Привет всем ! Недавно с Марком меняли масло в моей машине (за что Марку отдельное спасибо ), после того как поменяли фильтр и залили новое масло отключили датчик Холла чтобы с помощью зажигания создать давление в системе. Так вот, когда повернули зажигание, машина завелась... Марк сказал что первый раз с таким сталкивается и что вообще у меня какой-то уникальный Гольф Вопрос: каким образом машина может заводится с отключенным датчиком Холла ?
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла Но завелась ведь... Додано через 15 хвилин Сомневаюсь что кто-то в Бундесе поставил бы блок "Октан" русского производства... Да и судя по картинкам в инете, такой блок было бы сложно не заметить, так как размеры у него еще те...
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла Постійно заводиться? Датчик Холла відсутній, а завелася - роболю висновок, що криво працює комутатор, раз без синхронізації подає іскру. Глянь нагар на свічах, можливо він постійно давав в різнобій. Машина взагалі їздить нормально? Завези на сервіс, там тобі всю правду матку розкажуть
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла Три раза заводили с отключенным датчиком и три раза она заводилась... Нагара на свечах нет, машина ездит нормально.
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла Тоді ХЗ. Я не спєц, але або ви. хлопаки не ДХ відключаєте, або там щось зовсім ненормальне накручено Вези до майстрів, нехай скажуть що і як. Але потім відпишися тут обов'язково, я цікавлюся всім, що зв'язано з ДХ
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла Повір, шо відключали датчик Холла, все-таки не олені. Запалювання електронне на тому моторі, сигнал тільки через ДХ на мозги і комутатор, як вона заводилась з знятою фішкою (при чому нормально заводилась, без всяких пропусків) для мене загадка, ні на одному моторі ше такого не бачив. Є одна версія, яка найближчим часом буде перевірена, але все одно дуже цікава ситуація. Товаріщ Pol, шо ви скажете з цього приводу?
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла знаю що чудес не буває! Є машини в яких запалення керується від маховика, но на маховику звичайно ж стоїть датчик, а ще на маховику є зуби приблизно такі як на зубатці розпредвала крім одного зуба його просто нема-то і є початок циклу для компютора, є мотори на яких взагалі нема ні трамбльора ні датчика хола, може в товаріща хтось з мотором щось робив?? треба посмотреть.
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла навряд чи там шось хтось робив з мотором, машина з бундесу недавно. От в мене така ідейка виникла: машина заводилась і працювала на ХХ, додаввати газу я не пробував, можливо з відключеним ДХ іскра подавалась комутатором по пам*яті останнього циклу запалювання (типу аварійний режим мозгів запалювання), а працювала машина на залишках бензину в системі (бо на більшості інжекторних автомобілів і бензонансос не буде працювати з відкл. ДХ), або по якомусь аварійному алгоритму? Хоча не віриться, шо на Г3 такі розумні мозги можуть стояти...та й зв*язок комутатора з трамбльором через ДХ.
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла можуть стояти мудрі там вроді мотронік мр 9. вроді не самі гірші. скоріш за все то аварійний режим і помилку загнало адже заводити не варто без ДХ. як і без датч детонації, і ін.
Відповідь: Машина заводится с отключенным датчиком Холла Помилку не загнало, мануал радить після заміни масла крутити стартером з відключеним ДХ для закачування тиску, а початковий кут запалювання виставляють на ХХ з ВІДКЛЮЧЕНИМ ДД. Тим більше, такий ДІгіфант, як стоїть на 2е і ADY немає системи пам*яті помилок, де виводиться CHECK ENGINE, тим більше по ДХ і ДД, а тільки зчитування блінк-кодів, помилки бачить тільки в роботі лямбди, ДТВВ, ДПДЗ і ДТОж.