на яку вісь ставляться кращі колеса?

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Miha, 11 чер 2009.

  1. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    є спор на роботі , за яким є розмова що колеса з більшим протектором ставиться на передню вісь або на задню,
    яка ваша думка,

    отже====привід передній, літній сезон, і є 2 колеса з меньштм протектором і 2 з кращим, шини аналогічні по виробнику.
     
    Останнє редагування: 11 чер 2009
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    на перед завше ставиться краща. а зпереду перекидають на зад.
    і наскільки мені відомо, незалежно від приводу (ну хібащо зимою на задні ведучі краща). Але ставлять по тій причині - що керувати треба впевнено
     
  3. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    на передню..
    1. там кращі тормоза
    2. то ведучі колеса

    на беху тут вже можна спорити бо там розвісовка 50/50 привід задній але повертати треба то передніми :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Моя думка - аналогічна!!!
     
  5. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Висловлю думку, яку чув з вуст поважного чоловіка, а саме Олексія Мочанова, та і від інших гонщиків спеціаліств (до речі з нею абсолютно згідний). При будь якому приводі гума з кращим протектором ставиться на задню вісь, для запобігання заносів з міркувань безпеки. Виключення можливі тільки при драг-гонках коли гума з кращим протектором встановлюється на ведучу вісь для реалізації тяги двигуна. Решта все домисли гонщіков-любітєлєй!
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    так варто робити при інтенсивній (а особливо) спортивній їзді.
    підтримую думку (так і роблю) карщий протектор не ведучу вісь. якшо вісі осі ведучі, тоді з кращим протектором на задню вісь:russian_ru:
     
  7. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Ще раз, для обдарованих (без образ), з міркувань безпеки, навіть на передньому приводі, навіть в дощ чи зимою гума з кращим протектором встановлюється на задню вісь, це не фантазії, це думки людей професіоналів.
    Розглянемо ситуацію детальніше:
    При гальмуванні на передню вісь зростає навантаження (до 60-80:wacko:,в той же час задня вісь розгружається і втрачає щеплення з дорожнім покриттям. І ми отримуємо....правильно, авто яке може і зупиниться швидше, але швидше за все задом або боком, перед тим зробивши, не дай Бог кілька обертів навколо своєї осі. Дану ситуацію я на власному досвіді спостерігав, коли перед мною Ауді100, зробила 3 круга.
    Звичайно при такому сценарії (перед- ведучий, краща гума ззаду), ми втрачаємо на розгоні, можливості виїхати з багна чи колії та на гальмівному шляху. Але безпечне гальмування, то не завжди найшвидша зупинка, а гальмування коли автомобіль зберігає керованість!!!
    За підтвердженням можна також звернутися до експертів з контраварійного керування та справжніх автогонщиків
    Це звичайно крайня стадія коли у вас дві пари гум з різним розміром протектора.
    НАГОЛОШУЮ! Для власної безпеки і безпеки оточуючих не давайте хибних порад, що можуть наражати на небезпеку життя людей, від дяді Васі та вуйка Петі з шиномонтажу, такі специ одному моєму знайомому поставили гуму з направленим протектором в зворотньому напрямку.
    P.S. Колись дана інфа була серйозним відкриттям для мене також, але це думка експертів, яка також була підтвердженна статтями в автожурналах, яких я трошки почитав.
    Якшо мені вдасця знайти, обовязково викладу
     
    Останнє редагування: 11 чер 2009
    • Подобається Подобається x 3
  8. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    ок, твої слова аргументовані. вірю :)
    напр, в мене ситуація - взяв зиму і відїздив сезон. протектор не передніх колесах і задніх на око майже не відрізнити. чи варто ставити перід на зад, а зад на перід?? поки снігу нема, а гума вже зимова передні доженуть за розміром протектора задні...., що на таке скажете??
     
  9. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    я ж вроді все доступно виклав, а ти мене ще й запутати хочеш:crazy: кращі і так ззаду залишаться, звичайно передні за наступний сезон ще більше зносяться, і якшо виникне необхідність купити тільки пару нової гуми(з метою зекономити) ставиш нову на зад, стару ззаду переставляєш на перід
    почитайте краще оце, якшо не вірите чайнику Драпулі
    http://www.michelin.ru/ru/front/affich.jsp?codeRubrique=20060922130208
     
    Останнє редагування: 11 чер 2009
    • Подобається Подобається x 3
  10. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    окі, уболтав :) +1 за хорошу і аргументувану пораду:hi:
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Мочанов баран і заслуги його в світовому автоспорті мізерні.І оскільки він не тест пілот а шоумен то його поради слухаємо як веселі історії.

    По темі- занос заду
    можливий при клині одного заднього супорта і непрацюючій АБС, або та 100 тормозила ручніком при вивернутих передніх колесах колесах.
    Розвороту не допустить навіть при лисих колесах АБС, але гальмівний шлях на лисих колесах ясно більший.

    По темі-
    Сама мудра відповідь, під гіршими колесами розуміється більш зношений протектор а не зовсім лисий( хоча на рімному асфальті лисі колеса тормозять краще)

    І як аргумент-
    Якщо вистрілить на швидкості заднє колесо ,ще втримаєш кермо і затормозиш, якщо передне, то вилитиш.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Впадло було читати всі ті аргументи від гонщиків-пілотів, особисто моя думка, що кращі колеса мають бути на передній осі.
    Принаймні я притримуюсь такої позиції і так встановлюю резину.
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Є ще такий нюанс при керуванні авто як АКВАПЛАНУВАННЯ, про який ніхто не згадує, так якщо на передній осі шини ліпші, тобто з глибшим протектором то виникнення такого явища зменшується на порядок, чи не так?????
     
