Хлопці порадьте що краще маю Гольф 3 починає підгнивати кузов, і двигун підбирає масло.Відремонтувати свого Гольфа чи купити нову Лада Пріора хетчбек, я розумію що німецька якість це німецька, але чи вигідно робити ремонт двіжка і кузова???буду вдячний за пораду
Ти давно менял маслосъемные колпачки? Если давно или не знаешь, то поменяй и будет те счастье! Масло подбирать не будет, а с локальной ржавчиной кузова можно и самому справится. Все не так сложно. А ТАЗ как был ТАЗом, так им и останется. Тот же гнидой пластик, те же детские болезни как у любого ТАЗа.
Назарку, тут, звичайно, не пріора-клуб, ясно що тобі радити будуть. В догонку додам такі аргументи: Якщо відремонтуєш г-3 він в тебе без поломок (дрібота, що усувається на кожній заправці не рахується) може пройти ще 100 000 кмг. Перевірено народом. Для нової пріори це весь ресурс автомобіля, навіть більше. І не вір авторитетам з пріора-форуму що моляться на неї, просто почитай відгуки тих, хто не мають гаража з тонами інструментів і місяцями часу на постійне лежання під машиною і її удосконалення. По-друге, не забувай про безпеку машин. Подумай над чим тверезо. По-третє комфорт. Дальні поїздки на ладі це рівноцінне тижню роботи на комбайні, побережи здоров'я. По-останнє керованість. Тобі доведеться їздити з на третину меншими швидкостями, щоб не потіти на тих же швидкостях - бокові крени, довжина гальмування, розгін, фари, оглядовість, утримання поворотів, легкість управління і ще сотня параметрів, як раджу проаналізувати особисто. Успіхів у виборі!
В Приори непогана керованість ( стоїть найтовщий стаб), але машина ще досить сира. Якщо її брати то тільки через пару років, поки її доведуть до живого стану. Якщо брати нову, то одразу тре міняти диски ( обід відлітає), резину ( в топку), всі сальники, переклеїти дверні карти, видалити скрип задньої полки в багажнику, залити нормальне масло, купити коврики в салон, обтянути всі хомути. Через 30 тис по поганій дорозі тре робити рульову ( ставити сс20), міняти опорні ( ставити су20) та еще так дрібниці. Приора еще "сира" це признають навіть механіки що закохані в ТАЗ, але цю сирість можна виправити нормальними запчастинами.
історія створення Лади Жив-був собі мужик........і мав він жінку злючу-презлючу, зміюку одним словом. і мав він ще 15 дітей від тої жінки. і діти були такі ж як вона........ і щоб хоч якось втікати здому і завжди мати отмазку він придумав Ладу.......)))))) і тепер він 75% свого вільного часу лежить під нею або на ній....... а решта 25% припадає на пошук додаткового заробітку на ту ж Ладу...... Думай.......або задумайся........
написав би одним словом: купляєш - кутник 25-23 мм. - 50 метрів. - 3 листка бляхи 1,0. - два скла з Таз 21099 - 2 пачки електродів, 50 кг шпаклівки, 25 кругів по Болгарці і кліпаєщ мащину сам:D:D:D:D
В Приори непогана керованість ( стоїть найтовщий стаб), але машина ще досить сира. Якщо її брати то тільки через пару років, поки її доведуть до живого стану. Якщо брати нову, то одразу тре міняти диски ( обід відлітає), резину ( в топку), всі сальники, переклеїти дверні карти, видалити скрип задньої полки в багажнику, залити нормальне масло, купити коврики в салон, обтянути всі хомути. Через 30 тис по поганій дорозі тре робити рульову ( ставити сс20), міняти опорні ( ставити су20) та еще так дрібниці. Приора еще "сира" це признають навіть механіки що закохані в ТАЗ, але цю сирість можна виправити нормальними запчастинами. ____________________________________________________ sonic vs naruto magix music maker
Питання - То чи вартує брати Пріору зарди того що в неї найтовший стаб??? це я так розумію один плюс.:D:D:D
а мені приора чимось зхожа на субару ну так чучуть зовні) а стосовно того чи брати нову чи їздити на старенькому..то явноскажу так.. сьогодні ти (наприклад) заплатиш за гольтфа 7тишч, за пріору 10.. но за два роки гольф буде в формі і коштуватиме 7тишч, ну а лада , як кожна лада буда в га*но і коштуватиме 7тишч)) теоритично то само..але осадок лишиться)
Ну скажу вам свою думку , колись коли я мав Джету 2, 1985 р., в мене постав вибір або робити кузов, ходову, двигун, лобове міняти, сідіння передні варити, і ше купу мелочей міняти то я задумався, може краще купити щось новіше і їздити. Вот я її продав і купив Диво Сенс 2004 р., відїздив я на ньому 40 тис. з того всього я поміняв всю вихлопну яка обійшлась мені в 500 грн., ну ше колодки тормозні , і масло не врахунок, і все. Але мені не вистарчало мощності вот знов в мене вибір став брати стару престижну брендову автівку чи майже нову але безпроблемну я взяв Ланос 2006 р. 1.5 і не жалію бо привик не вкладати гроші в ремонт і сервіси (не беріть як рекламу то моя власна думка), бо за 6.5 тис. баксів я знаю що буде Фольц але в нього потрібно буде весь час шось вкладати при тому що наїзджаю за рік 40 тис. всередньому. п.с. Я Вольксвагена люблю, мій батько їздить на Т5 , і як дороблюсь то тільки фольц з новіших візьму. п.с.2. але якшо вибір між Ладою Пріорою і Гольфом , то Гольф в будьякому стані кращий))) І запамятай Жигуль і в Африці жигуль , якшо візьмеш нову Ладу то через 2 роки , підеш з оцинкованим відром на Автобазар за запчастями і козовщиною)))))))
ну я так само накатую. ба навіть більше за рік. іщо?? якщо не врахувати своє міняне жо-60. то за рік (якраз минув рік) я міняв: 1 тормозні колодки перед-зад ще в відмінному стані на разі 2. масло. 3. промивка інжектора 4. передня ходова - 1500 грн з кавою, папіросами і бензою до СТО. Ну і?? А ти кажеш постійно вкладувати. Німець - він і в Африці німець. а лануси - я не маю нічого проти. Але 4 моїх знайомих збулися його і зараз чогось дякують Богу, коли згадуюють. Наступним авто, навіть б/у буде Мерс. але то буде німець пі.ся. так ще до того ж авто заробляє бабло. патамуша - універсал.)))))) пі.пі.ся. в підписі все решта сказано. То слова Древнього філософа)))