ось э такий екземпляр...сам мотор 1.6 EZ (блок 1.8 )... хто що знає,що можна зробити з таким чудом,скіко по грошам буде і взагалі чи є в цьому сенс ????8)
Відповідь: Мотор EZ 1.6 8v Моє ІМХО то дохляк потужністю 75 к.с. Якщо ж таки будеш щось робити, то вали і 2 карба, а також впуск - випуск.
Відповідь: Мотор EZ 1.6 8v Як на мене, то КР або ПЛ з навісним і жоптроніком обійдуться дешевше, ніж то саме навісне+карби+шрік+колектора на EZ, а ефект палюбе буде кручє.
Відповідь: Мотор EZ 1.6 8v я також за те щоб не відкривати америку і вже якщо і тюнити то топові двіжки.. тай самі карби делорти коштують в районі 600$ а вже весь двіжок з коробкою в рвйоні 900-1000$ P.S. дякую Markell за орінтіровку в цінах
Відповідь: Мотор EZ 1.6 8v за 400 можна відновлені взяти. а беушні в районі 250. Ну якщо додати колектор+фільтра+дудки - тоді да.. навіть більше 600 ) А делорто полюбому буде круче любих жоптроніків і прочих інжекторів. Крім 4 дросельного впуску краще може бути тільки інжекторний 4 дросельний впуск :mrgreen: Я би брав KR і ставив би туда dellorto Кстаті в неділю гонки (якщо погода не підкачає, буде телеметрія), приїжджайте поганяєм. Буде 2 малолітражних таза з деллорто Виставляйте проти нас інжекторні KR - поганяєм під кінець сезону ))
Відповідь: Мотор EZ 1.6 8v якщо залишити отой блок 1.8., щось вперти туди можна? и ГБЦ може якусь? чи нічого не вийде путнього?
Відповідь: Мотор EZ 1.6 8v Не вопрос, для гоночного режиму. Цікавить питання з настройкою (як часто крутиш, чи є нормальні спєци, проблеми з синхронізацією, ціна розхідників і т.д.), ну і звичайно ж розхід бєнзи (в процентному співідношенні порівняно з штатним і наскільки він пропорційний росту потужності). Ну і такі дрібниці, як ХХ, заводка на холодно, прогрівочні обороти.
Відповідь: Мотор EZ 1.6 8v Я в аналогічний блок EW впер нутрощі від ДХ і переробив повністю карб на інжектор. Але то робити не раджу, бо то є дуже "гарний" гемор. :-(