З сапуна летів конденсат в карб. Зняв, опустив шлангом вниз. Машина почала розігріватись з холодної до норми за 2 хв з 14-15, поясніть чому??? І хто заливав mannol clasic 10w-40, чи може воно бути причиною при зниженні температури навулиці? Авто Golf2 1.8.
Швидкий розігрів це наслідок високого тертя, тому це швидше наслідок заміни мастила а не виводу сапуна. Швидше за все якась бодяга. Рекомендую заглянути під кришечку перед заміною.
Наш клієнт мав необережність залити в Г-3 ч-з 1000км двигун почав працювати як січкарня Замінили ми йому на TOTAL 10W40 і щастя! вже дві заміни і двигунець шепче
Та от саме цікаве, що під кришечкою все в нормі. А на щупі вперше дістаєш - трохи емульсії білої, витираю - пробую масло знов - емульсій нема, а в карб вода всеодно не дівалась
Це нормально зимою... Двигуни часто до кінця не прогріваються от і лізе піна... правда на дуже якісному маслі піни не повинно бути
Нарешті зібрався і замінив масло на якісне (привезене з польші, багато хто брав - позетивні відгуки). Залив, 1-й день їздив кілька раз по 5-6 км - нічого, сьогодні їхав дальню поїздку - проїхав км 20-25 і проблеми зявились знов. Окрім цього машина тяжко заводиться, довше постоявши (приходиться довго крутити стартером). Звідки ще може братись конденсат???
не знаю за маннол, але скажу за равенол спшд формула, залив в свый 1.6 дизель, і тепер працюэ не глолосныіше берлінго 1.9 д 2006 року, перевірено, в мене рохкає, а в нього шорудить)і головне щоб малсло було оригінальне а не бодяга, тобто підробка, а чи дороге чи ні то вже другостепэнно!