Куплю генератор на Гольф 2 1,6ТД

Тема у розділі 'Запчастини і тюнінг', створена користувачем rusmaks, 3 кві 2013.

  1. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Шукається терміново генератор на Гольф 2 1,6ТД.
    Вирішив поміняти підшипник, щітки і коли розібрати, то як то кажуть картина "маслом".
    Мало того, що потрібно замінити 2 підшипники, 2 втулки, щітки та і різьба накрилась на валу, то і ще як назло у мене генератор на 45А(15 років їздив і ніразу не заглянув на "лейбу", що він у мене такий слабенький), і трохи "рарітетний" на кріплення.
    Тому шукається трохи сильніший і з таким кріпленням як на фото.
    [​IMG]

    ТЕРМІНОВО !!!

    067 974 10 1сім Руслан
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    В дизеля і бензина однакові кріплення? Якщо так то маю щось
     
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Є два види кріплення. У мене трохи "рідкісне". Сьогодні на Зеленій дивився, то з 10 штук один такий як в мене, тому і виклав фото щоб бачили.
     
  4. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    На скільки я знаю, в дизеля кріпиться 3 болтами, в бензинового 2.
     
  5. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    В дизельного і в бензинового двигуна кріплення генератора різне (дзеркальне). Кріпиться 1 болтом. Ще одним болтом натягується. Крім того у цих генераторів різний виліт шківа. Все. Інших відмінностей немає.
    45А - це абсолютна норма для генератора дизильного і турбодизельного двигуна.
    Також генератор для дизеля може мати вихід на тахо (W), а може і не мати.
     
  6. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Перепрошую, попутав із стартером
     
  7. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Ні. Кріплення і бензинового і дизельного стартера ідентичне. 2 довгих болти через корпус KПП до блоку + 1 коротший болт до кронштейну передньої опори двигуна.
     
  8. russx

    russx Початківець

    Авто:
    golf mk2 1.3 MH
    300грн на 90а

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  9. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Хто скаже чи стане він мені на Гольф 2?
    Кріплення здається підходить.
     
  10. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    Якщо і стане, то з шківом треба буде помучитись точно. Маю на увазі виліт
     
  11. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    rusmaks, зніми свого, купи нового шківа і занеси до майстра. Якщо нормальний майстер то зробить. Шків буде коштувати 70 грн, і за роботу до 200 грн. В самого стоїть такий генератор, купував у Green-а прозапас. Дійсно, знайти важко, робочого!
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Добра порада. Б/У через рік два знову здохне бо всі підуставші. Капітально відремонтувати буде трохи дорожче але будеш мати майже новий і забудеш на пять років про генератор.
     
  13. DIN

    DIN Початківець

    Авто:
    Mercedes-Benz Sprinter
    Є такий. [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  14. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    А шків де?)
     
  15. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Проблема не в шківу, шків у мене є(виточили ще 15 років тому, рідний "їв" ремні за 1-3 тис.км).
    Проблема в тому, що там де був закручений шків збита різьба, і ще плюс до того вал трохи там кривий. Тому реставрація мого відпадає.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)