Малювання авта

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Чортопхай, 5 лис 2011.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Маю питання. Навесні відполірувала свого хлопця (Golf). Майстер сказав, що є декілька дрібних подряпин, які варто замалювати делікатно пензликом. Купила лак, вернулася, але майстер виявився поза досяжністю. Так і провозила той лак у бардачку ціле літо і от вже осінь.

    Питання: чи варто робити цю делікатну справу взимку і головне - чи можете підказати майстра з різними руками (однією лівою і однією правою), який би зробив це добре? Як розумію, в домашніх умовах без шліфмашинки за таке братися не варто?
     
  2. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    +1 хороший полірувальник , за розумні гроші! (присутні тіки дрібненькі царапини лаку)

    хто що підкаже?

    Чортопхай ,вибачайте за флуд , але скажу шо фарбу потрібно наносити тіки з пульвіка , бо буде замітна різниця , як не крути)
     
  3. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Майстер порадив мені купити фарбу в офіційного дилера. Так і зробила. Виглядає вона як дві плящинки. В одній прозора рідина, а в другій - основна фарба з пензликом, як лак до нігтів. Я не фахівець, але уявляю, що цим пензликом треба протягнути по знежиреній подряпині, а після того зішліфувати лишнє.

    ІМХО, з пульвіка малюється більші поверхні. Та і не впевнена, що в оригінального дилера є пульвіки для такої справи.
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Перш за все залізь в гугл і дай пошук за логічними словами. перечитай форум. Ще не зима, якого розміру царапина? якщо не великого і Голф більше 10ти років, я би ся брав сам. Наждачку в руку (нульовку, потім якшо тре шпаклівку, а потім калинковим пензльом акуратно). І махав я той курорт з офіційними дилерами.
     
  5. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    САМ!

    Що шукати? Я бачила, як той майстер полірував авто. Він його руками!!! Відчував, як хірург! Але, на жаль, періодично випадає з зони досяжности.
    Моєму хлопцеві фактично третій рік :) Малий іще, щоби я сама за нього бралася... Подряпин кілька - зовсім незначних, але на капоті відскочив лак (камінь) і залишилася "дірка" розміром з... Ну дуже маленька. :blush:
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не варто. До весни появиться ще декілька подряпин..... потім до осені ше декілька .... потім до весни ще декілька.... а потім взяли і все гамузом в професійного покращика замалювали...
     
  7. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Все відразу?!

    kym, та навіщо ж Ти так відразу - все!!! Аж страшно читати. Та я би так не хотіла...

    Нє, якщо Ти аж так кажеш!!! То вже ліпше я сама з нульовкою в руці, як Kinder радив, йому ті ранки позатираю. А то відразу - все! покращик! гамузом! :wacko1:
     
  8. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Буду малювати сама!

    kym настрашив, тому буду малювати сама!

    По-перше, як радив Kinder, ізучила матчасть, так би мовити. Процес замалювання дрібної риски виглядає наступним чином:

    1. Прикрити сусідню поверхню авта (цей пункт виглядає найпростіше :D).

    2. Шліфування (пам"ятаю, як це робив майстер. Хоча він мав шліф-машинку, але то не така велика поверхня - справлюся і вручну :blush:).

    3. Знежирювання спеціальним розчинником для лаку (позицію мушу купити в Польщі).

    4. Сушіння стисненим повітрям (цікаво, чи підійде мій фен, чи то буде вважатися стиснене повітря, і яким краще сушити - теплим чи зимним?).

    5. Накладання шпатлівки і її змішання з затверджувачем у відповідних пропорціях :crazy: (Цей пункт викликає найбільше питань. Який потрібен затверджувач і яка шпатлівка - спитаю в магазині, коли купуватиму. А як визначити відповідні пропорції?)

    6. Перед накладанням першого шару лаку треба ретельно вишліфувати поверхню шпатлівки (ну, тут вже буде практика після п.2 :yes:), а потім застосувати виповнюючу основу (як я розумію - тіпа тонак, який жінки накладають на фейс, щоби потім на нього зверху мастити фарби :mocking:).

    7. Сушіння промінням UV (а най го шляк трафит наглий!!! Де ж я його візьму???).

    8. Накласти лак відповідного кольору - процедуру закінчено!

    Значиться так! Якщо хтось думає, що тимчасова відсутність проміння UV може мене збити з обраної дороги - послухаю, що ви скажете, коли все дійде до п.8!

    Головне питання: тобто, я ту риску маю розширити і зробити з неї невеличку площу для замалювання? Так?

    Люди, чи хто-небудь буде тримати за мене кулаки? Га? Хто прочитав і щось в тому кумекає, підкажіть якісь нюанси. ПЛЗ! :girl_angel:
     
  9. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    опасна процедура , можна намутити... краще дати 30дол. і бути спокійним
     
  10. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Читай пост #1!!! Кому дати??? :shout:
     
  11. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    а що мало майстрів :shout:
     
  12. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    майстри, а-ку-ку!

