Мобільні оператори - шахраї

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем Nick Wolf, 20 лют 2012.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Хочу запропонувати таку тему на нашому форумі. Не знайшов схожої.

    Почати хочу з оператора "Київстар". Маю на нього багато нарікань та скарг за необгрунтовані зняття коштів. Борюсь як можу, але самому ніяк не подолати того ненажерливого монстра. Отже, історія №1.

    Якщо у Вас є діючий мобільний номер, який Ви нещодавно поповнили, але не дзвоните з нього, бо на разі немає потреби, або є якісь інші цілі/причини чому Ви поповнили, а не дзвоните, то це не означає, що Київстар не думає про Вас та Ваші гроші.

    Перевірте дію свого номера *114# і виклик. Може хтось і здивується терміну дії "безтермінових" тарифів :). Адже це тариф безтерміновий, а номер то, виявляється, має термін дії.

    Якщо термін дії номера 3 або менше місяці, чекайте АВТОМАТИЧНОГО зняття коштів з Вашого рахунку у розмірі 15 грн в місяць плюс податки. Або зніме все, що залишилось на рахунку. Київстар таким чином "продовжує" дію Вашого номера ще на один місяць. Тобто до кінця дії номера залишалось 3 місяці, а тепер залишиться... 0 місяців, бо грошей то може вже і не бути, заберуть все.

    Відтепер поповнення рахунку абсолютно не означає продовження дії номера, як це було ще не так давно. Для продовження дії номера потрібно здійснити платний (!) дзвінок. Лише таким чином Ви продовжите дію номера.

    Таку акцію "безкоштовно" підключено всім діючим абонентам "Київстар" з 31 березня 2011 р. Ось посилання: http://www.kyivstar.ua/mm/mobile/services/base/saving_number/

    Отже, щоб в один прекрасний день не потрапити на чергове кидалово від оператора "з думкою про вас та ваші гроші", пропоную всім відключити платне продовження номера київстар, яке автоматично та без Вашої згоди на те підключено Вам. Для цього наберіть 477*75 і потім не слухаючи дуру до кінця, наберіть 1 потім ще раз 1, якщо не доходить, ще раз 1 - має сказати заявка на відключення продовження номера прийнята. Через певний час має прийти СМС з підтвердженням відключення того "добра". Якщо немає СМС, потрібно знову подавати заявку. Тим, хто зареєстрований у системі "Мій київстар", немає потреби шукати відключення цієї акції у тій системі. Там її просто не існує. Дзвонити мобільному оператору можна, вони все розкажуть, але не відключать цього по Вашому проханню чи після Ваших матюків, бо це все їх гроші. Не мої, не Ваші навіть, а їх.

    Можна не відключати, але якщо до терміну дії номера залишиться 2 місяці, деколи і більше, то гроші підуть з рахунку. Бо в Київстарі чудово вміють рахувати лише Ваші гроші, які вже давно не Ваші.

    П.С. Хто має дієві способи боротьби з ненажерливим монстром який лише думає про нас та наші гроші, прошу ділитися у цій темі. Письмові заяви у центр обслуговування не пропонувати, бо це не діє, гроші по них повертають лише в дуже екстра-випадках. Але ділитися тими історіями прошу дуже. Від мене - продовження історій та деякі методи дієвої боротьби.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    МТС рулить (не реклама.) КС не люблю принципово. Навіть від інтернету їхнього відмовився (коли підключав то ще був білайн).
    Сам бренд МТС теж не дуже подобається. В мене джинс, взагалі.
    1 раз прийшло смс: попоніть рахунок і зарєструйтесь..... дамо 10 грн на рахунок.
    поповнив. зареєструвався. Приходить відповідь: дякуємо за реєстрацію, а тепер поповніть рахунок....
    Я їм пишу емейл: стоп, як же так, я поповняв. Послідовність була однозначна поповніть а потім зареєструйтесь, а вони: такого не могло бути, ми всім писали "зареєструйтесь і потім поповніть". А я: в мене ще є те смс, куди прийти показати?
    пауза. через 2-3 дні пишуть: ми розглянули ваше звернення, вас зареєстровано у акції. і дали 10 грив. Дрібниця - а приємно.
    Я їм так і писав: не в 10 грн щастя, просто не робіть з мене ідіота, краще не проводьте таких "акцій", бо втратите клієнтів.
    Треба їм писати, дзвонити, критикувати.
    Може і не подіє, але хай задумаються ті менеджери галімі, що ми такі ідіоти, як вони собі думають.
     
  3. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    В КС цього вже років 6 нема, здогадався)))))).
    Звернення в центри обслуговування це єдиний спосіб вплинути на операторів.
    Сісти і нормально порахувати скільки і куди ти дзвониш і вибрати оптимальний тариф, або оптимального оператора.
    Підключення всіх послуг акцій і т.д. краще здійснювати через мій КС, при цьому уважно читати умови там все написано. Це проблема 90% абонентів, хтось там сказав, а я і підключив хто винуватий оператор. Це нескінченна дискусія завдяки нашому менталітету.
     
