мотор....гарячим не стартує....

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем VladyslaW, 14 бер 2010.

  1. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    прийшов вранці, нормально запустився, поїхав... заїхав на заправку, а виїхав на буксирі, добре недалеко від"їхати встиг....
    після того повторював спроби, результат один: гарячим не заводиться....

    симптоми:
    - стартер крутить нормально;
    - завівшись, сама не глохне, незвичних шумів-звуків не чую....
    - холодним заводиться добре

    ... куди спочатку пхати писок і руку з ключем і викруткою?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що в тебе за вприск. Якщо один з Джетроніків ..попробуй коли не заводится зніми розєм з ДТОР.
     
  3. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    КЕ джетронік
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є дві основні причини незаводки на горячу джетроніків: Течуть форсунки.... заливає свічки і мокрі свічки не стартують. Але треба щоб машина постояла 10 -15 хв. якщо на горячу викл. запалення і через 30-40 сек включив і машина завелася то точно форсунки. Якщо не завелася то треба дивитись ДТОР. Можуть бути ще й інші причини...десь при нагріванні контакт відходить...і т.д але то вже другий крок
     
  5. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    паливний насос
     
  6. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    поясни яким боком
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Суміш перебагачена. Збідни її і буде щастя. Якщо проблема зявилася різко - шукай також причину цього перебагачення.
     
  8. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    щось мені підказує що то термореле на пусковій форсунці. На гарячому двигуні зніми синю фішку з пускової форсунки і білу з термореле. Якщо заведеться - 100% термореле!
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На КЕ Джетроніку немає термореле. Там тільки два ДТОР є.
     
  10. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    в мене таке було. насос в режимі стартера , коли напруга падає до 9v , недокачував. нахолодно при заводці суміш сильно збагачується регулятором тиску, і мотор заводиться. нагарячо при заводці сильного збагачення нема плюс нема достатнього тиску для заводки . це можна легко перевірити, якшо симулювати холодний стан двигуна (зняти дтож) або попробувати завести зтолкача. а може бути дійсно перезбагачена суміш. але з дописів видно шо то вньго сталося само по собі після заправки - характерно для насоса. (там їх два)
     
  11. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    Думаю, те, що після заправки-випадковість...
    після того N разів холодним заводився, а коли прогрівався, то не вдавалось (хоч і не на заправці...)

    дріт на ДТОР (синьо-білий, ззаду двигуна в поганенькому стані....)якщо вірити схемі, він-для ЕБУ....
    дріт на ДТОР (червоно-жовтий, біля трамблера, був порушений контакт)він--для датчика на панелі приладів....?

    До речі, майже в тему... колупався сьогодні трохи, надибав "загадковий дротик" від +15 виводу котушки запалювання, чорний, в жахливому стані, підсмажений, іде "в нікуди", тобто обривається за перегородкою біля ЕБУ..
    судячи з усього, він там давно такий, без нього обходилось...... куди це він прямував????
    завтра ще поколупаюсь......
     
  12. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    міняв насос?
    проблеми з проводкою насоса?
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Майже правильно, але причина інакша. Якщо на насос при заводці попадає 9в. то не насос винуватий а електрика не в порядку(можливо реле підгоріло) на насосі при стартері має бути мінімум 11 в. при виході з генератора +/- 12.5 в.
    Коли знімається ДТОР то проходить симуляція холодного двигуна і спрацьовує пускова форсунка, яка добавляє бензин, і якщо насос не докачує то двигун заводиться. Через те важливо в момент незаводки по свічках визначити чи то перелив(свічки мокрі) чи то нехватка бензини (насос не докачує). Через реле бензонасосу іде досить високий струм і воно гріється ... через те може бути не контакт.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Пробував заводити на горячо з знятим ДТОР...? і по часу так як я писав...?
     
  15. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    [​IMG]
    Ну судячи по малюнку дріт йшов до ЕБУ.
     
  16. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    я тоже думав на проводку - а помогла тільки заміна насоса. (але я перед тим міряв тиск палива)
     
  17. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    поколупався трохи....
    почистив-поміняв наконечники датчиків, реле паливного насоса витягнув, зачистив...

    завівся, прогрівся до ввімкнення вентилятора, заглушився, завівся тричі--як завжди (ЗАВІВСЯ)... завтра продовжу експерименти...

    виникли свіжі запитання: судячи зі схеми, датчик ззаду двигуна(зелено-чорний дріт--температура масла....а той, який дає схема як ДТОР на ЕБУ взагалі не підключений!!


    судячи зі схеми з контакту 15 виходить 3 дроти, а той, загадковий, був четвертим...(є підозра, що він біг до обігрівачів форсунок омивача, скажіть, у кого підключено?)
     
  18. nazar

    nazar Новачок

    Авто:
    VW GOLF MK1 16v
    Ремонт паливного насоса !!! Плунжер сів! даю 100%
     
  19. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Привіт!
    У мене такаж проблема при середніх температурах 65-85С двигун завести не можу, датчик температури міняв, тиск в ситемі подачі бензину перевіряв - в нормі. при цій ситуації домомагає лише вприск бензину (1 куб мм) в наддросільний простір - і заводиться з пів оборота далі робота нормальна. при холодному заводиться супер і при горячому (90 С) теж.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)