Дуже велика рідкість така поломка. На моноінжекторі бензин від картера відділений намертво. Єдиний варіант коли бензин піде в масло то тріснули два компресійні кільця і дуже тече форсунка. так що перевіряй ще раз то точно бензин в картері....?
в мене таке було зимою,в мене мотор АДД,Мексика,Діджіфант 1.82,перевіряю корочу рівень масла і дивлюсь що він збільшився,почув вроді тхне бензиною на щупі,потім їздив і воно вигоріло,але втратило свої властивості,на трасі після зими почав пищати зуммер і мигати лампочка,після прогазовки все зникало,поміняв масло і все пропало! в моєму випадку це властиво для мого мотору( у власників аналогічних авто такаж ситуація) ,ЕБУ не пристосований до таких мінусових температур які були цієї зими у нас і при прогріві лиє дофіга палива(при прогріві діагностували то лило в кілька разів більше ніж норма),незнаю яким то чином воно попадало в картер і при моїй їзді(зимою за місто не виїжджав,переважно короткі дистанції) воно не встигало випаровуватись,от і прийшлось міняти масло!Ще читав що масло може попадати в картер якщо довго крутити стартером і машина не заводиться,а бензин подається вот воно і попадає якось в картер!
Така ситуація може бути. але необхідною умовою для цього має бути те що компресійні кільця мають виробітку і через кільця бензин іде в масло, але це вже не нормально. Два компресійні кільця замками стоять в циліндрах так що не повинні пропускати нічого плюс маслозбійні з низу герметизують.
А що ж там ще може бути?)))якщо витягаєш щуп і рівень збільшився і тхне бензою і масло не поміняло колір(коли попадає ОЖ),а потім поїздив і рівень впав до попереднього, що ще це може бути???????
якщо в маслі бензин, то крапля масла на щупові повинна вспихнути коли піднести запалений сірник ( в теорії, сам так не перевіряв ). чи може бути таке що прогоріла прокладка ГБЦ( тиск масла замалий щоб продавити його в циліндр, а велика компресія випирає паливну суміш в масляний канал гбц)?
Ясно. В мене антифриз через прокладку попадав в камеру згоряння от і припустив, що щось подібне може бути і з маслом.
в мене вже таке було.але тоді тріснула прокладка між моноінжектором і впускним колектором.а зараз я зняв прокладку і вона ціла.
Між форсункою звідки тече бензин і картером де є щуп є поршня з кільцями... от там десь протікає... інакшого шляху бензини в картер на моноінжекторі немає.... як би то був карбюратор то там може через насос просочуватись.... Може в тебе масло таке що воняє бензином.... хтось колись може щось хімічив