Мотор то стабільно працює, то починає троїти. Допоможіть!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vasq3d, 17 лис 2012.

  1. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    Golf 2 1.8mono-jectr. Ситуація така. На прогрітому двигуні завожу - працює рівненько, не смикається. Десь через км 20-25 машина перестає тримати холостий хід (скидаєш на нейтральну - починає смикатись, троїти і глохне), а ще через км 10 починає пропадати тяга, троїти навіть при повному газі, таке враження ніби 2 циліндри не працюють і також глохне. Але якщо зупинитись, заглушити двигун на 2 хв все проходить - заводиш і знов їдеш як ні в чому не бувало... На холодному двигуні працює взагалі як хоче, то рівно, то смикається. Поміняв фільтра, перевірив дроти, свічки, навіть ремінь генератора замінив, бо свистів трохи - нічого не помогло. Хто знає в чому може бути причина???
     
  2. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    підсмоктує повітря.
    комп починає компенсувати пальне, потім переходить в режим лімп-хом, і лиє по стандартним таблицям.
    дивися вакуумні шланги або прокладку між моніком і колектором.
     
  3. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    Всі шланги цілі, а карбюратор має лише авторегулювання підсосу, всі електрозвязки давно відєднано, проте машина праювала весь час нормально
     
  4. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    я щось нетак поняв
    оприділися то в тебе карб чи моноінжектор?
     
    Останнє редагування: 18 лис 2012
  5. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    Казали що моно-інж. Найшов в неті шоно фотку індентичного
    [​IMG]
     
  6. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    а є трамблер чи модуль запалення? дроти на свічки від чого йдуть?
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Карбюратор.........
     
  8. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Додам що це карб. 2е2.
     
  9. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    Трамблер. Дроти перевіряв, а запалювання недавно виставлось.
     
  10. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    тоді певно справа в трамблері. колись робив опель кадет схожа ситуація була справа була в розбитому трамблері. плюс не завадить глянути стан кришки і контактів на ній та датчика холла чи бува не рухається.
     
  11. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    Вчора ввечері долив масло. Ще вранці дьоргалась, а прийшов час їхати до моториста - проблема пропала=). Проте зняли кришку фільтра, а там емульсії... Щуп також був в ній, але масло саме чисте. Казав, що може бути причина в маслі (випари якісь дає) або пробита прокладка бц і попадає тосол... Буду дивитись, хоча машина досі працює норм.
     
  12. vasq3d

    vasq3d Початківець

    Авто:
    GOLF II 1.8 1986р.
    Причина знайдена - випари з сапуна
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)