Містика з запаленням

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем dfs, 4 лип 2012.

  1. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    Сьогодні на дачі завів авто, рушив і зразу заглох. Вмикаю запалення, а воно не працює, не світяться індикатори, не працює магнітола і всі інші ел.прилади. Перевірив акумулятор -клеми зажаті, дроти на місці, перевірив запобіжники - згорів 17 запобіжник (Автоматическое пусковое устройство карбюратора, электрический подогреватель впускной трубы, клапан отключения подачи топлива на принудительном холостом ходу), звичайно справа не в ньому. При повороті ключа виникло враження, що десь в середині не перемикає контакти (лампи на долі секунди блимнули і згасли). Зняв фішку контактної групи, напруга приходить. Ну думаю тре як у кіно: закорочувати дроти і заводити. І ні фіга, релюшка щолкає але запалення не вмикається. Поміряв тестером напругу на акумуляторі і коли доторкнувся щупом до плюса то трохи почало іскрити і "О ЧУДО" прибори засвітилися (ключ був повернутий), машинка завелася. Здається все в нормі тільки холості оберти значно зросли. Хто, що скаже?
     
  2. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    коли доторкнувся щупом до плюса то трохи почало іскрити і "О ЧУДО" прибори засвітилися - Поганий контакт на клемах АКБ.
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Контактний провід котрий йде від клеми " - " повинен мати після АКБ два з'єднання, а саме від клеми він іде та прикручується до кузову (біля АКБ), а потім до кріплення коробки кажись, отож відкрути ті стики мінусового проводу та мілкою наждачкою зачисть, і заодно клеми почисть і все буде гуд. Мідь і алюміній окислюються і роблять таке чудо. Якщо буде чи не буде результату відпишись.
     
  4. Pavlo_Lviv

    Pavlo_Lviv Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.8 RP 2E2 1989
    Клубна карта:
    000052
    Запобіжник замінив?, якщо напруга не подається на систему (Автоматическое пусковое устройство карбюратора, электрический подогреватель впускной трубы, клапан отключения подачи топлива на принудительном холостом ходу), то може бути що трьох позиційний клапан висунувся на повну, і дав високі холості.
     
  5. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    Так, замінив. Оберти знизив вкрутивши гвинт який вперається в шток 3-х позиційного клапана. Клеми на батареї зачистив, контактні з'єднання з кузовом теж. Буду кататись до наступного прояву.
    Всім дякую за допомогу!
     
  6. memline

    memline Active Member

    Авто:
    Гольф 2 1.3 1987(був),Mercedes-Benz Vito 108 CDI
    99% згідний,теж таке було...
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тут не написано, звідки почало іскрити перед появою запалювання. Якщо просто з-під щупа тестера, то ставлю на те, що зносився механізм контакту ключа. Перевірити можна спробувавши завести машину з силою піднятим догори ключем. Таке буває у спеку, коли метал зношеного замка розширюється. Лікування - заміна механізму ключа з замком.
     
  8. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    Клеми я першим ділом покрутив. На разі ніяких проблем не виникає, тому спишу все на примхливість старенького авто.
     
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Сьогодні виникла проблема: при повороті ключа стартер не крутить, а один раз щолкає/жужить (подібно як насос качає бензин), при повторному повороті ключа - машина заводиться. Таке було у співвідношенні 1 до 200 до сьогодні. Зранку машина завелась з 3 разу(прший раз так повторювалось підряд) і все добре, по дорозі заправився - і не зміг завести (причина - заглушив двигун). Завівся з толкача без проблем, доїхав. Решту спроб безрезультатні. Потім при спробі завести замітив, що при повороті ключа засвічуються дальне світло, але не повністю, а подібно як в пів накала (навіть не загарається 1 додаткова фара). В чому може бути проблема. Двигун 1,3, карб.
     
  10. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Після зачистки наждачкою двох приєднання "-" до кузова двигун почав заводитись. Наразі все працює, але може ще є якісь думки бо
     
  11. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    Якщо сам стартер крутиться, але не крутить двигун то певно проблема в "бендиксі".
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)