мотор 9а механічні форсунки та провода

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем DRIVER, 19 січ 2011.

  1. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    Маю таку мороку що треба закатувати рукави так як не найшов хорошого спеціалста.
    Замінив мотор на Пасаті Б3 мав 2Е поставив 9а .
    Хто захоче повторити таке ,то я б не радив.
    Авто заводиться добре тільки на холодну ,хто що думає в чому може бути причина?Коли прогріється то завести зразу можливо,а через 10 хв то треба мучити стартер 5 хв.напевно течуть форсунки,як зробити діагностику?
    чи можливо форсунки розібрати?
    У Львові є люди хто розбирається в цій паливній системі? :girl_angel:
     
  2. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    пускова форсунка на впускному колекторі або термореле яке її вмикає.
    спеціалісти є, вони тут самі покажуться :D
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Причини три:
    1. Не працює ДТОЖ на верхніх температурах.
    2. Завеликий залишковий тиск.
    3. Не тримають форсунки.
    Скоріше всього в тебе третє....
    Механічні форсунки не розбираються ... майже не чистяться, а тільки міняються.
     
  4. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    На гарячу зніми синю фішку з пускової форсунки і попробуй завести. Якщо заведеться - термореле під заміну.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Пускова форсунка і термореле працює бо на холодну заводиться
     
    Останнє редагування: 20 січ 2011
  6. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    що то таке .де знаходиться?і як його перевірити?
     
  7. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    що таке я найшов,а де стоїть?
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Датчик температури охолоджуючої рідини... знаходиться на пласмасовому трійнику коло ГБЦ синього кольору. провіряється на опір відповідно температури.
    [​IMG]
     
  9. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    тобто маєш на увазі що в прогрітої машини виходить збагачена суміш і вона не хоче заводитись??
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Один з варіантів.....який би не мішало провірити
     
  11. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    питаннячко
    що таке пускова форсунка,і коли вона вступає в дію,
    поміняв провода,поставив нормальні,всерівно машина дико труїть на малих оборотах,та холостих.
    Коли заведу то треба 5-10 сек гарно сильно прогазувати бо дуситься.
    Хто що знає:?будьласка
     
  12. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    не згіден. Коли непрацює термореле, мозги беруть за основу температуру 0гр. і включають пускову форсунку при заводці. Тому вона на холодну заводиться. Відповідно коли двіжок гарячий - при заводці мозги знову включають пускову форсунку так як думають що темп. двіжка 0гр.
    Тому щоб виключити вплив пускової форсунки на процес пуску двіжка на гарячу її потрібно виключити, просто знявши синю фішку.
    Знаходиться на впускному колекторі зліва по ходу машини (розєм синього кольору).
    вступає в дію тільки при заводці на холодному двигуні
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    все правильно але коли не працює термореле то мозги бачуть постійний 0 град то тоді іде постійний підсос тобто ХХ постійно в районі 1300-1500 об. В автора того немає.
     
  14. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    походу я відключив датчик хх =) бо машина мала високі обороти,або глохла точно
    не памятаю ,завтра перевірю на рахунок форсунки.

    що таке термореле та де находиться?
     
  15. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    І ще всім велике дякую на рахунок уваги)
     
  16. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    спочатку відключи пускову форсунку на гарячому двіжку і заведи. І відпишися.
     
  17. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    Тількищо попробував,собака труїть перші 10 сек потім працює ніби нормально,але обороти можуть кожних 5 сек падати до мінімуму і підніматись ніби до нормальних .це було і до того.то як це напевно форсунки?чув що їх у львові дес реставрують,це правда?
     
  18. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    то така бочка, яка вставлена у впускний тракт на впускному колекторі. Вона працює у двох випадках - разом зі стартером та кілька секунд після пуску. Кількість секунд залежить від температури блока циліндрів і регулюється температурним реле часу. Криву тривалості ввімкнення в залежності від температури можна знайти в неті.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Механічні форсунки не реставрують їх тільки міняють. Якщо в тебе гуляє ХХ то спочатку треба підсоси повітря провірити
     
  20. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    наскільки я зрозумів після відключення пуск.форсунки ти вже стартер 5 хв. не мучив?

    і зроби для початку те що радить кум
    перевір резинову гофру на дроселі і так звану черепаху на корпусі воздушного фільтра. Від старості гофра в цих місцях любить рватися. В мене таке було...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)