Привiт всым в мене мотор РВ на кришцы бака написано мин 98, хочу попробувати залити 100 що може бути ? Чого боятись? До цього 4 роки лию 92.
Тому що виробники моторів в 80х початку 90х ще не знали що таке сьогоднішіній 95й не то що 98й чи навіть 100й.
Перегріватися навряд буде. Високооктановий бензин може зашкодити тим, що довше горить. Відповідно буде догорати вже у випускному такті. Під 98й бензин має бути спеціально виставлене запалення. Відповідно на 92му простро буде іхати з втратою потужності. А на 100 має бути нормально. Я навіть в пасат лив пробував 100й. Летів, але перегрівався випускний колектор сильно. Лий, не бійся. Sent from my MB860 using Tapatalk 2
Шег, ну сам подумай, якщо випускний перегрівається, а він то прямий контакт і вихід з гбц, то і вона буде перегріватися, а далі по накатаній...
ще раз прочитай перший пост і модель мотору. про 98-й інженери якраз знали в тому році і той мотор саме під нього і розрахований, але спроектований так гарно що переварює і 92й
так-так, октанове число тоді вміли рахувати тільки до 92 А по темі мустанг-100, то є в кращому випадку 98 + присадка. Хочете точно знати, заїдьте на заправку та запитайте паспорт.
крім сказаного не забувайте що пропан-бутан, а особливо метан мають октанове число далеко за 100 і нічо їздять навіть багато
Та знали, але тут в технологіях справа і стандартах... як то кажуть зара - краще залити 92й євро4 ніж 95й євро3 стандарту, не кажучи що вже багато країн перейшли на євро5, і німці, виробники наших двигунів також А в ті славнозвісні 80і ще навіть євро1 стандарту не було, його ввели в 92му і вся Європа помалу переходила на нього. І не секркт, що бенза з великою дозою домішок сірки, свинцю, та інших залишкових відходів не горить так як потрібно... Тут інша ситуація - для газу є свій вприск і керування, адже збіднивши високооктанову суміш можно добитися правильного горіння, і для цього в сучасних газових вприсках є свої мозги. Чого не було в раніших поколіннях, і не секрет, що часто двигуни виходили з ладу саме через перегрів, від неправильно налаштованої системи вприску газу.
Хлопаки величина октанового числа бензину вираховується з степені стиску в циліндрах і це тре дивитись документацію на двигун, Якщо в двигун який розрахований на максимум 95 заляти 98 то при серйозній розкрутці двигуна можна його спалити.... так само як їздити багато на 98. Октанове число бензини - це по простому температура кипіння бензини... чим вище число тим вища температура. Якщо ляти бензин нижче чим пише виробник то буде втрата потужності і збільшений розхід. Всі ці 100 на АЗС це не є октанове число це маркетінгові штучки. Бензини з октановим числом 100 і більше це уже авіаційні вертольотні і ляти їх у звичайний двигун категорично не можна від них клапана горять на раз. всякі Євро - це норми екології і до октанового числа не мають відношення... може бути 95 Євро 1 і може бути 95 Євро 4
Якщо двигун розрахований на 98 бензин то мінімум що можна лити це 95 (без будь яких додаткових регулювань), в старих двигунах ще стоять механічні с-ми запалювання тому люди льють 92 підкручують запалення і катаються (авто не детонує). На рахунок "мустанг100" це просто назва(бренд), на інших заправках (конкурентах) як правило це "95 преміум", тобто згідно євро норм менша концентрація (вміст) домішок. Тому приставка "100" в назві пального (саме мустанг 100) не має нічого спільного з октановим числом пального. Я лив в свій час саме це пальне в реношку (бо пальне дійсно відповідає європейським стандартам) то різниці я не відчув зі звичайним 95 маршаловським пальним лише розхід як пише книжка 5,5л/100км проти 6,6л/100.
100% Юра правий - октанове число жодного відношення до норм Євро немає трошки підправив, а то кось незовсім зрозуміло а що слабо на ВОГу запитати паспорт та сертифікат на той мустаг, а то гадаєте тут на пальцях