Незнайшовши рейки за адекватну ціну відправляю свою на реставрацію... рейка знята і поїде у львів.. виникло питання як вибити болти які кріплять рейку до підрамника бо сильно вони заважають коли знімав рейку продер пильник до одного з болтів?
А яка ціна адекватна? бо я бачив в Міші гріна рейки дешевші, аніж я собі брав місяць тому з Польщі(заплатив 500 грн, за рейку з толедо) мою теж реставрували, правда не у Львові, то стало на 2 місяці. Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
Також питав Greena за рейку в нього нажаль на дрібний шліц немає а на грубий 300-400 грн., реставрація 200-250 поїздим побачим.
ті болти не вибиваються (по задуму), в них є шліци при шапочці, котрі не допускають вильот болта. Тай нах... їх вибивати? Знімаєш з болтів гайки (зверху балки), знімаєш скоби з резиновими проставками і з допомогою матюків витягуєш рульовку через ліву сторону, а якщо є яма чи підйомник, то це ващє пєсня. Якщо болт (один з чотирьох, той що фіксує через скоби рульовку до балки) зірвав, то береш якусь довгу арматурину і вибиваєш. В мене було таке, для того треба двох осіб: один - зі сторони капоту вибиває, інший - під автом направляє. Болти замінюй на оріджінал, фуфла не вкручуй. І ще одне, якщо рейка не є оріджінал, то нєх.. її реставрувати. Перевірено. Відкатаєш 1 - 1,5 роки (звісно, якщо ти намотуєш в місяць хоча б 3-4 тис.км так як я) Все це я проходив, дві рейки (мейден Полянд) - викинув, а одну рейку подарував тещі з метою зберігання, так на всяк випадок. Згодом купив б/у оріджінал, її вартість перевищувала реставрацію та майже прирівнювалась до "нової" з Поляндії. Тепер горя не знаю!
Рейку зняв цілу з тягами через праву сторону , через ліву не вилазила, необійшлося звичайно і без матів))) коли знімав продер один пильник до болта кріплення рейки, тому думав їх вибити. Рейка по вашій пораді поїхала у Львів до Святослава. Думаю що рейка ще оригінальна.
фігня, вони не є дорогі, купуй, замінюй. Рваний не залишай. не вибивай. Хай так буде. А коли будеш всовувати рейку, то використовуй терпіння і набір ненормативної лексики (так робота легше йде )
пильник вже купив та ще на додачу прикупив наконечники рульових тяг, задно поміняю щоб потім розвал два рази не робити
Прийшла рейка з реставрації, поставив, поміняв наконечники рульових тяг, зробив розвал/сходження, машину невпізнати, ніде нічого не гримить ... велике спасибі Св'ятославу (Nikel) за реставрацію і Роману (diesel757) за те що наставив на путь істини)))
Це добре, але час від часу давай ся чути, як там рейка, бо мені наші майстри так зробили, що лиш 2 місяці витримало. Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk