Golf 2 1.8mono-jectr. Ситуація така. На прогрітому двигуні завожу - працює рівненько, не смикається. Десь через км 20-25 машина перестає тримати холостий хід (скидаєш на нейтральну - починає смикатись, троїти і глохне), а ще через км 10 починає пропадати тяга, троїти навіть при повному газі, таке враження ніби 2 циліндри не працюють і також глохне. Але якщо зупинитись, заглушити двигун на 2 хв все проходить - заводиш і знов їдеш як ні в чому не бувало... На холодному двигуні працює взагалі як хоче, то рівно, то смикається. Поміняв фільтра, перевірив дроти, свічки, навіть ремінь генератора замінив, бо свистів трохи - нічого не помогло. Хто знає в чому може бути причина???
підсмоктує повітря. комп починає компенсувати пальне, потім переходить в режим лімп-хом, і лиє по стандартним таблицям. дивися вакуумні шланги або прокладку між моніком і колектором.
Всі шланги цілі, а карбюратор має лише авторегулювання підсосу, всі електрозвязки давно відєднано, проте машина праювала весь час нормально
тоді певно справа в трамблері. колись робив опель кадет схожа ситуація була справа була в розбитому трамблері. плюс не завадить глянути стан кришки і контактів на ній та датчика холла чи бува не рухається.
Вчора ввечері долив масло. Ще вранці дьоргалась, а прийшов час їхати до моториста - проблема пропала=). Проте зняли кришку фільтра, а там емульсії... Щуп також був в ній, але масло саме чисте. Казав, що може бути причина в маслі (випари якісь дає) або пробита прокладка бц і попадає тосол... Буду дивитись, хоча машина досі працює норм.