Ситуація така. міняю всю вихлопну систему бо старій вже давно торба гудить, сифонить, каталізатор вибитий. Замість каталізатора ставлю його замінник від фірми Atiho він повністю повторює форму мого каталізатора, має дзюрку під лямбду і всередині нагадує якусь трубу з купою дзюрок(типу полумя-гасник), далі міняю решту баняків (пропонують Polmstrow - як вони ходять?) Лямбду треба також міняти бо вона підглючує і дає трохи дивні покази. на мій мотор AGG з системою SIMOS існує два вида лямбда-зондів 1)для авто з каталізатором VAG 021 906 265 R, замінник Bosch 0 258 003 548 на 4-ри виводи довжиною 910мм 2)для авто без каталізатора VAG 023 906 265 D, замінник Bosch 0 258 003 868 також на 4-ри вивода але довжина 690мм. Блоки керування для обох версій авто ідуть одні і ті ж самі. Даташитів для обох датчиків не знайшов. Питання в наступному - чи відрізняються покази цих датчиків в електричному плані, якщо так то з тим що для версії без ката мала б зменшитись витрата пального? хтось стикався з таким?
Питання, також актуальне для мене, хоча для себе я не вияснив, де саме в мене стоїть лямбда. Після каталізатора не бачив, в самому каталізаторі також, а ДО - не дивився. Де саме в тебе лямбда вкручена?
не відрізняються. різниця в каталожних номерах повязана з зовнішніми оформленнями. А чому вирішив що з старою щось не так.
Як пригає то добре... значить лямбда реагує на гази... то що зависає то недобре.... але це може бути не лямбда погана а суміш така що заганяє лябду у верхній або нихній рівень регулювання
Покажу тут ту вставку замість каталізатора. купив у інет магазині за 318 гривень. виробник : Торговая марка"ATIHO" представляет совместное российско-итальянское объединение по производству выхлопных систем, которое находится в России. На заводе используется современное итальянское оборудование и качественные материалы от европейских производителей. отже загальний вигляд: Наклейка з даними виробника: фланець під лямбду: фланець для прикріплення до вихлопної труби: бічний шов: і найголовніше - нутрощі (хто знає підкажіть на що це більше подібно - полумягасник, чи попередній глушник чи ...)
Більше схоже на глушник (резонатор) в пламєгасітєлі замість дирочок ніби "ракушки" (як повітрезабірник на капоті) направлений на зустріч потокові газів.
Ну то яого причіпився до лямбди.... якщо лямбда не гуд то вихлоп теж не добрий. Хоча я б більше довіряв лямбді ніж газоаналізатору, який може показувати будь що. На останній фото вроді дюрава каналізаційна труба...))))))) Даремно то все затіяв з покупками всяких замінників... найефективніше залишити старий кат тільки просверлити в ньому пару грубих дірок і обварити то все новою бляхою. Кращого пламенегасника ніж сам каталізатор немає бо він з кераміки а все решта з металу і горить і ржавіє
спава в тому що нема вже в тому каталізаторі ніяких нутрощів вже як 4 роки і через нього прогоріли наступні банки. тому думаю перед заміною баняків щось зробити з катом
Ну то треба було купити б/у кат .... пропалити його і поставити. Каталізатор виходить з ладу крайнє рідко... коли є тільки міський режим і довго іздять на поганій суміші. А так вистарчить проїхатись годину по трасі на високих швидкостях і він сам пропалюється вихлопними газами. А всі ті замінники не витримують і двох трьох років бо дають паршивий матеріал. Треба було шукати пламенегасник з нержавійки, або спец жаростійких металів.... а то все роблять з звичайного зеліза а пишуть що чуть не з титану
А ти міг би за таке взятись?знайти відповідний каталізатор разом з випускною трубою (2 або 3 на рисунку) та труба потрібна тому, що в мене там взагалі фігзна що встановлено. в мене чомусь каталізатор з тою трубою єдине ціле як елемент 1 на рисунку(ставився на 2eмотор), але сам каталізатор по формі кажись такий як 4 елемент. а бу вихлоп вартує уваги чи ні(якщо оригінальний) маю на увазі решту системи
Маєм зварювальника і можна зварити любе.... треба тільки подивитись по факту що і як в тебе і можна на шроті пошукати куски і зробити щоб було добре... Правда я не знаю як оцінять кат на шроті ... можуть захотіти дорого... а твій де