    Останнє редагування: 20 лют 2012
  4. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    набрав зірочка 114 і ніхолери пише - ункнов апертацыон. правда маю ще один київстар дома спробую.А взааглі лайфом користуюсь більше 7років.
     
  5. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Ось набрав на двох номерах і пише доки номер діє і бонуси (звісно, що 0.00). Мабуть у тебе контракт, тоді може і не показувати, адже термін дії записано у контракті. Хоча могли б подумати і про контрактників так само.

    Знайомі розповідали, що білайн взагалі на шість місяців таке задоволення розтягував. Починав стягувати кошти за 6 місяців до закінчення дії номера якби для продовження дії номера. А те, що через такі дії вже не було що продовжувати, бо грошей не було, то це оператора не хвилювало.

    До Shpuganich. Я нічого не підключав. Це мобільний оператор собі вирішив, що немає чого мати людині у резерві зайві номери із залишком коштів на них. Уяви ситуацію - ти тримаєш у екстра-запасі собі номер, ну різне може бути. Знаєш, що до закінчення його дії ще два місяці, тим більше недавно поповнив. Одного разу хочеш подзвонити, а там немає грошей, хоч номер ще має діяти місяць чи навіть два. А в моєму випадку більше двох місяців.

    Окрім того, наголошую ще раз - ця послуга ні не підключається через систему Мій київстар, ні тим більше не відключається. Там взагалі немає ніяких відомостей про неї. А гроші, прийде час, стягнуть без будь-якого попередження. Послуга підключена автоматично. Вважаю це прямим порушенням прав споживачів, бо послуга є платною. Ніхто її сам не замовляв. Це чергові бздури від київстару з думкою про нас з Вами.
     
  6. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    А уяви ситуацію ти тримав його в резерві і забув здійснити платний дзвінок і система його видалила і повторно відправила в продаж, і вже зробити нічого неможливо.
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У мене контракт, тому *114#, ля мене не працює.
    Зі свого боку скажу, що на самому початку підключення до КС мав з ними конфлікт, за незаконне списання коштів з рахунку (просто дзвонив мало і легко було перевірити баланс), так от пішов я у центр обслуговування на Валовій і їм накатав заяву з проханням поставити підпис на заяві і роздруківці моїх розмов за місяць (доречі платна), а на питання "нащо?" - сказав що подаю в суд за ті 2 грн.15 коп ("за родіну абідна", якщо вони так з кожного стягують), на моральне відшкодування, і засідання з присутності масмедіа... Так от, повернули ті кошти, і я був здивований коли виграв годинник на черговій акції від тих "що думають про нас".

    Зара чомусь мені ніяк немає часу перевірити коректність проплат, але думаю, що скоро це знову зроблю ;) Ще одного годинника дуже хоціцця :gamer::yahoo:
     
  8. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Скажу відверто!!! КС - єдиний оператор в Укр, де біллінг працює ще більш-менш нормально і вирішити питання, навіть якщо вони і виникають можна просто і відносно швидко!
    А взагалі, це стосується Nick Wolf, перед тим, як піднімати галас зясуй який у тебе тариф і чи це термін дії номеру, чи безкоштовного тарифу, а якщо не влаштовує - користуйся Лайфом наприклад, покриття якого інколи не до просишся!
    Shpuganich, правий - дорога вам в сервіс центр, а ще краще зареєструйся в системі МійКС і через нет усе контроль, просто і зручно!!!
     
  9. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Тримав-забув, то фіг вже з ним. Але ж тримав і НЕ забув, за три місяці поповнив. І суть не в тих 10 грн., як пишуть колеги. Навіщо мені продовжувати аж за два, а у моєму випадку аж за три місяці дію номера, мені може так підходить. Може я планував виговорити ці гроші і забути за цей номер. А тепер халепа. Київстар, як завжди, весь в піклуванні за своїми клієнтами. Ой, тобто за нашими грошима, які вже не наші.

    Одним словом, Ви як хочете, а я собі на всіх телефонах київстару вже відключив ту довбану акцію. І всім іншим раджу таке зробити.

