Зараз опишу проблему, яка в мене виникла і то як я її подолав. Рік тому осінню виникла проблема - пропали перші три швидкості обертання вентилятора в пічці. Причина виявилась в блоці резисторів (який кріпиться до вентилятора пічки), а точніше в його такій маленькій детальці, яка спеціально згорає при перегріві і тим самим відключає резистори 1-3 швидкостей. Замінивши на новий блок резисторів (~180грн.) все повторилось знову через декілька днів. Виникла необхідність міняти якусь із наступних деталей - перемикач швидкості вентилятора(погано контачив) ~800грн, сам мотор пічки (113-473$ в залежності від виробника) і знову блок резисторів. Така перспектива не дуже обрадовала тому зробив наступне. Спочатку вирішив замість тої детальки на блоці резисторів поставити перемичку. Припаявши її та проїздивши так день я був в шоці - знову відмовили перші три швидкості :shok:. Замірявши температуру блоку резисторів на ходу, виявив, що він спокійно гріється до 180-200град цельсію, тобто припой, яким була припаяна перемичка просто напросто розтопився. Тому я ця перемичку прикрутив за допомогою двох клем, тобто підєднав механічним чином. Як відомо перемикач швидкостей обертання вентилятора пічки в пасаті (і не тільки) є доволі ненадійним. Він керує досить великими струмами і тому досить часто в ньому підгорають контакти, внаслідок чого погано вмикається вентилятор і можливо від цього горить та деталь в блоці резисторів. Тому я вирішив трохи модернізувати систему. Для початку підігнув і почистив в ньому контакти, але вмикання і робота вентилятора всерівно проходила ривками але набагато краще ніж до того. Тоді поставив 4 нормально розімкнутих реле (разом ~60грн) так, що тепер перемикач керує тільки малими струмами для ввімкнення відповідного реле, а все навантаження приходиться на останні. З цими переробками все працює просто ідеально вже рік, вентилятор пічки перемикається дуже чітко, і перемикач не підгорає. Може комусь мій досвід згодиться, бо проблема з перемикачем досить поширена.
Слухай, а сам вентилятор ти дивився, може його треба було прочистити і змастити? В принципі вирішення питання через реле, це річ корисна, але ще при цьому варто переконатись, що вентилятор не клинить.
вентилятор був повністю перевірений, проведено ревізію в майстерні по ремонту електродвигунів. Там стоїть дві втулки замість підшипників тому змазка там непотрібна, їх було почищено, мотор не клинить. Мотор валить як дурний
Зрозуміло. У мене була аналогічна проблема, перестали працювати 1, 2, 3 швидкості вентилятора. Причина була дійсно у блоці резисторів, а саме згорів термозапобіжник (як ти називаєш - "та маленька деталька"). Вирішив проблему наступним чином - замінив цей термозапобіжник. Коштує в радіодетальках 6 грн. Але є один нюанс, його паяти не можна, його треба брати на скрутку або на зажими. Принагідно почистив вентилятор і проблем поки шо немає, працюють всі швидкості і нічого не гріється.
Втулки теж ПОТРІБНо змащувати. Вентилятор працює, на втулках з*являється спрацьовані місця і ось вони й клинять. Мастило(літол набагато краще) допомогає щоб не клинило вентилятор!
Я ще зустрічав в фольцах стерті щітки на моторі пічки.Коли рухаєш фішкою на моторі то він ривками включаєтся\викл.Дешеве рішення щоб некупляти новий мотор заміна щіток, але це нетак просто.
Такая же проблема возникла и у меня.Случилось это после того,как при включении печки вентилятор загудел.Такое впечатление,что его там перекосило и из-за этого появился гул.Потом я обнаружил,что работает только 4 скорость.Я тоже вчера поставил перемычку(пока терморезистор не куплю),а вентилятор почистил.Но вот разобрать его мне не удалось.Может кто-то более подробно подскажет как это сделать?
якщо загудів вентилятор то мабуть полетів один із підшипників, в мене таке було в суботу, швидкості пропали бо двигун потребує великргр пускового струму. Розбирається двигун дуже просто спочатку знімаєш його разом із корпусом, виймаєш двигун з корпуса, він там защолкується збиваєш вентилятор, але дуже обережно щоб не розбити вентилятор знімаєш з статора двигуна пласмасову оболонку якою він кріпиться до пласмасового корпуса дальше дивишся який підшипник в тебе полетів і знімаєш корпус кріплення, сам корпус заклепаний, його просто напросто розклепуєш,але дуже обережно щоб не пошкодити магніти статора. Якщо в тебе двигун уже загудів то якір мабуть уже бив по статору там між ними можуть бути частини магнітів. Якщо знайдеш пілшипник то замінюєш його. Я поставив бронзову втулку, пока не знайшов підшипника
хто підкаже який той терморезистор (маю на увазі номер чи якісь данні). Ато в мене та сама проблема не працюють 1 та 2 швидкості.