Мотор GU

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Solaris, 10 січ 2008.

  1. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Скажіть шось про той мотор крім обєму..
    хто шарить посмотріть на допелі ті характеристики і скажіть чи варто такий брати.. Сенкс :roll:
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Мотор GU

    GU обэм 1,8 66кВт (90Кс) при 5200 об.хв
    випускався з 83-91роки
    ставився на гольфи, Джети,
    карбюраторний
    тип карбюратора 2Е2 Піербург
    Степінь стиску 10.0
    Бензин який любить 95
    Клапанів 8 циліндрів 4
    рівень СО2 13-16
    рівень О2 0,5-2,0
    масло для нашого клімату 15в40

    Додано через 1 хвилину
    так на всяв випадок компресія в баняках 10-13 бар.
     
  3. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Мотор GU

    а шо значать ті показники з градусами на допелі??
    бензин він любить 98, але зато самий потужний правда не набагато з тих шо мають по 90 кобил..
    doppel-wobber
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Мотор GU

    непоняв.
    точно не знаю но кажись то моменти відкриття заслонок в карбюраторі,
     
  5. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Мотор GU

    мається на увазі шо в нього ті 90 конячок приходять скоріше на 5200 а в решти на 5250 :haha: та і крутящий чуть більший :)
     
  6. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: Мотор GU

    в мене таке двігло, супер.
     
  7. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Мотор GU

    а хіба RP не самий потужний з тих що мають 90 коней?
     
  8. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Мотор GU

    якшо вірити допелю то ні..

    скільки бере якшо крутити трохи?? і до скількох він крутиться??
     
  9. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: Мотор GU

    якшо їхати 120-160 то десь 10 л. якшо помісту вимахуватись то тоже 10л, не більше, більше ше ніколи не взяв, якшо спокійно по трасі при 100 то 7.5 л. по місту якшо спокійно то 8.5 майже 9 літрів 95-го на 100 км пробігу. ну крутиться то питання таке розтяжимоє, наприклад на драгу то я розкручую десь до 5500 легко і переключаюсь. проходження 402 м в мене за 17,7 сек.
    масло 10w40.(Лікві молі).
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Мотор GU

    але як шо я не помиляюся то Петро своєю тройкою тебе обігнав а там саме РП був.
     
  11. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Мотор GU

    та ше залежить від водія багато.. і від стану щеплення :)

    Додано через 39 секунд
    Pirat-7 а в тебе він з карбом чи моно інжектором???
     
  12. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: Мотор GU

    стартували ми два рази ы обыгнав він мене десь на 1 метр.
    в мене стоїть карбюратор(2108), а в нього інжектор чи моно непамятаю.
    ну а щеплення в мене бере в самому верху вже рік,не регулюється вже , короче буду міняти.
     
  13. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Мотор GU

    короче відмазався

    П.С. в нього був моноінжектор, а карб можна краще накрутити чим моноінжектор і в нього заводські настройки були.
     
  14. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Мотор GU

    Дуже сумніваюсь. Такий час в Тревела гольфа. Ти обїдеш Тревела гольф, або приїдеш з ним разом капот в капот? Коли пробуєм?
    Шо стосується того, шо машина потужніша, якшо досягає піку на нижчих обертах, то це взагалі брєд. Дизелі наприклад піку досягають в районі 3-3.5 тис., а японські матацикли в районі 14 тис. Наштовхує на якісь висновки, чи пояснити популярно чим високооборотистий мотор на драгу кращий за низькооборотистий?
    Тим більше, шо коли обидва мають по 90 коней, некоректно говорити шо якийсь є потужнішим, просто один з них краще викручується і тому гарніше покаже себе на драгу.
     
  15. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Мотор GU

    Блін, щось мене прйняло... Найпотужніший 1,8 має 90 коней... Народ, та в мене на зеленому сірку 1,6 має 110! На сірому 1,8 мав 139. Яке воно найпотужніше? І взагалі, навіщо паритися тим, чого на шрот безплатно не беруть? Чи не варто подумати про хоча б кілька днів наперед? А якщо потужність "не головне",то для чого про неїтут стільки говорити?

    уух, висловився:)
     
  16. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Мотор GU

    Орест, між строк там написано "Найпотужніший ФВ СЕРІЙНИЙ КАРБЮРАТОРНИЙ МОТОР 1,8 має 90 коней..." ;-)
     
  17. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Мотор GU

    scirocco, а які то букви в того мотора шо на 110 коників???
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Мотор GU

    EV....
     
  19. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Мотор GU

    EV - то 112 к.с. 1,8 мотор.

    У жінки Ореста під капотом ЕG 110 к.с. 1,6 мотор.
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Мотор GU

    Верняк, я прогнав. Одну букву попутав. 1.6 на 110 к/с-це гут показник!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)