Друзі, залишаю корадо в гаражі на довгий термін(не менше року), гараж мого знайомого. Дайте поради, які варто зробити процедури, а крім того знайомий каже щоб її чимось накрити, бо він боїться її поцарапати коли там буде щось робити, чи буде шкода машині від того що її накриють старими одіялами і т.д... Наперед вдячний!
Не треба нічим накривати, машина повинна "дихати". Гараж має бути сухим і добре провітрюваним, а салон автомобіля висушеним. Інакше буде корозія, плісінь і т.д. А взагалі найкраще для машини, шоб вона їздила. Знайди когось, кому ти довіряєш, напиши йому доручення на водіння-і хай час від часу їздить на твоїй караді, обслуговує її і слідкує за нею. Простій для машини-це найгірше шо може бути. Окислюються всі контакти, твердіють патрубки і гумки, застоюються пружини і всі інші рухомі елементи, дубіють сайленти, вплоть до корозії на стінках циліндрів і підшипниках. Або в добре провітрюваному теплому приміщенні став її на колодки, вивішуй ричаги з пружинами, заливай двигун і КПП по горло маслом (повністю). Хоча і це не панацея. Для машини найкраще ЇЗДИТИ!
Ну то буде смерть машині, а її особливо шкода, то не якийсь там чєловєк Ото лЄНІН законсервований, а рухни його тепер...то треба полюбому добре подумати
Маркелл правий. Знайти тепле сухе провітрюване місце для зберігання машини дуже непросто. Я якби таке мав, то на зиму ставив би свою бричку і пересувався громадським транспортом і таксі. Я взагалі в зимовий період свою боюся залишати без діла на довше ніж на декілька днів. Стараюся хоча би 5 кілометрів, але проїхати щодня. А якщо тобі йдеться про такий довгий термін, то дійсно, краще придумай аби машина могла не тупо стояти, а хоча би раз на тиждень виїзжати скажем за продуктами в Арсен. Потрібна людина якій ти довіряєш, яка не буде гоцати постійно, а просто не давати застоятися
+1 ...пересвідчився на особистому прикладі,правда було це давно:знайшов я запорожця,який простояв в гаражі 7 років !Завівся без проблем,а коли його віддраяв - то ржавчину виявив тільки під акумом (під гумовим ковриком),а по кузову практично жодного "пиришка-пупиришка".Секрет всеж таки думаю був у нашвидкоруч зліпленному гаражі - деревяно-шиферний,з купою дирок для протягу і без бетонної підлоги!
То треба шукати полюбому в кого вже машинка є, що хіба не маєш порядного кента Моя наприклад гаража ще не бачила, хоч він і є, та й взагалі то для мене другий кабінет, 60% свідомого і "недуже" житя проводжу в машинці, тому її треба шанувати, а давати її гнити то нєєє, то гріх)))
Не думаю шо це краще. Можеш з цією людиною укласти договір відповідального зберігання, де буде чітко вказано, в якому стані передається автомобіль, скільки максмимально складатиме його щомісячний пробіг, які дії повинен вживати відповідальний щодо збереження машини, що і коли міняти, в якому стані автомобіль має бути повернуто власнику. Але х/з скільки з тебе за таке захочуть грошей і чи хтось взагалі візьме таке на себе. Тому найкраще дати машину серйозній людині, якій довіряєш, і яка мінімально дає дупля в машинах. З настановою: їзди як на своїй, оціни довіру і не підведи. Я наприклад без проблем лишаю гольфа свому брателлі, деколи навіть прошу його взяти машину і трохи дати їй жизні (коли сам змучений чи не маю можливості), шоб не застоювалась і трохи поїздила в бойовому режимі. Я знаю, шо він не буде вбивати машину, бо він знає шо для машини добре а шо погано, а то шо він покрутить мотор до 5-6 тис. чи просто поганяє добряче-це тільки на користь для автомобіля.
Topol, машину прийдеться по-любому "провідувати", та навіть 1 раз в 2 тижні на педаль гальм натиснути, якщо не залити маслом двигун, то прогріти. Ну і .т.д. Якщо ж все таки в гаражі, акум зняти.
Найкраще залишити машину на вулиці може бути будь-яка стоянка, чи подвіря в особняку і можеш без проблем не переживати за дощі і сніги нічого їй не буде повітря то сила!!! Максимум щоб акумулятор не здох то його зняти і все більше ніяких прибамбасів не видумуй!!! Сонечко і вітер будуть і провітрювати і сушити.
Дякую за поради, друзі! Так і зроблю! Вулиця, ну хіба що організую мінімальне звехру накриття, типу зонтіка.