    FasT, я не здіймаю галас. Я наступив на граблі, і хочу допомогти іншим не повторити моєї помилки. Ти сам то звертався у сервісний центр? Писав письмові заяви? Я ж недаремно почав цю тему. Буду мати більше часу - розповім і про це. Ти дуже наївний, якщо вважаєш, що написавши одну єдину заяву зі слізним проханням поверніть добрі дядьки мобільні оператори мої гроші, які Ви зайво той-во, вони тобі винесуть їх на блюдечці ще й доплатять - чекай довго. Напишуть відмазку на кшалт ми прийняли до відома, дякуємо, приймемо міри і все. Ти як залишався обманутим, так і залишишся надалі. І не тому в нас такі проблеми, як писали нижче, що люди не розуміють на що підключаються. А тому якраз, що з них роблять бидло, а вони й далі вірять у доброго дядю, який все поверне і розставить на місце в разі чого. Так і будемо жити, не здіймаючи галасу?

    Який тариф, я прекрасно знаю, і всі номери давно вже в системі Мій київстар. Так, іншим операторам ще далеко до того київстар по покриттю та по системі біллінгу. Але що з тої системи, якщо мені на тарифному плані "Бомба", де на день дають по 5 мегабайт інтернету, додатково знімають по 5-10 грн. в місяць за користуванням інтернету, при тому, що залишок на кінець дня ще є більше мегабайту? Ну бачу я це на наступний місяць і що це, додає грошей на рахунку чи що дає? Це як ще один приклад. І заяви писав, і сварився, то один раз повернули 3 (!) грн., а потім зась. Питається, навіщо такі тарифи придумувати...

    І взагалі, хлопці, читайте уважно повідомлення інших. Повторюю втретє - у системі Мій київстар немає можливості відключити цю кляту акцію продовження номера з думкою про вас за 15 грн. в місяць. НЕМАЄ! Немає ні слова в переліку тих акцій, які підключено. Якби це було, я би давно це відключив нах.

    Київстар такий самий лохотрон з масою контент-провайдерів, які обклали страшними сумами будь-який Ваш рух на мобільному. Подзвонили 0 800 - мінус 2,20 грн. за хвилину. Набрали випадково 111 - платіть 9 грн. за хвилину, набрали випадково чи ні 109 - 15 грн. за хвилину. Не заблокували клавіатуру і набралося випадково 555 - це знову ж такі Ваші проблеми, але Ваш рахунок буде обнулено. Зайшли в інтернет і не захистилися від автоматичного відсилання СМС на короткі номери - отримуйте мінус в балансі на суму не менше 25 грн. Невже це так складно припинити, якби дійсно була думка лише про нас? Абсолютно можливо. Але реакції від оператора - нуль.
     
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Купив картку Лайфу для дзвінків за кордон по 80 коп. Вчора поповнив 100 грн, цього вистачило на хвилин5, рахунок став пустим. Причиною такої кривої арифметики стали якісь приховані умови, яких не було вказано ані на пачці від пакету ані при продажу. Також цього не знайшов їхньому на сайті. Про умови дізнався від оператора постфактум. Навіть якщо відкинути, що такі додаткові умови мусіли мені повідомити при купівлі картки чи надрукувати в інструкції, то всеодно дивно, чому оператор будує свою політику так, що я повинен дзвонити до нього і питати куди зникли гроші а не він до мене і повідомляти, що хоче їх забрати за чесно надану якісну послугу. Це більше схоже на крадіжку з кишені у трамваї а не на широкий жест соціально-відповідальної компанії, що взялася обслуговувати людей у всій країні.
     
    Останнє редагування: 20 лют 2012
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я на лайфі вже понад 7 років... Десь як тіки він з"явився і я його зразу отримав на халяву (пакети тоді роздавали тисячами за безкоштовно). Тарифів на ньому переміняв дуже багато.
    Ну і зараз мене влаштовує. Між лайфом 0 (реально), на інші всі номери 35коп/хв + ПФ. Поповнювати регулярно не потрібно, нічого не знімають, а тільки додатково нараховують бонуси якщо в місяць поповнююся і виговорюю якусь частину грошей. Ну відповідно я попвнюю раз на 2-3 місяці на 10грн і мені вистачає. Для інших дзвінків є ще білайн, і на домашні - укртелеком (35грн/міс тільки для інету і 1000хв на домашні номери по Україні).
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Теж маю лайф, навіть для другої сімки придбав дівайс на дві картки, тіки от халепа, реальний нуль по лайфу на тереиторії ЛИШЕ західної україни, а так як я в пятницю був у Києві то номер заблокували, і прийшла СМС, що "поповніть рахунок на 35 грн, іначе номер не розблокуємо", ось такі пироги...
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Виїжжаю в Київ часто на вихідні, але нічого. Там дається відстрочка на 10 днів. Якщо знаходишся не в зоні дії тарифу то 10 днів, якщо більше то треба поповнити на 35грн і користуватися на протязі місяця по 0коп.
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Був я в Києві всього пів дня, ну на дорогу туди і назад ще, то навіть доби не набереться. А номер вже заблокований...
     
  15. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    перевірив - номер діє до 18/02/2013.
    В тебе щось з тарифом нете.
     