    Чуєш? Ну, якби я знала хоча б одного, крім того, який мого хлопця полірував, а потім надовго пішов в запій, то чи створювала би тут таку тему і чи просила би з цілих сил: порадьте майстра? І чи взагалі мені прийшло би до голови взятися за таку ювелірну справу САМІЙ? Ну скажи!
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Коnec światu..... кобіта не знає кому дати.....)))))))))))))))))))))))
    не настрашив, а рекомендував до всяких подряпин відноситися спокійно і дочекатися коли їх буде достатньо (а їх точно буде чим раз більше - бо дорога є дорога і від цього нікуди не дінешся) щоб ліквідувати. За звичай таке робиться перед продажею. Зразу ліквідовуються подряпини, або інші дефекти коли видно живий метал.... бо метал починає ржавіти і ржавчина полізе попід краску.
    ХЕ.... цей пункт найскладніший. Треба визначити віддаль від подряпини щоб зробити правильний перехід на основну фарбу, щоб не видно було плями. Зразу кажу що в кожного майстра це своя індивідуальна відстань... все залежить від його навиків. Якщо просто запустити фарбою подряпину то не треба нічого прикривати. а взяти патичок що в зубах шпортаються і цим патичком запустити царапину
    Тут головне підібрати правильний номер шліфшкурки (і не один) і не перестаратись бо вилізе залізо.
    Звичайний 647 розчинник - на Україні дешевший
    Ніякого сушіння стисненим чи не стисненим повітрям...... під тиском повітря фарба розійдеться хвильками. Фарба має спокійно сама сохнути бажано на сонці і щоб на неї не попав порох
    На кожній шпатлівці на банці все написано.... тут питань найменьше.....))))))))
    Спочатку шпатлівка.... шліфовка.... покриття грунтом, покриття фарбою.... покриття лаком (тут треба врахувати специфіку перекладу.... по польски фарба для машин - лакер... а от як називається по польськи лак, яким покривають фарбу(він прозорий) не знаю)... поліровка.
    Це найпростіше .... вийти на веранду задерти писок до неба і як світить сонце то маєм UV.....)))))))))
    Ну в п.6 я написав порядок .
    Удачі в художествах....... головне щоб на другий день зранку свою машину впізнати....))))))))))))))))))))))))))))))
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    kym, Ти до слів не чіпляйся! Тут не штука дати, штука - що з того вийде! (заціни, як я стримано висловилася ;)).

    Бінго! Саме це я й хотіла знати! Я ж не буду його з пульвіка, а, якщо подряпинка мала, то нащо його розбуровувати, нє? Але маю питання: чи після того, як я пройдуся колупачкою по подряпині, не залишиться замість подряпини горбик?

    Так-так, це я пам'ятаю з процесу полірування мого хлопця. Майстер брав кілька шкірок - від грубшої до найдрібнішої (капєц, як шкода хлопця! Золоті руки, а горівка знищить).

    Дуже дякую за поради щодо шпатлівки, розчинника і, особливо, проміння UV :cool: З фізики я ще пам'ятаю, що воно є навіть тоді, коли сонечка не видать.

    Ну, підтримка - просто абалдєнна! Але я і на це маю раду: не вийде з замальовуванням подряпин, будемо робити аеро- як його там? Ну, коротше, будемо думати, чим результати нашої праці затулити.

    Дякую, kym, обіцяю відзвітувати (але то ще трохи потриває).
     
  15. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Курде, ти написала детальну інструкцію, як інструкцію до процесу здефлорування ))))) мені аж старшно стало. А давай ми подивимся на твою дзюрочку чи подряпину, сфоткай її, може ми тобі щось радикально інше запропонуємо. Може там взагалі немає за що хвилюватися!
     
  16. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    фотки

    Ну, хлопці, ви й жартуєте! Ну як хлопця можна здефлорувати? Та й чи така була мета? Головне, Kinder сам порадив начитатися, а як я начиталася і зробила з того реферат, то тепер з мене лаха дре.

    Добре, по заявках трУдящіхся, фотки в студію! Правда, надворі ніч темна, але щось-таки вийшло. Якщо забракуєте, то завтра скоро рані зроблю при світлі.

    Це - подряпане дзеркало.

    [​IMG][/url]

    А це скол на капоті, який турбує мене найбільше.

    [​IMG]

    Є ще одна манюня подряпинка, але не вдається її зараз сфотографувати так, щоби було видно.
     
    Останнє редагування: 6 лис 2011
  17. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    [​IMG]

    [​IMG]

    Вибачте, щось не виходить з фотками з першого разу.
     
  18. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Давай вистав "СВОЇ" фото, ато вже зачекались )))) (а то- я, мій хлопець і т.д.) А з тими подряпинами, щось вирішемо.
     
  19. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    А лах-лах-лах-лах )))))))))

    Ну ти нас там налякала всякими технольогіями, майстарми, ультрафіолетовими ваннами і всяке такоє )))) Я думав в тебе такі дзюрочки і сколи як пів авта розкуроченого.
    Я б на зиму не робив ніц. По перше вважав це витратними ранами твого бійця "хлопця" як ти кажеш, а чоловіків прикрашають шрами. За пару років доробив би ще пару авторитетніших шрамів і потім ними б хизувався ))))) жартую!!!
    Весною, після паски купив би глянц паперу, в народє як наждачька, пошкурив, розчинником 647 обезжирив, взяв пензлик для малювання і наніс фарбу і лак.
    Та скільки того життя в цьому житті!
    Голф - це ж бієц, а не цяця для походів на виставки )))))))))))
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Завеликий кусок для любительського малювання і головне на дуже видному місці..... буде пляма і потім буде майстер матюкатися ... який то........ таке наробив. Царапини не до металу.... ржавіти не повинно..... так що лишися того ровера.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)