Куплю лампу підсвітки дифлектора обдуву

Тема у розділі 'Запчастини і тюнінг', створена користувачем exalto, 24 кві 2014.

  1. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Куплю лампу підсвітки управління жалюзями дифлектора обдуву (її оригінальний номер 3B0 919 243 В). Можливо такий цоколь ще десь використовується точно не знаю. Факт того що треба таку лампу, можна і дві, нову або б/в за адекватну ціну. Можливо в когось є старий дифлектор з якого можна їх зняти, або є запасні які не потрібні.
     
  2. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Так виглядає лампа
    [​IMG][​IMG]
     
  3. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    Тобі саму лампочку потрібно чи разом з цоколем???
     
  4. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Бажано разом з цоколем. А що є якісь аналоги ламп накалювання які туда підходять?, бо з діодами не охота зв"язуватись.
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ясно шо є. Звичайна лампочка. На автобазарі є, на радіобаразі є.
    Випаюєш стару і впаюєш нову. Вона з двома довгими ножками йде.
     
  6. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А я б краще світлодіод впаяв з опором, нічого складного немає, а виглядає краще)

    Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
     
  7. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Не зустрічав таких, в суботу буду на автобазарі попитаю. Дякую.
     
  8. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Я пробував такий як на сигналізацію ставлять, так з нього результату "0" сьогодні попробую це SMD-діод чи як там вони правильно називаються, але також сумніваюсь, там трохи хитро підсвітка придумана, так як сама лампа не підсвічує індикатор, а передає світловий потік.
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Теж планую в суботу накупити собі лампочок нових, бо деякі заяскраві, а деякі за слабі. Саме такі лампочки у мене всюди стоять.

    Чим краще? Абаснуй!
    Це звичайна лампочка розжарювання. В неї виключно одні плюси перед дурними світлодіодами.
    1. Горить рідше
    2. Теплий колір світла і приємний в підсвітці!!!
    3. При регулюванні яскравості підсвітки в салоні лампочка розрарюання буде регулюватися в повному діапазоні потужності. Діод в свою чергу просто погасне коли напруга стане нижчою ніж мінімальна, при якій він може засвітитися.
    4. Якщо підсвічування не пряме, діод треба натирати наждачкою, щоб він світив в різні сторони.
    5. Треба думати якою стороною впаяти діод.
     
  10. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Ок, но трабл.
    1. світлодіод, при відповідності напруги, тобто при норм опорі взагалі не горить! Він, практично вічний.
    2. Світлодіод в підсвітці кнопок/шкал для очей не менш приємний і чіткий.
    3. Не зовсім так. Лампочка регулюється у великому діапазоні, а світлодіод у досить малому і не гасне він). Але, регулюється ця підсвітка не щодня, по 3 рази в день, бо в себе, як поставив, то ніразу і не крутив, просто підбирається відповідний опір, середина, то 2КОм, такий "легенький "то 3КОм все норм. Так, регулювання це мінус, але зовсім не значний.
    4. З усіх шкал і підсвіток в себе на г2, хоч би яке там не було спрямування світла, ще ні разу так не робив. СМД світлодіоди, то ті, що нової генерації і без лінзи світять досить розсіяно і гарно все охоплюють.
    5. Це ж зовсім не проблема) там позначено де ±.
    І ще з плюсів:
    - Не зважаючи на китайське походження це все ж таки новітні технології.
    - менша температура при роботі, а значить не витрачається на марне енергія і більший ККД. В результаті не підгоряють пластмасові елементи кнопок чи шкал, що збільшує їх термін експлуатації практично до нескінченності , хіба зважаючи на механічні пошкодження.
    - Дуже вагомий плюс, це низьке споживання енергії і мала потужність і як наслідок менше навантаження на проводку автомобіля (чомусь всі вдома ставлять енергозберігаючі лампи і тішуться на скільки це економно, чи не так? Так от, діоди споживають ще менше і скоро вони будуть переважати в нашому житті)
    Є ще багато плюсів про які можна писати ще.
    Все це на розсуд юзера, звісно, якщо вони не наслідують стиль ОЕМ.
    Щег, я думаю, це вже достатньо обгрунтовано)

    Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Це все твої власні думки. Що тобі то споживаня? Ти сам собі його генеруєш і не платиш за це в держ.казну. Тіки не треба розказувати про зменшення навантаження на генератор і менше споживання пального. Це все дурниці. В цьому випадку можна рівняти наприклад ксено і галогенки, але не підсвітку кнопок в салоні.

