З ранку, або на холодну двигун двигун 2Е заводиться з 3-4 разу. Стартер крутить жваво можна крутить 1хв але ДВС не схопиться. Якщо заведеться то не глохне і працює стабільно, після прогріву заводиться з першого разу. Вже незнаю що робить і де копать... Заміна : бензомоторчика (старий робочий також), фільтра палива, регулятора тиску палива (в наявності 3 штуки ), котушку запалення, ВВ провода,свічки, бігунок + кришка розподільна запалення, промивав клапан стабілізації холостого ходу (клапан працює), прокладку клапаної кришки, перевірив вакумну систему двигуна поміняв тонкі шлангочки,новий датчик охолоджуючої рідини(старий також був робочим), міняв ЕБУ(мізки), тиск в циліндрах 11,10,11,11. лямду відрізав (провід перегорів було КЗ на підігріві лямди). На авто стоїть газ 4 покоління,тому влітку в +30С так само не заводиться не на газу(примусово) не на бензині. провід маси та акум новий. що копать ума не прикладу все ніби поміняв, скоро зима не хочу очкувать по поводу заводки авто...
Якщо в тебе розходомір механічний (лопатка) то можливо тобі буде цікаво. В мене була проблема з роботою двигуна на низьких обертах. КУМ сказав що проблема в розходомірі павітря (механічна лопатка прикручена до фільтра). Коли я почав совати платою (так радять фіксати проблему стертих доріжок), то отримав такий самий ефект. Я шось нетак зрушив і на холодну завести була мука. Потім я ще там похімічив і стала заводитися. Спробуй в когось позичити розходомір повітря і підключити замість свого.
Добре буду шукать по мысту може хтось відкликниця... п.с. колись рукою на заведенному ДВС пальцями відсував лопатку (зняв фільтр)такдвс то ковбасило то стабільно працював, думав що все чікі пікі з росходометром. буду розбирати та дивитись стан доріжок... ДЯКУЮ за підказку!!!
Думаю ДТОЖ. Якщо мозги мають вивід в салон то я б радив зраненька компом на холодну подивитися чи ДТОЖ показує людську температуру.
2Е не має виводу мозгів в салон...Колись мені сказали-приїзжаєш до майстра , а він шукає в салоні роз"єм-збирайся і тікай, бо людина не знайома з твоїм авто.
2E мали мозги в двох варіантах і обидва дыагностуються. Одні блінк кодами, другі через виводи в салоні. На старих Б3 може і нема виводів, але на Г3 і Б4 є. Ну тим не менше, ДТОЖ завжди можна перевірити тестером по графіку: http://www.passat3.ru/proverka-datchika-oxlazhdayushhej-zhidkosti-folksvagen-passat-v3/
мій рідний ЕБУ блінкодами діагностується. Є також мозги з авто 1994р правда стояли на авто з автоматом. Так от новіший можна діагностувати але в мене немає шнурка( колись у товариша брав то підключали до авто, зараз немає того шнурка( . п.с. ДТОЖ я заміряв співпадає з таблицею +- маленька похибка. Я міряв по опору (сопротивлению) з таблицею різниця в 0,5%, майже один в один по графіку. Хз всі дротики живі прозвонив до ЕБУ. КСХХ провід + був десь відірваний то новий кинув. з ЕБУ всі команди йдуть по - (на форсунки,КСХХ, ДТОЖ, форсунку холодного запуску). ХЗ пограюсь з ДМРВ а там відпишусь!!! ДЯКУЮ!!!
Провір тиск бензину і напругу на бензонасосі в момент старту.... можливо зворотній клапан на бензонасосі не тримає і бензин втікає коли машина стоїть через ніч, а потім треба закачати... може АКБ слабенький і стартер садить АКБ і не вистарчає напруги на насос, а відповідно насос слабо закачує. провіряти 2Е шнурком немає сенсу - там пару параметрів і дуже просто тестером знайти де що не так
Знімав фішку ДТОЖ нічого так само з 3 разу заводиться. Також думаю що десь не трмимає і бензин з магістралі за ніч стікає... Хоча клапан новий стоїть, бензонасос також новий.
Все таки, з паливною системою все в нормі, форсунки також чисті та робочі. Все було банально відкрив ДМРВ змістив платку на 1мм і авто заводиться з першого разу, реакція на педаль акселератора зовсім інша - двигун різкий як ситро, оберти набирає моментально без провалів та задумчивості. Автомобіль став молодшим на років 10) Всім дякую за поради! Ніколи б не подумав на ДМРВ.