Лити чи не лити Мустанг100?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Shpuganich, 21 лис 2012.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Привiт всым в мене мотор РВ на кришцы бака написано мин 98, хочу попробувати залити 100 що може бути ? Чого боятись? До цього 4 роки лию 92.
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Боятись перегріву двигла. Якщо не буде перегріватись - можеш лити.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ну а чого боятись перегріву якщо мотор ітак розрахований саме на 98. а наш 100 добре якщо це є 98
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Тому що виробники моторів в 80х початку 90х ще не знали що таке сьогоднішіній 95й не то що 98й чи навіть 100й.
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Перегріватися навряд буде. Високооктановий бензин може зашкодити тим, що довше горить. Відповідно буде догорати вже у випускному такті. Під 98й бензин має бути спеціально виставлене запалення. Відповідно на 92му простро буде іхати з втратою потужності. А на 100 має бути нормально. Я навіть в пасат лив пробував 100й. Летів, але перегрівався випускний колектор сильно. Лий, не бійся.

    Sent from my MB860 using Tapatalk 2
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Шег, ну сам подумай, якщо випускний перегрівається, а він то прямий контакт і вихід з гбц, то і вона буде перегріватися, а далі по накатаній...
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ще раз прочитай перший пост і модель мотору. про 98-й інженери якраз знали в тому році і той мотор саме під нього і розрахований, але спроектований так гарно що переварює і 92й
     
  8. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    так-так, октанове число тоді вміли рахувати тільки до 92 :)
    А по темі мустанг-100, то є в кращому випадку 98 + присадка. Хочете точно знати, заїдьте на заправку та запитайте паспорт.
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    крім сказаного не забувайте що пропан-бутан, а особливо метан мають октанове число далеко за 100 і нічо їздять навіть багато
     
  10. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Та знали, але тут в технологіях справа і стандартах...
    як то кажуть зара - краще залити 92й євро4 ніж 95й євро3 стандарту, не кажучи що вже багато країн перейшли на євро5, і німці, виробники наших двигунів також ;)
    А в ті славнозвісні 80і ще навіть євро1 стандарту не було, його ввели в 92му і вся Європа помалу переходила на нього.
    І не секркт, що бенза з великою дозою домішок сірки, свинцю, та інших залишкових відходів не горить так як потрібно...

    Тут інша ситуація - для газу є свій вприск і керування, адже збіднивши високооктанову суміш можно добитися правильного горіння, і для цього в сучасних газових вприсках є свої мозги. Чого не було в раніших поколіннях, і не секрет, що часто двигуни виходили з ладу саме через перегрів, від неправильно налаштованої системи вприску газу.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопаки величина октанового числа бензину вираховується з степені стиску в циліндрах і це тре дивитись документацію на двигун, Якщо в двигун який розрахований на максимум 95 заляти 98 то при серйозній розкрутці двигуна можна його спалити.... так само як їздити багато на 98. Октанове число бензини - це по простому температура кипіння бензини... чим вище число тим вища температура. Якщо ляти бензин нижче чим пише виробник то буде втрата потужності і збільшений розхід. Всі ці 100 на АЗС це не є октанове число це маркетінгові штучки. Бензини з октановим числом 100 і більше це уже авіаційні вертольотні і ляти їх у звичайний двигун категорично не можна від них клапана горять на раз. всякі Євро - це норми екології і до октанового числа не мають відношення... може бути 95 Євро 1 і може бути 95 Євро 4
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Якщо двигун розрахований на 98 бензин то мінімум що можна лити це 95 (без будь яких додаткових регулювань), в старих двигунах ще стоять механічні с-ми запалювання тому люди льють 92 підкручують запалення і катаються (авто не детонує). На рахунок "мустанг100" це просто назва(бренд), на інших заправках (конкурентах) як правило це "95 преміум", тобто згідно євро норм менша концентрація (вміст) домішок. Тому приставка "100" в назві пального (саме мустанг 100) не має нічого спільного з октановим числом пального.
    Я лив в свій час саме це пальне в реношку (бо пальне дійсно відповідає європейським стандартам) то різниці я не відчув зі звичайним 95 маршаловським пальним лише розхід як пише книжка 5,5л/100км проти 6,6л/100.
     
  13. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    100% Юра правий - октанове число жодного відношення до норм Євро немає

    трошки підправив, а то кось незовсім зрозуміло

    а що слабо на ВОГу запитати паспорт та сертифікат на той мустаг, а то гадаєте тут на пальцях
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)