Модифікація розпредвала

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MARTINI, 6 чер 2007.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Цитата з корадо-форуму
    кста--вот те идея как реально получить +30:
    надо с распредвалом сделать операцию под названием "уменьшение базового радиуса кулачка на 1 мм с последующей обработкой поверхности кулачка"

    Що паньство про це думає і чи десь у Львові таке роблять?
     
  2. Бейліс

    Бейліс Місцевий

    Авто:
    BMW 320I M50 Vanos 96р.
    Відповідь: Модифікація розпредвала

    шось таке пригадую! що навпаки чим кулачок більший тим вище піднімається клапан ти довше він зависає і тим краще для потужності!
     
  3. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    Відповідь: Модифікація розпредвала

    знаєш які наслідки бувають від таких модифікацій?

    -машина валить на високих оборотах відчутно краще
    -машина не валить взагалі до 3000 оборотів
    -розхід може стати 17 літрів наприклад

    чого ти хочеш машину поламати?:)
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Модифікація розпредвала

    Вже не хочу :)
     
  5. Kvass

    Kvass Active Member

    Авто:
    Октавія
    Відповідь: Модифікація розпредвала

    Такий тюнінг є добро на атмосферних машинах, а в тебе дунув компресором більше і полетів....або 16В+дунув компресом= 210 коняк на виході
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)