Відповідь: мк1 ше продається! Якісь вони кастровані. CitiSport 1.6i 74 к.с. @ 5400 Що то за 1,6 інжектор, що видає всього 74 к.с.? На моєму старому моторі було на карбюраторі 75 к.с. Але який у нього інтерьєр!!!!!!!!!!!
Відповідь: мк1 ше продається! Хочу в Замбію! Вперше в житті! Вони мають посольство в Україні? Виявляється, мрії можуть жити поруч! Хто знайде, в якій країні випускається Сірко, ставлю море пива! Думаю, там просто придусили інжектор ранішньою відсічкою для кращого рівня СО і доставили каталізатор. Хоча, може і валами побавилися, - хз. Одним словом, я впевнений, що ніхто не розробляв нового мотора, тобто там спокійно можна і до 120-130 пробувати дотягувати. А враховуючи, що при 75 в нього розгін 9,7 - поїде добре.
Відповідь: мк1 ше продається! На сайті вказана потужність в кіловатах. 55 kw - це 75 к.с., 74 - 100 к.с. Не може двигун з потужністю 75 к.с. розганяти машину вагою 700-900 к.г. за 9,7 сек.
Відповідь: мк1 ше продається! Точно, ми це всі дружно провтикали. Ще більше хочу в Замбію. До речі, чи хтось знає, скільки це "80 тисяч R" в конвертацію на зрозумілішу валюту? ПЕС: маю підозру також, що для випуску mk1 німці продали своє обладнання в Африку, а це може означати, що почалася нова епоха
Відповідь: мк1 ше продається! шось в мене з дрйвером відеокарти чи шо ? чмісь та фоокартка в мене в зеркальному вигляді.
Відповідь: мк1 ше продається! а ти дивись через дзеркальце, але халепа, тоді педаль газу буде замість щеплення :-D а може в тебе драйвер працює в режимі дзеркала заднього виду?
Відповідь: мк1 ше продається! Інфу взяв звідси http://www.reservebank.co.za/ получається R74,400.00/R8.2613 приблизно 9005 доларів!!!! Додано через 7 хвилин Бляха не могли нам продати зато кітайці тулять нам всьо підряд гольфи по такій ціні просто б розлітатися Може нам дозволять гольфи мк2 збирати тоді б китайці забралися б з нашого ринку
Відповідь: мк1 ше продається! http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Citi The Volkswagen Citi Golf is a car produced by Volkswagen in South Africa. Formerly known as both the CitiGolf, Citigolf (one word), or Chico, it is a facelifted version of the original Volkswagen Golf Mk1 hatchback, which ceased production in Germany in 1983. The car is produced in right-hand drive only. Volkswagen South Africa (VWSA) assembled the Mk1 Golf from 1978 to 1984 when it was replaced by the Golf Mk2. VWSA however decided to retain the Mk1 as an affordable fully locally manufactured entry level car. Tooling mostly came from the Westmoreland County, Pennsylvania, USA, plant when it ceased production there as well after the 1984 model. Initially, the bodywork was identical to that of the superseded Mk1 Golf, but a locally-penned facelift gave it a sloping grille, similar to that of the Mk2 model Golf, as well as more modern "deep" bumpers in body colour. In 2004, the Citi Golf received a new dashboard lifted from the Skoda Fabia. The engine is a 1.8 liter ... VWSA claims that it can rocket from 0 to 100 km/h in only 8.5 seconds.