є спор на роботі , за яким є розмова що колеса з більшим протектором ставиться на передню вісь або на задню, яка ваша думка, отже====привід передній, літній сезон, і є 2 колеса з меньштм протектором і 2 з кращим, шини аналогічні по виробнику.
на перед завше ставиться краща. а зпереду перекидають на зад. і наскільки мені відомо, незалежно від приводу (ну хібащо зимою на задні ведучі краща). Але ставлять по тій причині - що керувати треба впевнено
на передню.. 1. там кращі тормоза 2. то ведучі колеса на беху тут вже можна спорити бо там розвісовка 50/50 привід задній але повертати треба то передніми
Висловлю думку, яку чув з вуст поважного чоловіка, а саме Олексія Мочанова, та і від інших гонщиків спеціаліств (до речі з нею абсолютно згідний). При будь якому приводі гума з кращим протектором ставиться на задню вісь, для запобігання заносів з міркувань безпеки. Виключення можливі тільки при драг-гонках коли гума з кращим протектором встановлюється на ведучу вісь для реалізації тяги двигуна. Решта все домисли гонщіков-любітєлєй!
так варто робити при інтенсивній (а особливо) спортивній їзді. підтримую думку (так і роблю) карщий протектор не ведучу вісь. якшо вісі осі ведучі, тоді з кращим протектором на задню вісь
Ще раз, для обдарованих (без образ), з міркувань безпеки, навіть на передньому приводі, навіть в дощ чи зимою гума з кращим протектором встановлюється на задню вісь, це не фантазії, це думки людей професіоналів. Розглянемо ситуацію детальніше: При гальмуванні на передню вісь зростає навантаження (до 60-80,в той же час задня вісь розгружається і втрачає щеплення з дорожнім покриттям. І ми отримуємо....правильно, авто яке може і зупиниться швидше, але швидше за все задом або боком, перед тим зробивши, не дай Бог кілька обертів навколо своєї осі. Дану ситуацію я на власному досвіді спостерігав, коли перед мною Ауді100, зробила 3 круга. Звичайно при такому сценарії (перед- ведучий, краща гума ззаду), ми втрачаємо на розгоні, можливості виїхати з багна чи колії та на гальмівному шляху. Але безпечне гальмування, то не завжди найшвидша зупинка, а гальмування коли автомобіль зберігає керованість!!! За підтвердженням можна також звернутися до експертів з контраварійного керування та справжніх автогонщиків Це звичайно крайня стадія коли у вас дві пари гум з різним розміром протектора. НАГОЛОШУЮ! Для власної безпеки і безпеки оточуючих не давайте хибних порад, що можуть наражати на небезпеку життя людей, від дяді Васі та вуйка Петі з шиномонтажу, такі специ одному моєму знайомому поставили гуму з направленим протектором в зворотньому напрямку. P.S. Колись дана інфа була серйозним відкриттям для мене також, але це думка експертів, яка також була підтвердженна статтями в автожурналах, яких я трошки почитав. Якшо мені вдасця знайти, обовязково викладу
ок, твої слова аргументовані. вірю напр, в мене ситуація - взяв зиму і відїздив сезон. протектор не передніх колесах і задніх на око майже не відрізнити. чи варто ставити перід на зад, а зад на перід?? поки снігу нема, а гума вже зимова передні доженуть за розміром протектора задні...., що на таке скажете??
я ж вроді все доступно виклав, а ти мене ще й запутати хочеш кращі і так ззаду залишаться, звичайно передні за наступний сезон ще більше зносяться, і якшо виникне необхідність купити тільки пару нової гуми(з метою зекономити) ставиш нову на зад, стару ззаду переставляєш на перід почитайте краще оце, якшо не вірите чайнику Драпулі http://www.michelin.ru/ru/front/affich.jsp?codeRubrique=20060922130208
Мочанов баран і заслуги його в світовому автоспорті мізерні.І оскільки він не тест пілот а шоумен то його поради слухаємо як веселі історії. По темі- занос заду можливий при клині одного заднього супорта і непрацюючій АБС, або та 100 тормозила ручніком при вивернутих передніх колесах колесах. Розвороту не допустить навіть при лисих колесах АБС, але гальмівний шлях на лисих колесах ясно більший. По темі- Сама мудра відповідь, під гіршими колесами розуміється більш зношений протектор а не зовсім лисий( хоча на рімному асфальті лисі колеса тормозять краще) І як аргумент- Якщо вистрілить на швидкості заднє колесо ,ще втримаєш кермо і затормозиш, якщо передне, то вилитиш.
Впадло було читати всі ті аргументи від гонщиків-пілотів, особисто моя думка, що кращі колеса мають бути на передній осі. Принаймні я притримуюсь такої позиції і так встановлюю резину.
Є ще такий нюанс при керуванні авто як АКВАПЛАНУВАННЯ, про який ніхто не згадує, так якщо на передній осі шини ліпші, тобто з глибшим протектором то виникнення такого явища зменшується на порядок, чи не так?????
