Ліквідував твердження що форсунки для механічних інжекторів не можна чистити. розрізав одну форсунку - подивився середину. Змайстрував стенд підібрав хімію і почистив. З 12 форсунок що назбирались на викинення почистилось 9. стали як нові Три таки на викинення. Форсунки навіть відновили свій характерний писк. правда не всі можна почистити. Форсунки типу 032 чистяться майже всі. Форсунки типу 043 якщо сильно забиті можуть не почиститись. Справа тому що 032 можна чистити проти "шерсті" , а 043 не можна. цього типу форсунки під клапанком мають резинове кільце яке нищиться якщо форсунку чистити проти "шерсті"
насколько знаю там проблема не в том что они засоряются, а в том что изнашивается-протирается металл.
Ще не визначився до кінця.. Хімія дорога - зараза. Ту що використовував купляв минулого року. Зараз ціна на неї трохи кусається. Орієнтовно десь в районі 80 -100 грн за шт
То хіба поржавіли, або щось того типу. Німаки там грамотно зробили. Клапанок має конус і сідло конус. Причому конус проти конуса. І під час роботи вершина конуса, яка власне прекриває бензин самовідновлюються. Але це зразу вираховується по звуку. Якщо не вдається добитись писку форсунки тор значить десь є раковина
как она может самовосстанавливаться ? я не владею всей информацией, форсунку в разрезе не видел, но дай бог что бы это было именно так, у самого есть комплект запасных форсунок с 9А и с удовольствием восстановил бы их.
Це приблизне креслення робочої частини форсунки. Сам цей клапанок (грибок) зроблений з дуже якісного металу (напильник не бере). Коли клапанок вібрує під тиском бензини з однієї сторони і пружинкою з другої він сам собі робить конус у тілі корпусу форсунки. Корпус форсунки з мякшого металу ніж клапанок. перед клананком стоїть конусний фільтр - сіточка дуже тонкої очистки (на малюнку ненамалював). Забивається сама сіточка і канали вздовж клапанка. Майже всі типи фосунок зроблені виключно з металу - все дуже прецезійно точно. А 043 форсунки під грибком клапанка мають гумову прокладочку. Нафік німаки то зробили невідомо - щось пробували. Бо працюють вони однаково. І коли сіточка дуже сильно забита то можна піддіти клапанок і пустити очистку прти шерсті через клапанок. Була одна форсунка що навіть при тиску 10 бар не продавлювалась (шланги рвало) - проти шерсті легко промилась. А 043 проти шерсі не помиєш бо нищиться та гумова прокладка. але якщо форсунка не забита в хлам то можна нормально прочистити- тобто чистив 043 і нічого їм не було. по любому гірше їм не буде
Механічні фосунки провіряються на машині - разом з дозатором. провіряється не тільки розпил а і норма наливу. 200 - за всі