Народ поможіть!!!!! Потрібна водійська зовнішня ручка відкривання дверей до VW Corrado без центрального замка. Може від якось другого Вагена підходить??? Винагороду гарантую
Не купиш Дифіцит Треба брати ручку від Пасата Б3 і замок тоже від нього. Принаймні я так робив із правою дверкою. Купив ручку і замок пасатівський, поставив, все фунциклює.
краще з Б4. там кріплення ручки набагато продуманіше. нова ручка Б3 - то фуфло. принаймні зараз, може раніше були нормальні. одне-єдине, це пересверлиш в ручці з Б4 дирку і наріжеш різьбу і все гуд
В пасата і коррадо ручки аналогічні по вигляду, кріпленнях і механізму... А вся різниця тільки в гачку який натискає на язичок замка. Тому міняти треба разом із замком. Ніяких переробок і тюнінгу робити не треба, нічого не сверлити. Як поставити від Б4 не знаю. Купувати краще дійсно на шроті беу оригінал, в магазинах справді гауно продають. Я спочатку купив ручку нову, але потім на шроті взяв замок і ручку оригінальну. Обійшлося вроді би 20 доларів чи менше навіть. До речі, сам той гачок для ручки коррадо, який ламається, на ібеї я бачив в районі 20 євро
Я сьодня дивився на ті внутрощі - так і не поняв як поміняти той гачок На Екзісті нова оригінальна Корровська ручка 80 баксів. Шок!!! Мартіні, дякую за пораду, за яку тобі плюсик і пиво, коли буду у Львові. Завтра чекаю відповіді з Тисменицького шроту, казали що вроді є. Хоча від Пассата вона буде вдвічі дешевша. За одно щоб не створювати нової теми питаю тут - потрібен лівий обмежувач відкривання дверей і чи підходить від 3-дверного Гольфа-2,3?
Там найбільш слабе місце - гачок, який при відкриванні натискає на язичок замка. Він любить часом зламатися. Гачок той силуміновий, дуже хитрожопої форми, тож відновленню не підлягає і виточити досить геморно. На ібеї кулібіни продають ті гачки саморобні, умудряються виготовити і виставляють по 25 баксів . Please wait Image not available
в пассата В3 і В4 ручки по кріпленню, язичках і крючках аналогічні. Змінений зовнішній вигляд, удосконалене кріплення до дверок, так як ручка коли заходить в ту щілину - то прижимається купою всях зашолочок, пластиночок і тим самим менш гіморна. А сверлити треба тільки в самій новій ручці, більше ніде, там де вкручується болт, що прижимає її до дверки це була ОМД.
Вчора, коли забирав машинку з покраски і поліровки слабе місце проявило себе. Відповідно радості від наполірованої Корри трохи поменшало.
Проблему вирішити тим краще чим швидше Залазити в кору через багажник - то ще той секас У мене коли права дверка не відкривалася, один раз якийсь мудак підпер мені на парковці бампером водійські двері так, що я в них протиснутись не міг. Праві двері не відкривабельні ззовні, тож довелося лізти через багажник... Пошкодував, що йогою не займався ніколи
І так, розшукується ліва водійська чорна ручка з замком (без центрального) до Пассата В3. Хто має прошу відгукнутись тут.
А ти з замком Пассатівським нічо не робив? Мене непокоїть той лєпєсток котрий закриває дверку ключом на замок. Він по-моєму довший ніж в Корради.
не робив нічо фактіческі, тільки щось чучуть пласкогубцєма підігнув... вже не памятаю шо, по моєму якраз той лєпєсток бо гачок з ручки на нього не точно попадав
Вітаю А тему закривати не треба, корадоводів появляється все більше, а проблема поширена, комусь ще згодиться То ти пасатівську клямку поставив?
Знайшов у Коломиї ручку з ц/з і замок від В3 за 150 грн. Правда без доробок самого замка не обійшлось. В замку потрібно той лєпєсток, на котрий нажимає гачок з ручки, вигинати в дуругу сторону. Я так розумію що на Пассаті дверка товстіша за Корровську, відповідно замок відносно ручки більш втоплений в середину салону. Тай сам силюміновий гачок дороблявся напильником :D так як він також довший чим рідний і при відкриванні впирався у внутрощі дверки.
В мене теж був зламаний той гачок у водійській дверці, купив з таким, я просто доробив конструкцію , яка повторює оригінальну форму того гачка (трохи металу, кілька дирок і для міцності все залив епоксидкою), думаю, так навіть надійніше вийшло ніж нову ручку купувати.