На останньому з"їзді виявилося, що багато хто не знає про можливості бортового комп"ютера, окрім звичайних режимів МФА1 і МФА2, в кожному із яких є по 7 показників. Насправді є ще два тестових режими, в яких виводяться досить цікаві дані. Зокрема, така штука, як моментальний розхід пального та ін... Отож, як увімкнути тестовий режим МФА: перший тестовий режим 1. в позиції МФА1 натискаємо на кнопочку і тримаємо 2. включаємо запалювання і вимикаємо 3. заводимо двигун 4. відпускаємо кнопочку. Ми в першому тестовому режимі другий тестовий режим в позиції МФА2 повторюємо ті самі 4 пункти Перший тестовий режим (в позиції МФА1) містить не надто цікаві дані. Це константи Другий режим (в позиції МФА2) уже цікавіший. Ось трошки детальніше про кожен із показників Цитати із сайту http://volkswagen.msk.ru/
Всіх тих років, що мають бортовий комп"ютер. Перевірено на Скіроко, Корадо, Гольфі, Венто, очевидно в Пасатах те саме
Passat 1.9 tdi 96' включається тільки один тестовий режим і то тільки 3 показника; миттєвий розхід, темп масла і темп. за бортом
МФА 1 і МФА2 в тестовому режимі показують нижчеописане. в загальному режимі - 1. годинник 2. час скільки авто в роботі мфа1 - обнулюється через певний проміжок. мфа2 - зберігає загальну інфу 3. розхід палива на 100 км середній 4. температура масла 5. температура за бортом 6. швидкість авто 7. скільки км проїхав
А чи можна поставити (точніше, чи буде працювати) приборку з МФА і відповідний перемикач, на авто без цого. Стара приборка з пробігом і цифровим годинником.
Якщо в тебе немає встановлених відповідних датчиків таких як тиску масла чи його температури то відповідно цих замірів тобі показувати не буде. А от щось типу час у дорозі і розхід топліва наприклад має показувати.