На гарячу

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем gelo, 16 лис 2009.

  1. gelo

    gelo Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B3 ,1.8 RP 1989-був
    У мене проблема на горячу.(Гольф 1.3 МН). На горячу пропадаэ холостий час від часу. Карбюраторщик каже шо все настроєно и перевірено гуд. А проблема просто що засмічується система. Ваши думки?
     
  2. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Проблемка та сама і двигун той же,і коли їду по трасі, по місту вже ок працює супер.Кожної осені і зими таке?
     
  3. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Якщо глохне по трасі, і тільки в холодну пору року, то подивись щи є забір теплого повітря з випускного коллектора.
    В мене таке було коли не було гофри від вип коллектора до пов фільтра (обмерзали жикльори), якщо там все є, то подивись до клапана який переключає звідки брати повітря може підклинив.
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    це тобі Юра біля шістьорки сказав???
     
  5. gelo

    gelo Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B3 ,1.8 RP 1989-був
    Рома а може знаєш толкового карбюраторщика в Луцьку?
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    саме краще до Юри біля шостого відділу. нормальний чувак, лишнього не говорить і не робить і не бере.
    не знаю 100 відсотково чи карби зараз він бере, але колись робив. мабуть і зараз те ж саме. до нього треба наперед записуватись
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ну зараз не та погода щоб жикльори обмерзали
     
  8. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    При температурі близько +5 вже можуть обмерзати, враховуй випаровування бензини, що приводить до охолодження..
     
  9. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Точно така же проблема. Після прогріву пропадають холості об. Також схильний до думки про подачу теплого повітря. Гофри на даний момент теж немає, і не впевнений, що справний вакумний механізм, який перекриває забір повітря.
     
  10. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Перечитав купу інфи і склалося враження що те саме обмерзання проходить якраз при температурі трохи вищій нуля і великій вологості повітря. Якраз така останні тижні спостерігається, вологість присутня а обмерзання проходить через випаровування бензину і інтенсивного відбирання тепла таким чином.
    При мінусових температурах повітря набагато сухіше, тобто хоч і є нижчі температури, нема вологи яка б замерзала в карбі.
    З.И. Непогано про діагностування цього клапану і за відсутність подачі теплого повітря описано в http://www.volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=4155
    http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=2439&hl=
    http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=2614&st=0
    А також про проблему глохнення на гарячій машині http://www.volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=2537&st=0
     
    Останнє редагування: 17 лис 2009
    • Подобається Подобається x 1
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Мені чесно кажучи не зовсім зрозуміло як випари бензини приводять до охолодження.
    ОК. Припустимо ви праві, але сам відкатавши 2 зими з несправним клапаном на Г2 і холодним забором скажу що він мені не впливав абсолютно ні на що. А якщо і впливав то на стільки що це не замітно.
    Після того як я його відремонтував то це мені практично нічого не дало.

    Ну а те що у вас пропадає ХХ - це значить що вприску чогось не хватає, але моя думка що ніяк не гарячого повітря.
     
  12. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Фізика, при випаровуванні рідини відбуається охолодження (холодильники і кондиціонери побудовані на тому принципі).
    В мене була така трабла на гофльфі, коли не було забору теплого повітря. Машина на трасі тупо переставала їхати і глохла. 2 хв постоїть і далі їде.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Панове кожна поломка є індивідуальна. Наслідок вроді як би спільний а причина може бути різна. Через те кожний випадок падіння оборотів на горячу треба розглядати окремо. в одного може бути брудний карб в другого слабі свічки в третього забитий фільтр.
     
  14. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Погоджуюсь, але які описав ZUK дуже схожі на ті які були в моєї машини, тому поділився досвідом.
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    багато чого впливає погода. в мене вчора, якщо їхати і витиснути щеплення - то обороти падають до 500 потім 800 потім знову 500 може і 300 бути.
    зараз все нормалізувалось. трохи дощ перестав капати...
     
  16. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Всім дякую за поради та коментарі! Дійсно проблема була в гофрі підігріву, її небуло ,машина навіть стала краще їхати. Холостий гуд.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)