Куплю лампу підсвітки управління жалюзями дифлектора обдуву (її оригінальний номер 3B0 919 243 В). Можливо такий цоколь ще десь використовується точно не знаю. Факт того що треба таку лампу, можна і дві, нову або б/в за адекватну ціну. Можливо в когось є старий дифлектор з якого можна їх зняти, або є запасні які не потрібні.
Бажано разом з цоколем. А що є якісь аналоги ламп накалювання які туда підходять?, бо з діодами не охота зв"язуватись.
Ясно шо є. Звичайна лампочка. На автобазарі є, на радіобаразі є. Випаюєш стару і впаюєш нову. Вона з двома довгими ножками йде.
А я б краще світлодіод впаяв з опором, нічого складного немає, а виглядає краще) Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
Я пробував такий як на сигналізацію ставлять, так з нього результату "0" сьогодні попробую це SMD-діод чи як там вони правильно називаються, але також сумніваюсь, там трохи хитро підсвітка придумана, так як сама лампа не підсвічує індикатор, а передає світловий потік.
Теж планую в суботу накупити собі лампочок нових, бо деякі заяскраві, а деякі за слабі. Саме такі лампочки у мене всюди стоять. Чим краще? Абаснуй! Це звичайна лампочка розжарювання. В неї виключно одні плюси перед дурними світлодіодами. 1. Горить рідше 2. Теплий колір світла і приємний в підсвітці!!! 3. При регулюванні яскравості підсвітки в салоні лампочка розрарюання буде регулюватися в повному діапазоні потужності. Діод в свою чергу просто погасне коли напруга стане нижчою ніж мінімальна, при якій він може засвітитися. 4. Якщо підсвічування не пряме, діод треба натирати наждачкою, щоб він світив в різні сторони. 5. Треба думати якою стороною впаяти діод.
Ок, но трабл. 1. світлодіод, при відповідності напруги, тобто при норм опорі взагалі не горить! Він, практично вічний. 2. Світлодіод в підсвітці кнопок/шкал для очей не менш приємний і чіткий. 3. Не зовсім так. Лампочка регулюється у великому діапазоні, а світлодіод у досить малому і не гасне він). Але, регулюється ця підсвітка не щодня, по 3 рази в день, бо в себе, як поставив, то ніразу і не крутив, просто підбирається відповідний опір, середина, то 2КОм, такий "легенький "то 3КОм все норм. Так, регулювання це мінус, але зовсім не значний. 4. З усіх шкал і підсвіток в себе на г2, хоч би яке там не було спрямування світла, ще ні разу так не робив. СМД світлодіоди, то ті, що нової генерації і без лінзи світять досить розсіяно і гарно все охоплюють. 5. Це ж зовсім не проблема) там позначено де ±. І ще з плюсів: - Не зважаючи на китайське походження це все ж таки новітні технології. - менша температура при роботі, а значить не витрачається на марне енергія і більший ККД. В результаті не підгоряють пластмасові елементи кнопок чи шкал, що збільшує їх термін експлуатації практично до нескінченності , хіба зважаючи на механічні пошкодження. - Дуже вагомий плюс, це низьке споживання енергії і мала потужність і як наслідок менше навантаження на проводку автомобіля (чомусь всі вдома ставлять енергозберігаючі лампи і тішуться на скільки це економно, чи не так? Так от, діоди споживають ще менше і скоро вони будуть переважати в нашому житті) Є ще багато плюсів про які можна писати ще. Все це на розсуд юзера, звісно, якщо вони не наслідують стиль ОЕМ. Щег, я думаю, це вже достатньо обгрунтовано) Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
Це все твої власні думки. Що тобі то споживаня? Ти сам собі його генеруєш і не платиш за це в держ.казну. Тіки не треба розказувати про зменшення навантаження на генератор і менше споживання пального. Це все дурниці. В цьому випадку можна рівняти наприклад ксено і галогенки, але не підсвітку кнопок в салоні. Про чіткість світла і його розсіюваність можеш мене не переконувати. Я не одноразово стикався з таким при світлодіодах. Є місця де лампочка заходить в виріз в світлопровідному пластику і світить за рахунок розсіювання в боки. Хотів би я подивитися як ти smd діод заставиш світити на 360градусів... І таки світлодіод гасне при мінімальній яскравості підсвітки взагалі. Теж я навчений з цим. Якщо в нього нема напруги відповідної. Те що ти не регулюєш пісвітку - не означає ш це плюс. Я часто регулюю коли вночі їжджу по трасі. Ставлю мінімальну і мене нічого не напрягає. Я за світлодіоди, але не в приборці і кнопках. Салонні лампи, підсвітка номера, стопи в т.д. - тільки так.
