деколи на заведеному моторі мигає підсвітка приборів!!! заглушити і завести мотор - перестає. може хтось знає причину?
У мого Гольфика появилась одна проблема: на холостих оборотах на приборці панелів моргає(тускло) зарядка, якщо включити габарити проблема не зникає, якщо включити ближнє - перестає. Отже, генератор міняв і заодне ставив нову "шоколадку", заміряв напругу тестером зарядка йде добре - 14,3 і в нагрузку - трохи падає, тобто все гуд. Що може бути, і куди заглядати. Хто що скаже? П.С.Маю трохи "хрєновий" акумулятор, але ще поки їзжу.
Значить до панелі не доходить більше 12,5 вольт. Поміряй тестером наприклад вольтаж в прикурювачі. Якщо замалий то поганий + з акума приходить в салон. Якщо більше 13 то мабуть в проводці від БРП до приборки херова проводка. Може й в панелі дорожки ушатані.
У мене взагалі, машина стоїть на місці, а на спідометрі 240. Як їхати починаю, на 200 може впасти.. а потім все одно на взліт(
Та чекаю якийсь вихідний день, щоб трохи покулупатися, і знайти проблему, бо трохи їх назбиралось, і вони можуть всі бути пов'язані між собою. - прикурювач непрацює, бо 3 дні тому хотів підкачати колесо, і "хєр" там, мусив вручну. - сигнал непрацює(маю 2шт) на машині, окремо кидаю працює що один, що другий, а коли все під'єдную, то знову "хєр". Sasa, а те що включаю світло і пропадає "моргання", це теж може бути в приборці, чи все таки проводка.
Мабуть немає пружинки яка повертає стрілку на місце А, сорі, я читав "вИключаю". Ммм, це вже більше смахує на саму приборку. Можливо винуватець тут
Було в мене таке, кілька разів було. попробуй лівою рукою ніжно пошарпати блок де втикаються запобіжники. Коли мав похожі симптоми, то виявив, що коли притискаю блок запобіжників плотніше то зникає. Як наслідок був попущений самонаріз (той що кріпить) і була відсутня пластикова фігня (не знаю як її назвати), але вона вставляється зліва від блочка, чим його і прижимає. Може смішно, але таке було за 14 років разів 2-3. Ну і друга причина (опишу з досвіду): колись давно років так з 8-9 тому, переламався силовий дріт, котрий від генератора на зарядку іде, і в той час коли він був на грані злому, були такі симптоми. Вилічив заміною, на звичайний (ще радянський) від настільної лампи. Смішно, правда? Але працює та виконує свою функцію майже 10 років. Ось так, спершу дивися до блока запобіжників, рухай ним, і дивись на лампочку, чи буде зникати то тускле мерихкотіння.
rusmaks, а може, коли з ТНВД хімічили, то скрутили обороти? І так як замалі обороти, підморгує лампочка зарядки АКБ.
Силовий я думаю в порядку, бо не було б зарядки толкової, а так стабільно видає 14,3... Нарахунок блоку подивлюсь, хоча ту білу пластмаску недавно брав на Зеленій. Буде вихідний день, тоді передивлюсь повністю блок запобіжників. Давайте ще якісь варіанти, а то коли приступлю до роботи то потрібно знати "фронт" робіт. Маю ще одне запитання, на моїй приборці є присутнім ще такий показник як "стрілка"(я її називав колись "джамшуд-шайтан-економайзер"), оскільки вона вмикалась тоді(тобно засвічувалась) і показувала коли потрібно переключати вищу передачу. В один прекрасний момент перестала працювати, куди дивитись...
ніколи не задумувався шо то може бути якась серйозна проблема)) під шумок поцікавлюсь і своїм-така ж штука місяць тому почалась, але може пропадати і появлятись світтло в тому маленькому вадратику де годинник... регулярності немає ніякої, живе своїм життям- то то не діод хіба барахлить??