ЩЕ бажано захистити гумові вироби силіконом, електричні контакти під капотом обробити рідиною для консервації контактів. Салон накрити матерією, щоб не вигорав, загнати машину на антикорозійну обробку, задути порожнини мовілем.
покриття типу зонтика ідея гарна, від граду щоб недай боже не потовк. Тому воно ніби і потрібне, але з іншого боку значно зменшить дію сонця якщо буде з якогось шиферу, якщо з плівки то порветься від ваги снігу. Хіба з прозорого пластика, хоча тоді буде парник трохи влітку. Я б ризикнув і не накривав, не так часто падає великий град. А ще якщо є можливість то просто когось попросити щоб на випадок літнього граду накинув одіяло.
я думаю, на цьому потрібно зосередити увагу!і дощем не заливатиме,і на сонці не вигоратиме,град, але щоби зазор був нормальний між дахом і "піднавісом". Акуратно підняти на "ковбички", тапки зняти і усе. З.І. В гамерику зібрався?
Коли купував першу машину, вона стояла в гаражі 6 років. Ніякі патрубки чи інші гумки не тріскали, нічого особливо не ржавіло. Єдині проблеми - спущені колеса, які навіть після накачування стали кривими, випарувана бензина, яка непридатна до вживання та розкладений акумулятор, кислотні пари якого викликали корозію на капоті та на установочному місці і добряче розїли метал знизу. Замінив масло, долив бензи, поставив акум і поміняв 2 колеса (2 інші накачав), машина завелася після хвилини крутіння стартера. Більше проблем, пов'язаних з довгою стоянкою в гаражі не було. Мотор машини, на якій я їзджу по Києву стояв взагалі 10 років. Завівся з третього оберта стартера, і шепче дотепер. Це ж не газон якийсь, щоб на рік стоянки двигун консервувати. Моя думка - рік машина може стояти без жодних підготовок, навіть колеса не спустяться, якщо не мають дірок. Теперішні акумулятори пластикові і не розкладаються, тим більше за рік, тому можна забути і за це. З бензином проблем не буде, але для гарантії залий 98-й. Якщо вже дуже-дуже любиш машину, то зроби так: 1. Постав її на колодки, щоб колеса не торкалися землі, але не спускай їх і не перекачуй. 2. Злий бенз а в багажнику лиши каністру, щоб по приїзді скочити з нею на заправку і купити свіжий. 3. Для запобігання розряду сигналкою зніми клеми акумулятора або взагалі постав його окремо від машини, бо деякі види мають корки з дренажами, з них випаровується кислотні пари. 4. Приспусти по 5 см вікна, якщо гараж сухий, най салон провітриться. 5. Не знаю, що за гараж, але якщо старий то про всяк випадок купи трутку від мишей, посип нею навколо машини, часто щурі люблять гризти дроти. 6. Перед зберіганням наполіруй машину, до неї не прилипатиме бруд і порох, фарба краще збережеться. Для особливої прецизії можеш пошукати автомобільний парафін і натерти її, як це колись робили на заводах. Не поплутай з т.зв. "воском" в шампунях бо насправді то не віск а хімічний компонент, що відштовхує воду, але шкодить також структурі фарби. 7. Водійську сідушку застели шматкою, щоб не вимазати зад порохом по приїзді. Руль можна теж. 8. Залиши в бардачку 50 грн на мийку і чистку салона по приїзді. Хоча є ризик, що через рік тих грошей може забракнути і на доїзд до мийки 9. Замість спущених вікон можна відкрити двері і багажник - щоб за час поїздки ущільнувачі не стискалися а амортизатори кришки багажника не були стиснені. але май на увазі, що в салоні буде більше пороху. Хоча пилососити треба буде полюбе. 10. Я ще ніколи не чув, щоб за рік звідтам поверталися програмери Хоча всі так планували У всякому разі гарної поїздки! P.S. Надворі машина зберігається гірше, знаю по своїй. Тому краще пошукай гараж в якомусь віддаленому кооперативі, наприклад в Сокільниках. На рік орендувати це зовсім не дорого. Плюс не тільки в кращому зберіганні а ще в тому, що ніхто не зачіпить і не втече, ніякі птахи не наср..ть, ніхто поганих слів на капоті не напише. Там є охорона, зможеш повісити свої колодки, відповідно спокійно спати. Пожалій бідну канарку!
Тополяка давай ту Кораду до мене в гараж і доручення на мене машина в теплому гаражі і сухому і прокатку буду регулярно робити.