Зібрав мотор новий. Мотор - блок стандарт, 0,03 мм усьго знос у блока. Нові вкладиші, нові кільця. Абсолютно всі нові прокладки, сальники і інше. По голові теж міняні всі прокладки, міняні направляйки, притерті клапани. Задумався, яке мастило лити для обкатки. Мій друг-продавець запчастин вмовив мене купити синтетику Кастрол 5В40. Моторист каже. щоб брав напівсинтетику 10В40, або даже мінеральне 15В40. Пояснив продавець тим що він продав синтетику тим, що він неодноразово був на курсах від виробників кілець і вкладишів і каже, що самі виробники рекомендують на обкатку заливати найкраще мастило. Дуже цікавить ваша думка на цей рахунок. Особливо Маркеля та Ореста ну і інших людей.
Відповідь: Мастило на обкатку мотора Думаю на обкатку треба лити те саме мастило, на якому збираєшся потім їздити...
Відповідь: Мастило на обкатку мотора Майстри кажуть слушно. На обкатку треба синтетику, бо при обкатці притирка деталей найгрубша. Добре масло, потрібне щоб максимально зм'ягчити сліди тертя та кочення при великих навантаженнях, які виникають під час притирки вузлів і деталей. Чим краще масло, тим ідеальніше формується дзеркало циліндра, краще припрацьовуються підшипники, гаргніше виглядають вкладиші ітд. Просто синтетика краще утримує плівку, а під масляною плівкою складніще зробити грубі подряпини, сколи ітд. Також цілком погоджуюся про вибраний індекс масла - чим нижча перша цифра тим менше навантаження на холодному пуску, а при обкатці то капітально важливо, деталі працюють ще без зазорів, тертя на-холодно може бути підвищене в десятки разів. Верхній індекс тут по барабану, бо на обкатці ніхто не ганяє, всі слідкують за температурою ітд. Взагалі ідеальне масло для обкатки - 0w40 чи 0w30. Далі, в міру притирки індекс варто підвищувати, бо мотор працюватиме вже на більших обертах, температурні режими будуть жорсткішими.
Відповідь: Мастило на обкатку мотора Снтетика або півсинтетика, мінералка ніхт. Масло лити-чисту базу, без всяких молібденів і присадок. пи.си. ПРАВИЛЬНО зібраний мотор з ПРАВИЛЬНИХ запчастин з дотриманням всіх допусків обкатки не потребує, головне шоб був рівень масла, і перед першим пуском прокрутити стартером не заводячи. А ше при установці шатунних і корінних вкладишів відстежити шоб на сухо вони не були поставлені (думаю, ти і сам в курсі).