У мене проблема на горячу.(Гольф 1.3 МН). На горячу пропадаэ холостий час від часу. Карбюраторщик каже шо все настроєно и перевірено гуд. А проблема просто що засмічується система. Ваши думки?
Проблемка та сама і двигун той же,і коли їду по трасі, по місту вже ок працює супер.Кожної осені і зими таке?
Якщо глохне по трасі, і тільки в холодну пору року, то подивись щи є забір теплого повітря з випускного коллектора. В мене таке було коли не було гофри від вип коллектора до пов фільтра (обмерзали жикльори), якщо там все є, то подивись до клапана який переключає звідки брати повітря може підклинив.
саме краще до Юри біля шостого відділу. нормальний чувак, лишнього не говорить і не робить і не бере. не знаю 100 відсотково чи карби зараз він бере, але колись робив. мабуть і зараз те ж саме. до нього треба наперед записуватись
При температурі близько +5 вже можуть обмерзати, враховуй випаровування бензини, що приводить до охолодження..
Точно така же проблема. Після прогріву пропадають холості об. Також схильний до думки про подачу теплого повітря. Гофри на даний момент теж немає, і не впевнений, що справний вакумний механізм, який перекриває забір повітря.
Перечитав купу інфи і склалося враження що те саме обмерзання проходить якраз при температурі трохи вищій нуля і великій вологості повітря. Якраз така останні тижні спостерігається, вологість присутня а обмерзання проходить через випаровування бензину і інтенсивного відбирання тепла таким чином. При мінусових температурах повітря набагато сухіше, тобто хоч і є нижчі температури, нема вологи яка б замерзала в карбі. З.И. Непогано про діагностування цього клапану і за відсутність подачі теплого повітря описано в http://www.volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=4155 http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=2439&hl= http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=2614&st=0 А також про проблему глохнення на гарячій машині http://www.volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=2537&st=0
Мені чесно кажучи не зовсім зрозуміло як випари бензини приводять до охолодження. ОК. Припустимо ви праві, але сам відкатавши 2 зими з несправним клапаном на Г2 і холодним забором скажу що він мені не впливав абсолютно ні на що. А якщо і впливав то на стільки що це не замітно. Після того як я його відремонтував то це мені практично нічого не дало. Ну а те що у вас пропадає ХХ - це значить що вприску чогось не хватає, але моя думка що ніяк не гарячого повітря.
Фізика, при випаровуванні рідини відбуається охолодження (холодильники і кондиціонери побудовані на тому принципі). В мене була така трабла на гофльфі, коли не було забору теплого повітря. Машина на трасі тупо переставала їхати і глохла. 2 хв постоїть і далі їде.
Панове кожна поломка є індивідуальна. Наслідок вроді як би спільний а причина може бути різна. Через те кожний випадок падіння оборотів на горячу треба розглядати окремо. в одного може бути брудний карб в другого слабі свічки в третього забитий фільтр.
багато чого впливає погода. в мене вчора, якщо їхати і витиснути щеплення - то обороти падають до 500 потім 800 потім знову 500 може і 300 бути. зараз все нормалізувалось. трохи дощ перестав капати...
Всім дякую за поради та коментарі! Дійсно проблема була в гофрі підігріву, її небуло ,машина навіть стала краще їхати. Холостий гуд.