прийшов вранці, нормально запустився, поїхав... заїхав на заправку, а виїхав на буксирі, добре недалеко від"їхати встиг.... після того повторював спроби, результат один: гарячим не заводиться.... симптоми: - стартер крутить нормально; - завівшись, сама не глохне, незвичних шумів-звуків не чую.... - холодним заводиться добре ... куди спочатку пхати писок і руку з ключем і викруткою?
Є дві основні причини незаводки на горячу джетроніків: Течуть форсунки.... заливає свічки і мокрі свічки не стартують. Але треба щоб машина постояла 10 -15 хв. якщо на горячу викл. запалення і через 30-40 сек включив і машина завелася то точно форсунки. Якщо не завелася то треба дивитись ДТОР. Можуть бути ще й інші причини...десь при нагріванні контакт відходить...і т.д але то вже другий крок
Суміш перебагачена. Збідни її і буде щастя. Якщо проблема зявилася різко - шукай також причину цього перебагачення.
щось мені підказує що то термореле на пусковій форсунці. На гарячому двигуні зніми синю фішку з пускової форсунки і білу з термореле. Якщо заведеться - 100% термореле!
в мене таке було. насос в режимі стартера , коли напруга падає до 9v , недокачував. нахолодно при заводці суміш сильно збагачується регулятором тиску, і мотор заводиться. нагарячо при заводці сильного збагачення нема плюс нема достатнього тиску для заводки . це можна легко перевірити, якшо симулювати холодний стан двигуна (зняти дтож) або попробувати завести зтолкача. а може бути дійсно перезбагачена суміш. але з дописів видно шо то вньго сталося само по собі після заправки - характерно для насоса. (там їх два)
Думаю, те, що після заправки-випадковість... після того N разів холодним заводився, а коли прогрівався, то не вдавалось (хоч і не на заправці...) дріт на ДТОР (синьо-білий, ззаду двигуна в поганенькому стані....)якщо вірити схемі, він-для ЕБУ.... дріт на ДТОР (червоно-жовтий, біля трамблера, був порушений контакт)він--для датчика на панелі приладів....? До речі, майже в тему... колупався сьогодні трохи, надибав "загадковий дротик" від +15 виводу котушки запалювання, чорний, в жахливому стані, підсмажений, іде "в нікуди", тобто обривається за перегородкою біля ЕБУ.. судячи з усього, він там давно такий, без нього обходилось...... куди це він прямував???? завтра ще поколупаюсь......
Майже правильно, але причина інакша. Якщо на насос при заводці попадає 9в. то не насос винуватий а електрика не в порядку(можливо реле підгоріло) на насосі при стартері має бути мінімум 11 в. при виході з генератора +/- 12.5 в. Коли знімається ДТОР то проходить симуляція холодного двигуна і спрацьовує пускова форсунка, яка добавляє бензин, і якщо насос не докачує то двигун заводиться. Через те важливо в момент незаводки по свічках визначити чи то перелив(свічки мокрі) чи то нехватка бензини (насос не докачує). Через реле бензонасосу іде досить високий струм і воно гріється ... через те може бути не контакт.
поколупався трохи.... почистив-поміняв наконечники датчиків, реле паливного насоса витягнув, зачистив... завівся, прогрівся до ввімкнення вентилятора, заглушився, завівся тричі--як завжди (ЗАВІВСЯ)... завтра продовжу експерименти... виникли свіжі запитання: судячи зі схеми, датчик ззаду двигуна(зелено-чорний дріт--температура масла....а той, який дає схема як ДТОР на ЕБУ взагалі не підключений!! судячи зі схеми з контакту 15 виходить 3 дроти, а той, загадковий, був четвертим...(є підозра, що він біг до обігрівачів форсунок омивача, скажіть, у кого підключено?)
Привіт! У мене такаж проблема при середніх температурах 65-85С двигун завести не можу, датчик температури міняв, тиск в ситемі подачі бензину перевіряв - в нормі. при цій ситуації домомагає лише вприск бензину (1 куб мм) в наддросільний простір - і заводиться з пів оборота далі робота нормальна. при холодному заводиться супер і при горячому (90 С) теж.