  14. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    2all, я не збираюся нікому нічого доводити, якшо всі навколо барани, в тому числі і я, одні Ви Наполеони (прошу вибачення за прямоту), але я навів посилання на поради від одного з світових лідерів по виробництву шин, але ж там тоже барани сидять і полігони тестові мають, і експертів водіїв, які тисячі кілометрів накручують на тих же полігонах у різних умовах, но прочитати западло.
    NO COMENTS

    Я б тільки просив не давати поради, особливо коли це стосується безпеки керування авто, які базуються на видумках, здогадах і власній впертості.
    Тільки цей баран захищає кольори твоєї країни на НюрнбургРингу. І думаю процентів на 10 точно краще має поняття в їзді від декого з нас.
    Та 100 мене обганяла на швидкості понад 120 км на годину, і попала в калабаню і тут... правильно
    , тому що в ауді близько 60%
    маси припедає на передню вісь, але ж за кермом був Наполеон ізвичайно краща гума була спереду, (я тоді зупинився і мав з ним розмову і спеціально подивився на протектор) Більше наводити нічого не буду в посиланні все детально розписано.
    Абсолютно згідний, але якшо ти виїжджаєш на дорогу на гумі в такому стані (близькому до вистрілювання), ще й граєшся в рулєтку зі швидкістю, будь-ласка повідомляй коли і де, щоб мене там не було.
    По темі, Соляріс хвала йому і слава, мав можливість і натхнення прочитати написане в посиланні, і мав мужність поставити мені + за допис (до речі, дякую йому).
    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?p=71752&highlight=%CF%EE%E4%FF%EA%E8#post71752
     
    Останнє редагування: 12 чер 2009
    • Подобається Подобається x 1
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    • Подобається Подобається x 1
  16. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Взагалі то це загальновідомий факт, що кращий протектор ставиться назад. Навіть таксист колись мені розповідав те саме, що у посиланні Драпули
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Не все так просто, оскільки на сухому асфальті стерті колеса гальмують краще ніж колеса з високим протектором. Натомість в дощ чи на болоті ситуація змінюється прямо протилежно.

    Якщо вважати, що нові колеса гальмують краще, то при установці їх на задню вісь є такі плюси:

    1. Вони менше стираються
    2. Зад машини складніше буде ввести в занос
    3. Машину можна буде сміливіше навантажувати

    та такі мінуси:

    1. Збільшується гальмівний шлях
    2. Збільшується ризик заносу передньої осі, що є небезпечно зносом машини з дороги
    3. Збільшується ризик перевертання або зносу машини з дороги через лопання або пробивання старого колеса (на задній осі це не страшно)
    4. Збільшується ризик пробивання колеса, адже перед у більшості машин є більше навантаженим через переднє розташування двигуна.

    Моя особиста порада - якщо ви не маєте досвіду їзди зимою (не вмієте виходити з заносу задньої осі), то кращі колеса ставте на зад, але їздіть повільно та обережно. Якщо ж такий досвід є - однозначно на перед. Для мене найважливіший мінус передніх гірших коліс - це навіть не збільшення гальмівного шляху а те, що старі колеса легше можуть лопати від швидкості, гуль, мікротріщин, задубіння гуми ітд або пробиватися від навіть найменших кусочків скла. І коли це стається на швидкості вже від 40-50 кмг, в машини може просто вибити з рук руль, що виличе різкий некерований занос або перевертання машини. Сподіваюся, всі розуміють різницю цієї загрози в порівнянні з ймовірністю заносу задньої осі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    і то є правда...
     
  19. Drapula

    Drapula Місцевий

    Авто:
    VW Cross Polo 1.4 2008
    Аргумент щодо небезпеки зношених і старих коліс зрозумілий і правильний, але
    на фіга такі апасні кальоса ставити ваабще:ireful1:.І якшо хтось таку гуму використовує, то це соціонебезпечні тіпи-воділи, яких не можна пускати за кермо і в люди. Щоб не створювати небезпеку на дорозі собі і оточуючим!!!, хіба для доїзду до шиномонтажу, або апріорі зрозуміло шо на такій гумі їздити взагалі не можна, особливо коли нема підсилювача керма.
    Хлопці ми тут обговорюєм ймовірності чи вивчені і досліджені факти серйозними людьми, а не кулібіними і колгоспниками:russian_ru:
    Я переконаний, що ми обговорюємо гуму на якій висота протектора в межах допустимого по закону (у неї на моє глибоке переконання ймовірність стрельнути, не значно перевищує кращі (менш зношені) екземпляри), а якшо про кольоса що от от повинні лопнути, з гулями, древні по віку, то тут я змушений умити руки.
    Їздіть на таких по колгоспу і по полю, але не давіть комах і траву!!!
     
    Останнє редагування: 12 чер 2009
  20. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Те, що пишуть інженери Мішеліна, і різні пілоти-гонщики, безумовно має все рацію. Але в реальному житті у нас не Формула1. Звичайно добра резина має бути на всіх 4 колесах. Але якщо глянути на реалії нашого життя і фінансові можливості, то ми розуміємо що не все так ідеально.
    Людина запитала, якщо у неї добрі і трохи гірші колеса, то з яким акцентом їх розставити. Я вважаю, що при тих обставинах, які могли б виникнути при звичайному керуванні, а не на гонках, кращі колеса варто поставити на передню вісь.
    Аргументи на користь цього були висловлені постом вище, і не тільки.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)