Шег, як тебе там по імені, я з тобою за це можу сперечатись " до крові" ) В мене не гаснуть діоди на мінімумі, можу відео зняти, ну хіба що на г2 так передбачено. А хіба навантаження в мережі авто не впливає на навантаження на двигун в свою чергу розділ палива? Я сам замічав, що при макс навантаженні оберти збільшуються, може у вас на інжекторах то по інакшому. Але, думаю, краще, коли на проводці менше навантаження, ундо збільшує довговічність. Я в себе як включаю габарити ( діодні ) то можу взагалі забути, що вони вкл, акумулятор фіг сяде. От за те розсіювання в боки, в мене так само підсвітка регулювання пічки, то я поставив 2 смд по боках одної великої планки,взаємонаправлено, хоча бачу, що і 1 би стало. І ще 1 на іншу, коротеньку планку, 3 діоди з свд ленти беруть менше потужності, як 1 лампочка розжарювання, а світязь краще. То хіба одиниці таких місць, де треба ставити стандартну лампу, через її всенаправленість світлового потоку, яка впринципі не світиться на 360, її ж цоколь обмежує) Вважаю, 2 смд, паралельно в 2 сторони виправляти ситуацію, якщо є місце. Я переважно їжджу вночі і не маю потреби регулювання, бо не напрягає ані чуть, ну але тут особисто кожному своє. В мене в салоні все повністю свд, ззовні тільки габарити і повороти бокові і зад, перед прості. Задоволений) Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk
Та ти сперечайся зі мною скільки хочеш. Я теж можу довго це робити. Ще раз поясню про навантаження. Все так! Але навантаження тих всіх лампочок в салоні на стільки мізерне... Що воно не варте того всього. Про місце і 2смд діода. В мене більшість місць таких шо не поставити їх. Я говорю про такі місця де саме стоїть одна така лампочка і вставляється прямо в отвір спецільний під неї. Ніяки ти туди смд діод не запхаєш. Запхаєш звичайний, але він світить переважно вперід, а це додупи. Регулювання яскравості в гольфі це просто. В мене ж вона "розумна". Якщо фари вимкнені то світяться дисплеї яскраво, розуміючи що на вулиці день. Якщо я включаю фари, то підсвітка всіх кнопок вмикається, а підсвітка дисплеїв клімата, магнітоли, на приборці притупляється. Світлодіоди на це мало реагують. З ними получається повна фігня. В тебе на мінімальній яскравості світлодіоди не гаснуть, бо в тебе на мінімальній яскравості напруга достатня для горіння світлодіода. Я так бачу згідно логіки сучасних "тюнінгоманів" 90% фунцій в машині можна викинути. Регулювання яскравості. От німці думали і робили, аж тут нікому не потрібно. Всі люблять новорічні ялинки в салоні)) Багато де і в суасних ауді ставлять звичайні лампочки і світлодіоди. Бо вони де-не-де мають перевагу все ж.
Ну діло ваше, де треба просту лампочку, там вона і без проблем ставиться. Про новорічну ялинку в салоні нічого не знаю, залишив в кнопках зелені розсіювачі, то світиться як по оригіналу, тільки набагато чіткіше. Так, регулювання в мене не таке наворочене, як в тебе) тому я ним особливо і не користувався. Про 90% функуій, то швидше навпаки, їх би додати здалося) Отправлено с моего Inspire 4G через Tapatalk