Привіт всім! Недавно прикупив собі сірка! Довольний як слон, бо дуже важко було знайти хоч одного.. 1980 року, кузов в досить живому стані, правда має несильний удар біля заднього бокового вікна, легко рівняється. Мотор стоїть від гольфа, 1.8 MZ. Салон трохи потрьопаний, але то все дурниці) Коробка FF, 5 передач. Планую провести повну реставрацію + заміна мотору. Хоча покищо не знаю коли руки дойдуть до цього, маю інший проект. Зимою, один чувак заїхав в мого пасата, страхова компанія гроші повернула, а машину зняли з обліку. дуже жаль, бо машинка була супер. тому найшов інший кузов з мертвим мотором, помаленько перекидаю свій. але то вже зовсім друга історія
Я теж зрадів що ще один в Україні став правовірним))) А тут подивившись на фон та взагалі непоганий стан автомобіля зрозумів, що на з'їзди до нас ця машина і власник не потраплять. Its Canada, хоча в Едмонтоні дуже багато українців різних хвиль еміграції.
може то у Франику віп зона.Вітаю з покупкою,ще один такий екземпляр в клубі це дуже класно.Ну і натхнення в реставрації.
Дякую всім за позитивні відгуки! Надіюся ближчим часом получиться приступити до роботи) Як вже замітили машина за океаном, але якби жив в Україні всеодно б таку купив :Р Маю декілька запитань... Фари, я так зрозумів, в цій машині одноразові, бо лампочки не міняються. Чи продаються окремо лінзи, або чи можна від інших моделей попробувати встановити? в інтернеті шукав, але так інформації толкової не знайшов... Бампера американські, хотілося б поставити європейські, вужчі. чи підійдуть бампера від Ребіта тих самих років (їх тут легше найти)? Ну і найголовніше питання - про мотор. Почитавши форум, побачив шо хороші відгуки про мотор ABF, хтось писав, що їх встановлювали на пасати б4 або на гольфи 3, так мені чомусь здається, що в північну америку машини з таким мотором не постачали, тому що ні разу не бачив вище згадані машини з ним.. Що можете сказати про мотор 9А, їх здається на пасати б3 ставили. так їх тут знайти легко. Ще читав що хороші мотори KR,але тут таких також не бачив, натомість є мотори PL... а взагалі, посидівши на різних форумах, мене зацікавило питання про карбюратори Weber. Думаю на Сірокко воно б вигладало і звучало дуже класно! На які б мотори можна ці карби поставити? Хотілося б почути ваші думки Машинка не буди для гонок, просто шоб покататись. Розумію що бюджет буде немалий, але це хоббі, і кошти на нього найдуться.
Фари лінзовані гарно вмонтовуються від BMW Попробуй знайти 16V мотор разом з навісним від сірокко мк2, він гарно встане. можеш і карби поставити, але якщо авто не для драгу то нафіг вони тобі... Бампера від Реббіта гарно не встануть, передній більш менш, а задній буде короткий. перевірено. Багато відповідей на свої запитання знайдеш в моїй темі http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=5166
Привіт. Давно я вже не відписувався. Хоча за весь цей час хоть і багато не зробилось, але все ж хоть шось) Отак, в кінці осені, я запаркував машинку, а сам на протязі зими читав в неті різну інформацію,складав плани і думав з чого пачати,шукав різні деталі. Багато є інформації і різних проектів, напевно перечитав все)) тому і плани помінялись. Збився я нарешті з тих карбюраторів, хоча зимою майже купив донора, гольф мк1 з 16-клапанним 1.8 мотором, 40мм веберами. Отже начитавшись різних тем мені дуже захотілось поїздити нарешті на сірку, тому перекидувати мотори ще не планую. Нарешті в мене появився вільний час і я попробував розбудити сірка з зимової сплячки, хоча прокидатись йому не захотілось) Не працював паливний насос. Перегорів запобіжник на помповій релюшці. Поміняв запобіжник, попробував завести і знову вибило. Почав дзвонити дроти, і виявилось що плюсовий дріт на термо-часовий виключатель (холодний запуск) коротить. Просто зняв фішку з нього і запобіжник тепер цілий, хоча запуск мотора був важким) До речі так і до тепер не знайшов причини, можливо десь є розрив в ізоляції в жгуті, але я над цим працюю. Ну і першим ділом вирішив почистити, помити все в середині. Попередній власник довший час тримав машину на полі... Багато мишачих какульок там назбиралось))) Спочатку попилососив, помив коврик і тут понеслось - розібрав більшу половину салону! Також не було підсвітки спідометра, зняв цілий щиток, поміняв лапочки. Нажаль проводка в поганому стані, місцями ізоляція поплавилась. Кузов також не в найкращому стані, особливо дно і пороги, прийдеться багато підварювати... За зиму прикупив собі декілька забавок Вирішив опустити машину, поставив ось такі винтові стойки. Тепер трохи ближче до землі)) Також знайшов класні хромовані бампера. Нажаль задній бампер був без бокових накладок. І тут вилізла ше одна проблемка. Передок знизу був загнутий, шось при купівлі я цьго не замітив... Передній бампер сидить класно, а от задній має завеликий зазор. Планую трошки підрізати\переварити кріплення. Також купив класні диски з резиную за дуже дешево) Поки салон був розібраний - протягнув дроти для музики, поставив на перед компонентні динаміки і маленький сабвуфер в багажник. Годинник працював неправильно, тай користі від нього мало, тому замінив його вольтмітером якого найшов на розборці. Оригінальні передні сидіння були в буде поганому стані, матеріал який був в середині пересох і посипався, як голочкий від ялинки, тому назад їх ставити бажання не було. Натомість прикупив сидіння рекаро з другого гольфа. Задні сидіння не підходять... Також поремонтував сигнал(погана проводка) і також замінив моторчик двірників від джети 3, бо оригінальний дуже помало крутився. І ось так сірко виглядає сьогодні) Заниженим він дивиться класно, але от якість їзди змінилась, машина дуже жорстка хоча краще керована. Тепер в планах переробити передні фари + поствити на них реле. А так то на майбутнє, треба починати кузовні роботи... Покищо ще шукаю 16 клапанний 1.8 мотор, але шось безуспішно.. Тому розглядаю мотор з джет\гольфів мк 1.8Т. Роботи ще не початий край
Хороший екземпляр для файного олдтаймера. Кузовні роботи в першу чергу - кузов, то найбільша цінність в мк1, вже всі решту навороти, то питання часу. Добре що справа рухається. Але мені дивно що двигунів 16V немає в Канаді, думав їх там купа і за копійки.
1.8 16v ставились тільки на сірокко мк2 (мені так здається), а знайти їх тут практично неможливо... На крайній випадок думав з пасата б3 2.0 16v, але чомусь відгуки про нього не дуже, і також знайти проблема. А кузовні роботи хотілось би почати десь в кінці літа, принаймі так планую. 450 км від едмонтону є розборка, і там є багато різних німецьких авто(говорив з власником то він казав шо має 3 сірокко). Тому хочу поїхати туда і познімати різні деталі. Ліве крило знизу вже почало слоїтись, тому є надія шо на розборці будуть в кращому стані, і можливо ще першої версії, без поворотів.