Кут вприску

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Vasintekc, 28 чер 2012.

  1. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Потрібна консультація!
    Проблема виникла ймовірно після заміни ременя ГРМ.
    При розгоні в діапазоні 110-120 км/год (орєнтовно 2500 об/хв) виникає вібрація. Як варіант розглядаю можливо неправильно виставлений кут вприску. Діагностика показує 10 градусів.
    Поділіться інформацією який має бути кут вприску для двигуна 1Z (1,9 ТДІ 66 кВт) на Б4 1996р.в.
    Дякую!
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Яка була проведена діагностика? Тобто яким чином?
     
  3. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Проведена комп. діагностика, яка видала помилку вприску, але даних який має бути кут в базі небуло. Електрик сказав, що 10 град- це заранній вприск (на його думку має бути ~6). Шляхом повороту насоса зроблено корекцію("на око", бо електрик і механік в різних сервісах), що не принесло позитивних змін.
    Буду їхати знову на діагностику, але хочу перед цим знати, які мають бути правильні параметри.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На 1Z- 3 град +/- 1.5 в залежності від зносу ТНВД
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    kym, чи могли б Ви зробити діагностику і виставити все, як має бути. Якщо так, то дайте свої контакти (можна ПП).
     
  6. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Завдяки кваліфікованій роботі "кума" нарешті параметри виставлені "як книжка пише". Подяка Юрі і Роману.
     
  7. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    У мене теж був виставлений кут десь 3 град (тобто завеликий), але 2 місяці тому виставили мені теж як книжка пише. Із змін відчув тільки те, що тепер при "заводці" зранку йде затримка 2-3с, ну і здається трохи зменшився розхід по місту(хоча ще поки не впевнений на 100:wacko:.
     
  8. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Як зрозуміти "затримка 2-3с". Довше стартер крутить?
    В мене зникла вібрація (чи детонація), яка виникала при навантаженні при 2500 об/хв, а також суб`єктивно покращилась динаміка.Про витрату палива говорити рано, але до регулювання було менше 6 л/100км середня і, думаю, зменшення очікувати не варто.
    Крім кута вприску були інші нюанси - недостатній натяг ременя ГРМ та неправильно встановлений один зі шківів (той що з демпфером), що, на мою думку, могло бути джерелом вібрації.
     
  9. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Так, стартер трохи довше крутить, і це було відразу відчутно.
    Кут міняв тому, що мене душить "жаба" за розхід по місту (9л), і це вже було останнім у мому списку питанням, яке мав вирішити. І хоча вже катаюсь 2 місяці, але ще поки що не можу сказати чи стала менше пити чи ні(менш їзджу по місту).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)