Lada Priora vs VW Golf 3

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем назар 88, 25 сер 2009.

  1. назар 88

    назар 88 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3
    Хлопці порадьте що краще маю Гольф 3 починає підгнивати кузов, і двигун підбирає масло.Відремонтувати свого Гольфа чи купити нову Лада Пріора хетчбек, я розумію що німецька якість це німецька, але чи вигідно робити ремонт двіжка і кузова???буду вдячний за пораду
     
  2. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Ти давно менял маслосъемные колпачки? Если давно или не знаешь, то поменяй и будет те счастье! :) Масло подбирать не будет, а с локальной ржавчиной кузова можно и самому справится. Все не так сложно. А ТАЗ как был ТАЗом, так им и останется. Тот же гнидой пластик, те же детские болезни как у любого ТАЗа. :lol:
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    який двигун??? де починає гнити??? конкретніше плз
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Назарку, тут, звичайно, не пріора-клуб, ясно що тобі радити будуть. В догонку додам такі аргументи:

    Якщо відремонтуєш г-3 він в тебе без поломок (дрібота, що усувається на кожній заправці не рахується) може пройти ще 100 000 кмг. Перевірено народом. Для нової пріори це весь ресурс автомобіля, навіть більше. І не вір авторитетам з пріора-форуму що моляться на неї, просто почитай відгуки тих, хто не мають гаража з тонами інструментів і місяцями часу на постійне лежання під машиною і її удосконалення.

    По-друге, не забувай про безпеку машин. Подумай над чим тверезо.

    По-третє комфорт. Дальні поїздки на ладі це рівноцінне тижню роботи на комбайні, побережи здоров'я.

    По-останнє керованість. Тобі доведеться їздити з на третину меншими швидкостями, щоб не потіти на тих же швидкостях - бокові крени, довжина гальмування, розгін, фари, оглядовість, утримання поворотів, легкість управління і ще сотня параметрів, як раджу проаналізувати особисто.

    Успіхів у виборі!
     
  5. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    В Приори непогана керованість ( стоїть найтовщий стаб), але машина ще досить сира. Якщо її брати то тільки через пару років, поки її доведуть до живого стану. Якщо брати нову, то одразу тре міняти диски ( обід відлітає), резину ( в топку), всі сальники, переклеїти дверні карти, видалити скрип задньої полки в багажнику, залити нормальне масло, купити коврики в салон, обтянути всі хомути. Через 30 тис по поганій дорозі тре робити рульову ( ставити сс20), міняти опорні ( ставити су20) та еще так дрібниці. Приора еще "сира" це признають навіть механіки що закохані в ТАЗ, але цю сирість можна виправити нормальними запчастинами.
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    історія створення Лади

    Жив-був собі мужик........і мав він жінку злючу-презлючу, зміюку одним словом. і мав він ще 15 дітей від тої жінки. і діти були такі ж як вона........

    і щоб хоч якось втікати здому і завжди мати отмазку він придумав Ладу.......)))))) і тепер він 75% свого вільного часу лежить під нею або на ній....... а решта 25% припадає на пошук додаткового заробітку на ту ж Ладу......

    Думай.......або задумайся........
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    написав би одним словом:
    купляєш - кутник 25-23 мм. - 50 метрів.
    - 3 листка бляхи 1,0.
    - два скла з Таз 21099
    - 2 пачки електродів, 50 кг шпаклівки, 25 кругів по Болгарці і кліпаєщ мащину сам:D:D:D:D
     
  8. назар 88

    назар 88 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3
    дякую все вирішив зроблю з свого гольфа ляльку:yahoo:
     
  9. yasar555

    yasar555 Новачок

    Авто:
    yasar
    В Приори непогана керованість ( стоїть найтовщий стаб), але машина ще досить сира. Якщо її брати то тільки через пару років, поки її доведуть до живого стану. Якщо брати нову, то одразу тре міняти диски ( обід відлітає), резину ( в топку), всі сальники, переклеїти дверні карти, видалити скрип задньої полки в багажнику, залити нормальне масло, купити коврики в салон, обтянути всі хомути. Через 30 тис по поганій дорозі тре робити рульову ( ставити сс20), міняти опорні ( ставити су20) та еще так дрібниці. Приора еще "сира" це признають навіть механіки що закохані в ТАЗ, але цю сирість можна виправити нормальними запчастинами.
    ____________________________________________________
    sonic vs naruto
    magix music maker
     
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Питання - То чи вартує брати Пріору зарди того що в неї найтовший стаб??? це я так розумію один плюс.:D:D:D
     
  11. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    а мені приора чимось зхожа на субару:morning1: ну так чучуть зовні) а стосовно того чи брати нову чи їздити на старенькому..то явноскажу так.. сьогодні ти (наприклад) заплатиш за гольтфа 7тишч, за пріору 10.. но за два роки гольф буде в формі і коштуватиме 7тишч, ну а лада , як кожна лада буда в га*но і коштуватиме 7тишч)) теоритично то само..але осадок лишиться)
     
  12. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Ну скажу вам свою думку , колись коли я мав Джету 2, 1985 р., в мене постав вибір або робити кузов, ходову, двигун, лобове міняти, сідіння передні варити, і ше купу мелочей міняти то я задумався, може краще купити щось новіше і їздити. Вот я її продав і купив Диво Сенс 2004 р., відїздив я на ньому 40 тис. з того всього я поміняв всю вихлопну яка обійшлась мені в 500 грн., ну ше колодки тормозні , і масло не врахунок, і все. Але мені не вистарчало мощності вот знов в мене вибір став брати стару престижну брендову автівку чи майже нову але безпроблемну я взяв Ланос 2006 р. 1.5 і не жалію бо привик не вкладати гроші в ремонт і сервіси (не беріть як рекламу то моя власна думка), бо за 6.5 тис. баксів я знаю що буде Фольц але в нього потрібно буде весь час шось вкладати при тому що наїзджаю за рік 40 тис. всередньому.
    п.с. Я Вольксвагена люблю, мій батько їздить на Т5 , і як дороблюсь то тільки фольц з новіших візьму.
    п.с.2. але якшо вибір між Ладою Пріорою і Гольфом , то Гольф в будьякому стані кращий))) І запамятай Жигуль і в Африці жигуль , якшо візьмеш нову Ладу то через 2 роки , підеш з оцинкованим відром на Автобазар за запчастями і козовщиною)))))))
     
    Останнє редагування: 6 січ 2010
  13. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    На всі 100% згідний!!!!
     
  14. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ну я так само накатую. ба навіть більше за рік. іщо?? якщо не врахувати своє міняне жо-60.
    то за рік (якраз минув рік) я міняв:
    1 тормозні колодки перед-зад ще в відмінному стані на разі
    2. масло.
    3. промивка інжектора
    4. передня ходова - 1500 грн з кавою, папіросами і бензою до СТО.

    Ну і?? А ти кажеш постійно вкладувати. Німець - він і в Африці німець.
    а лануси - я не маю нічого проти. Але 4 моїх знайомих збулися його і зараз чогось дякують Богу, коли згадуюють.
    Наступним авто, навіть б/у буде Мерс. але то буде німець

    пі.ся. так ще до того ж авто заробляє бабло. патамуша - універсал.))))))
    пі.пі.ся. в підписі все решта сказано. То слова Древнього філософа)))
     
    Останнє редагування: 6 січ 2010

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)