  16. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Ще раз повторюсь це плач сопливих дітей які вирішили поплакатись як їх бідних намахали злі дядьки. Вас не навчили 90?! Що даремний сир тільки в мишоловці. При підкл будь якої акції читайте умови все е на сайтах я готовий це будькому обгрунтувати і на флаерах з акціями це зазначено, а те що наша людина готова підписатись під будьчим це наш менталітет і вибачте наша глупість!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    номер діє до 19/02/13
     
  18. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Хлопці, мова не йде, що у всіх Вас різко зменшився термін дії тарифу. Звісно, що в кожного він свій :))) В мене суть така, що тим номером я не користувався, щоб дзвонити - лише щоб писати СМС або отримувати дзвінки, фактично він був в резерві, але з запасом грошей. А може він в мене стоїть на GSM-сигналізації, хто мене знає. Та суті це не міняє. Бо Київстар автоматично зняв з цього номера всі гроші. І все це з думкою про мене, правда, чомусь, за мої гроші. Почав я розбиратися.

    Виявилось, що якщо термін дії ВАШОГО (не мого) номера менше двох місяців, з ВАШОГО (не мого) рахунку автоматично знімуть 15 грн. або все, що там є, без будь-яких попереджень! Не лише в мене такий тариф. ВСІ АБОНЕНТИ КИЇВСТАРУ ТА ДІДЖУС ПІДПАДАЮТЬ ПІД ТАКЕ з березня 2011 р.!!! Звісно, якщо Ви НЕ відключите ту кляту акцію, яку автоматично нав'язав київстар в березні 2011 р., про що я давав посилання вище і писав як її відключити. Тепер хоч ясно?

    І я не для себе прошу перевірити термін дії Вашого номера. Мені воно навіщо??? Якщо Ви дзвоните з того номера щодня, то він і буде діяти ще рік від моменту останнього дзвінка, поки київстар і тут не змінить правила у сторону погіршення надаваних послуг. А якщо маєте цей номер у резерві, то проста дружня порада - відключити ту акцію продовження номера з думкою про Ваші гроші. Але мені то кажу ж що по барабану, чи будете Ви то робити, чи доки діє Ваш номер чи може Ви вирішили подарувати київстару свої залишки на Ваших мобільних рахунках :)

    Я от думаю, чи вартує тоді детально описувати які ще хитрощі придумав з думкою про нас київстар. Якщо таке елементарне не розуміється... В двох словах я написав вище, що може бути. Бачу, що в деталях це описувати немає змісту. Маєте якісь дієві інструменти, окрім написання скарг у сервісний центр - прошу дати знати у цю тему. Або може хтось захоче написати про інші розводи від мобільних операторів, то прошу дуже.

    Shpuganich, ти адвокат мобільних операторів? Ось ти такий обізнаний, то ти мабуть і СМС отримував від київстару, і дзвонили вони тобі особисто, попереджали про те, що твій номер відтепер буде збережено за 15 грн. в місяць твоїх грошей і всюди вичитував про це у пресі, на радіо чув та на телебаченні бачив про це рекламу? Скажи краще, як оформити скаргу чи у комітет захисту прав споживачів, чи може у частотнагляд, може маєш якісь координати, телефони?
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я от ніяк не можу засікти одну річ.... раз в місяць десь пропадають 20-25 грн на КС..... уже пару раз напоровся що вроді мають бути гроші а тут бац ... і кажуть що нема. Але двоню по номерах різних операторів і в основному не звертаю уваги на оператора, але рідко коли більше двох троьх хв. і все одно регулярно раз в місяць десь пропадають гроші.
     
  20. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    В мене діджус, дзвоню часто на різні оператори і акції які він пропонує мені є дуже зручними. Користуюсь номером вже 6 років. Несанкціонованого зняття коштів не спостерігав але були трохи інші ситуації.
    В мене два рази сімка заблоковувалася сама по собі, стає неможливо ввімкнути телефон разом з нею, не то що подзвонити. Процедура відновлення коштує 30 грн.
    Перший раз це було вдома, телефон просто лежав на столі. А наступного разу це було в Карпатах коли проводив зходження на Говерлу. В цьому випадку мене дуже зачепило адже могло щось статися, а подзвонити ніяк, добре в друзів було з телефонами все добре.
    В сервісному центрі сказали що це стопудово глюк апарата, коли я попросив щоб вони перевірили чи збій сім карти проведений через помилку мережі, вони відмовили пославшись на те що в них в сервісному центрі немає достатнього обладнання для перевірки. Я не став лишати картку щоб вони проводили перевірки бо мені потрібно здійснювати дзвінки з неї, і по їх словам процедура може затягнутися. Проте я зробив інше, я здав свій телефон на перевірку в офіційний сервісний центр. Діагностика показала що телефон 100% працюючий.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)