Відповідь: Мягкість Г2 Не знаю, що таке Д2, але помягшити можна таким чином: 1. Поставити 13 колеса з високим профілем. 2. Якщо цього буде мало - замінити пружини на більш м'які 3. Якщо "твердість" виявляється ударами об відбійник тоді поставити довші пружини. 4. Знайти м'якші амортизатори 5. (екстрім) якщо все вище зроблено але всеодно твердо, залишається поставити подушку під задницю
Відповідь: Мягкість Г2 Г2 і Д2 (думаю джетта-2) ти ніколи не зробиш такими ж мякими як наприклад Мазда6 чи щось в тому дусі Найбільше що можна зробити: - стойки масляні + пружини мякі (якщо такі знайдеш) - всі уставші елементи ходової/рульової під заміну. (уставші сайленти точно) - повна шумовіброізоляція салону (дає можливість не звертати увагу на деякі ямки) думаю кардинальніших способів немає (якщо не розглядати установку "повітряної подушки") Памятай що мякість погано сказується на стійкості та управляємості машини
Відповідь: Мягкість Г2 Скажу з власного досвіду- Дивно,але 185.60.14 по ямах їдуть мякше за 175.65.14, правда 185 резина GoodYear а 175 була Kleber. Може чим більша пляма контакту, тим мякше. 100% згідний, але крім Лефосів вибору немає. І знову вибір масляний Сакс. Дружина як була вагітна то так і робила. Ще додам- думаю самий дієвий спосіб зменшити тиск в колесах до 1.7-1.8 атмосфер. Різницю між тиском 2.0-2.2 і 1.8 відчутно добре,ще можеш поставити стабілізатор- на ямах удари стають менш відчутні але кермо стає трохи ватне, з часом звикаєш.
Відповідь: Мягкість Г2 А ще створюється враження , що машина м"ягша, коли посадити три пасажира Важча машина стає вальяжною, "ковтає" нерівності дороги, а пасажири своїми тілами відіграють роль вібро-шумоізоляції