Сьогодні на дачі завів авто, рушив і зразу заглох. Вмикаю запалення, а воно не працює, не світяться індикатори, не працює магнітола і всі інші ел.прилади. Перевірив акумулятор -клеми зажаті, дроти на місці, перевірив запобіжники - згорів 17 запобіжник (Автоматическое пусковое устройство карбюратора, электрический подогреватель впускной трубы, клапан отключения подачи топлива на принудительном холостом ходу), звичайно справа не в ньому. При повороті ключа виникло враження, що десь в середині не перемикає контакти (лампи на долі секунди блимнули і згасли). Зняв фішку контактної групи, напруга приходить. Ну думаю тре як у кіно: закорочувати дроти і заводити. І ні фіга, релюшка щолкає але запалення не вмикається. Поміряв тестером напругу на акумуляторі і коли доторкнувся щупом до плюса то трохи почало іскрити і "О ЧУДО" прибори засвітилися (ключ був повернутий), машинка завелася. Здається все в нормі тільки холості оберти значно зросли. Хто, що скаже?
коли доторкнувся щупом до плюса то трохи почало іскрити і "О ЧУДО" прибори засвітилися - Поганий контакт на клемах АКБ.
Контактний провід котрий йде від клеми " - " повинен мати після АКБ два з'єднання, а саме від клеми він іде та прикручується до кузову (біля АКБ), а потім до кріплення коробки кажись, отож відкрути ті стики мінусового проводу та мілкою наждачкою зачисть, і заодно клеми почисть і все буде гуд. Мідь і алюміній окислюються і роблять таке чудо. Якщо буде чи не буде результату відпишись.
Запобіжник замінив?, якщо напруга не подається на систему (Автоматическое пусковое устройство карбюратора, электрический подогреватель впускной трубы, клапан отключения подачи топлива на принудительном холостом ходу), то може бути що трьох позиційний клапан висунувся на повну, і дав високі холості.
Так, замінив. Оберти знизив вкрутивши гвинт який вперається в шток 3-х позиційного клапана. Клеми на батареї зачистив, контактні з'єднання з кузовом теж. Буду кататись до наступного прояву. Всім дякую за допомогу!
Тут не написано, звідки почало іскрити перед появою запалювання. Якщо просто з-під щупа тестера, то ставлю на те, що зносився механізм контакту ключа. Перевірити можна спробувавши завести машину з силою піднятим догори ключем. Таке буває у спеку, коли метал зношеного замка розширюється. Лікування - заміна механізму ключа з замком.
Клеми я першим ділом покрутив. На разі ніяких проблем не виникає, тому спишу все на примхливість старенького авто.
Сьогодні виникла проблема: при повороті ключа стартер не крутить, а один раз щолкає/жужить (подібно як насос качає бензин), при повторному повороті ключа - машина заводиться. Таке було у співвідношенні 1 до 200 до сьогодні. Зранку машина завелась з 3 разу(прший раз так повторювалось підряд) і все добре, по дорозі заправився - і не зміг завести (причина - заглушив двигун). Завівся з толкача без проблем, доїхав. Решту спроб безрезультатні. Потім при спробі завести замітив, що при повороті ключа засвічуються дальне світло, але не повністю, а подібно як в пів накала (навіть не загарається 1 додаткова фара). В чому може бути проблема. Двигун 1,3, карб.
Після зачистки наждачкою двох приєднання "-" до кузова двигун почав заводитись. Наразі все працює, але може ще є якісь думки бо