    Про чіткість світла і його розсіюваність можеш мене не переконувати. Я не одноразово стикався з таким при світлодіодах. Є місця де лампочка заходить в виріз в світлопровідному пластику і світить за рахунок розсіювання в боки. Хотів би я подивитися як ти smd діод заставиш світити на 360градусів...

    І таки світлодіод гасне при мінімальній яскравості підсвітки взагалі. Теж я навчений з цим. Якщо в нього нема напруги відповідної. Те що ти не регулюєш пісвітку - не означає ш це плюс.
    Я часто регулюю коли вночі їжджу по трасі. Ставлю мінімальну і мене нічого не напрягає.
    Я за світлодіоди, але не в приборці і кнопках. Салонні лампи, підсвітка номера, стопи в т.д. - тільки так.
     
  12. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Шег, як тебе там по імені, я з тобою за це можу сперечатись " до крові" )
    В мене не гаснуть діоди на мінімумі, можу відео зняти, ну хіба що на г2 так передбачено.
    А хіба навантаження в мережі авто не впливає на навантаження на двигун в свою чергу розділ палива? Я сам замічав, що при макс навантаженні оберти збільшуються, може у вас на інжекторах то по інакшому. Але, думаю, краще, коли на проводці менше навантаження, ундо збільшує довговічність. Я в себе як включаю габарити ( діодні ) то можу взагалі забути, що вони вкл, акумулятор фіг сяде.
    От за те розсіювання в боки, в мене так само підсвітка регулювання пічки, то я поставив 2 смд по боках одної великої планки,взаємонаправлено, хоча бачу, що і 1 би стало. І ще 1 на іншу, коротеньку планку, 3 діоди з свд ленти беруть менше потужності, як 1 лампочка розжарювання, а світязь краще. То хіба одиниці таких місць, де треба ставити стандартну лампу, через її всенаправленість світлового потоку, яка впринципі не світиться на 360, її ж цоколь обмежує) Вважаю, 2 смд, паралельно в 2 сторони виправляти ситуацію, якщо є місце.
    Я переважно їжджу вночі і не маю потреби регулювання, бо не напрягає ані чуть, ну але тут особисто кожному своє. В мене в салоні все повністю свд, ззовні тільки габарити і повороти бокові і зад, перед прості. Задоволений)

    Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та ти сперечайся зі мною скільки хочеш. Я теж можу довго це робити.
    Ще раз поясню про навантаження. Все так! Але навантаження тих всіх лампочок в салоні на стільки мізерне... Що воно не варте того всього.
    Про місце і 2смд діода. В мене більшість місць таких шо не поставити їх. Я говорю про такі місця де саме стоїть одна така лампочка і вставляється прямо в отвір спецільний під неї. Ніяки ти туди смд діод не запхаєш. Запхаєш звичайний, але він світить переважно вперід, а це додупи.
    Регулювання яскравості в гольфі це просто. В мене ж вона "розумна". Якщо фари вимкнені то світяться дисплеї яскраво, розуміючи що на вулиці день. Якщо я включаю фари, то підсвітка всіх кнопок вмикається, а підсвітка дисплеїв клімата, магнітоли, на приборці притупляється. Світлодіоди на це мало реагують. З ними получається повна фігня. В тебе на мінімальній яскравості світлодіоди не гаснуть, бо в тебе на мінімальній яскравості напруга достатня для горіння світлодіода.

    Я так бачу згідно логіки сучасних "тюнінгоманів" 90% фунцій в машині можна викинути. Регулювання яскравості. От німці думали і робили, аж тут нікому не потрібно. Всі люблять новорічні ялинки в салоні)) Багато де і в суасних ауді ставлять звичайні лампочки і світлодіоди. Бо вони де-не-де мають перевагу все ж.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    От власне, в дифлекторі обдуву в мене якраз таке місце.
    Абсолютно згоден.
     
  15. Carlsson

    Carlsson Місцевий

    Авто:
    Skoda Oktavia A5
    Ex: Аudi A6C5
    Passat b5,
    Audi A6C5 avant
    На базарі таких лампочок валом, тільки взнай ампераж, щоб не поплавило тобі то всьо діло
     
  16. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Ну діло ваше, де треба просту лампочку, там вона і без проблем ставиться. Про новорічну ялинку в салоні нічого не знаю, залишив в кнопках зелені розсіювачі, то світиться як по оригіналу, тільки набагато чіткіше. Так, регулювання в мене не таке наворочене, як в тебе) тому я ним особливо і не користувався. Про 90% функуій, то швидше навпаки, їх би додати здалося)

    Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)