2all, я не збираюся нікому нічого доводити, якшо всі навколо барани, в тому числі і я, одні Ви Наполеони (прошу вибачення за прямоту), але я навів посилання на поради від одного з світових лідерів по виробництву шин, але ж там тоже барани сидять і полігони тестові мають, і експертів водіїв, які тисячі кілометрів накручують на тих же полігонах у різних умовах, но прочитати западло. NO COMENTS Я б тільки просив не давати поради, особливо коли це стосується безпеки керування авто, які базуються на видумках, здогадах і власній впертості. Тільки цей баран захищає кольори твоєї країни на НюрнбургРингу. І думаю процентів на 10 точно краще має поняття в їзді від декого з нас. Та 100 мене обганяла на швидкості понад 120 км на годину, і попала в калабаню і тут... правильно , тому що в ауді близько 60% маси припедає на передню вісь, але ж за кермом був Наполеон ізвичайно краща гума була спереду, (я тоді зупинився і мав з ним розмову і спеціально подивився на протектор) Більше наводити нічого не буду в посиланні все детально розписано. Абсолютно згідний, але якшо ти виїжджаєш на дорогу на гумі в такому стані (близькому до вистрілювання), ще й граєшся в рулєтку зі швидкістю, будь-ласка повідомляй коли і де, щоб мене там не було. По темі, Соляріс хвала йому і слава, мав можливість і натхнення прочитати написане в посиланні, і мав мужність поставити мені + за допис (до речі, дякую йому). http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?p=71752&highlight=%CF%EE%E4%FF%EA%E8#post71752
Взагалі то це загальновідомий факт, що кращий протектор ставиться назад. Навіть таксист колись мені розповідав те саме, що у посиланні Драпули
Не все так просто, оскільки на сухому асфальті стерті колеса гальмують краще ніж колеса з високим протектором. Натомість в дощ чи на болоті ситуація змінюється прямо протилежно. Якщо вважати, що нові колеса гальмують краще, то при установці їх на задню вісь є такі плюси: 1. Вони менше стираються 2. Зад машини складніше буде ввести в занос 3. Машину можна буде сміливіше навантажувати та такі мінуси: 1. Збільшується гальмівний шлях 2. Збільшується ризик заносу передньої осі, що є небезпечно зносом машини з дороги 3. Збільшується ризик перевертання або зносу машини з дороги через лопання або пробивання старого колеса (на задній осі це не страшно) 4. Збільшується ризик пробивання колеса, адже перед у більшості машин є більше навантаженим через переднє розташування двигуна. Моя особиста порада - якщо ви не маєте досвіду їзди зимою (не вмієте виходити з заносу задньої осі), то кращі колеса ставте на зад, але їздіть повільно та обережно. Якщо ж такий досвід є - однозначно на перед. Для мене найважливіший мінус передніх гірших коліс - це навіть не збільшення гальмівного шляху а те, що старі колеса легше можуть лопати від швидкості, гуль, мікротріщин, задубіння гуми ітд або пробиватися від навіть найменших кусочків скла. І коли це стається на швидкості вже від 40-50 кмг, в машини може просто вибити з рук руль, що виличе різкий некерований занос або перевертання машини. Сподіваюся, всі розуміють різницю цієї загрози в порівнянні з ймовірністю заносу задньої осі.
Аргумент щодо небезпеки зношених і старих коліс зрозумілий і правильний, але на фіга такі апасні кальоса ставити ваабще.І якшо хтось таку гуму використовує, то це соціонебезпечні тіпи-воділи, яких не можна пускати за кермо і в люди. Щоб не створювати небезпеку на дорозі собі і оточуючим!!!, хіба для доїзду до шиномонтажу, або апріорі зрозуміло шо на такій гумі їздити взагалі не можна, особливо коли нема підсилювача керма. Хлопці ми тут обговорюєм ймовірності чи вивчені і досліджені факти серйозними людьми, а не кулібіними і колгоспниками Я переконаний, що ми обговорюємо гуму на якій висота протектора в межах допустимого по закону (у неї на моє глибоке переконання ймовірність стрельнути, не значно перевищує кращі (менш зношені) екземпляри), а якшо про кольоса що от от повинні лопнути, з гулями, древні по віку, то тут я змушений умити руки. Їздіть на таких по колгоспу і по полю, але не давіть комах і траву!!!
Те, що пишуть інженери Мішеліна, і різні пілоти-гонщики, безумовно має все рацію. Але в реальному житті у нас не Формула1. Звичайно добра резина має бути на всіх 4 колесах. Але якщо глянути на реалії нашого життя і фінансові можливості, то ми розуміємо що не все так ідеально. Людина запитала, якщо у неї добрі і трохи гірші колеса, то з яким акцентом їх розставити. Я вважаю, що при тих обставинах, які могли б виникнути при звичайному керуванні, а не на гонках, кращі колеса варто поставити на передню вісь. Аргументи на користь цього були висловлені постом вище, і не тільки.