Потрібна консультація! Проблема виникла ймовірно після заміни ременя ГРМ. При розгоні в діапазоні 110-120 км/год (орєнтовно 2500 об/хв) виникає вібрація. Як варіант розглядаю можливо неправильно виставлений кут вприску. Діагностика показує 10 градусів. Поділіться інформацією який має бути кут вприску для двигуна 1Z (1,9 ТДІ 66 кВт) на Б4 1996р.в. Дякую!
Проведена комп. діагностика, яка видала помилку вприску, але даних який має бути кут в базі небуло. Електрик сказав, що 10 град- це заранній вприск (на його думку має бути ~6). Шляхом повороту насоса зроблено корекцію("на око", бо електрик і механік в різних сервісах), що не принесло позитивних змін. Буду їхати знову на діагностику, але хочу перед цим знати, які мають бути правильні параметри.
kym, чи могли б Ви зробити діагностику і виставити все, як має бути. Якщо так, то дайте свої контакти (можна ПП).
Завдяки кваліфікованій роботі "кума" нарешті параметри виставлені "як книжка пише". Подяка Юрі і Роману.
У мене теж був виставлений кут десь 3 град (тобто завеликий), але 2 місяці тому виставили мені теж як книжка пише. Із змін відчув тільки те, що тепер при "заводці" зранку йде затримка 2-3с, ну і здається трохи зменшився розхід по місту(хоча ще поки не впевнений на 100.
Як зрозуміти "затримка 2-3с". Довше стартер крутить? В мене зникла вібрація (чи детонація), яка виникала при навантаженні при 2500 об/хв, а також суб`єктивно покращилась динаміка.Про витрату палива говорити рано, але до регулювання було менше 6 л/100км середня і, думаю, зменшення очікувати не варто. Крім кута вприску були інші нюанси - недостатній натяг ременя ГРМ та неправильно встановлений один зі шківів (той що з демпфером), що, на мою думку, могло бути джерелом вібрації.
Так, стартер трохи довше крутить, і це було відразу відчутно. Кут міняв тому, що мене душить "жаба" за розхід по місту (9л), і це вже було останнім у мому списку питанням, яке мав вирішити. І хоча вже катаюсь 2 місяці, але ще поки що не можу сказати чи стала менше пити чи ні(менш їзджу по місту).