.
В дизельного і в бензинового двигуна кріплення генератора різне (дзеркальне). Кріпиться 1 болтом. Ще одним болтом натягується. Крім того у цих генераторів різний виліт шківа. Все. Інших відмінностей немає. 45А - це абсолютна норма для генератора дизильного і турбодизельного двигуна. Також генератор для дизеля може мати вихід на тахо (W), а може і не мати.
Ні. Кріплення і бензинового і дизельного стартера ідентичне. 2 довгих болти через корпус KПП до блоку + 1 коротший болт до кронштейну передньої опори двигуна.
rusmaks, зніми свого, купи нового шківа і занеси до майстра. Якщо нормальний майстер то зробить. Шків буде коштувати 70 грн, і за роботу до 200 грн. В самого стоїть такий генератор, купував у Green-а прозапас. Дійсно, знайти важко, робочого!
Добра порада. Б/У через рік два знову здохне бо всі підуставші. Капітально відремонтувати буде трохи дорожче але будеш мати майже новий і забудеш на пять років про генератор.
Проблема не в шківу, шків у мене є(виточили ще 15 років тому, рідний "їв" ремні за 1-3 тис.км). Проблема в тому, що там де був закручений шків збита різьба, і ще плюс до того вал трохи там кривий. Тому реставрація мого відпадає.