на холодну, сиру погоду погано заводиться

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем li-mit, 28 чер 2010.

  1. li-mit

    li-mit Active Member

    Авто:
    SKODA OCTAVIA А5
    Мужики піскажіть а то вже схарився... їздив на море в Крим на машині... все ок, заводилась супер, приїхав до туманного альбіона Львів... і почалося... не хоче заводитись зранку, чи то сира погода чи що...
    Зранку завожу... кручу-кручу ніфіга... з 3-4 разу нарешті заводиться і двигун працює не рівномірно поки не нагріється, а під капотом таке враження що щось цокає в області бачка тормозної... і то вже повторюється 5 день. на гарячу заводиться з пів оборота...
    Дроти, свічкі, кришка трамбл., фільтр паливний - все нове...
    Двигун 1,6 і, АЕЕ
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Підозра на датчик температури........але тре діагностику щоб точно....
     
    Останнє редагування: 29 чер 2010
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Перевір якість з"єднань дротів високої напруги: ввечері коли стемніє запусти двигун і відкрий капот, якщо побачиш "світломузику" то тобі продали фуфлові провода. І ще може бути що проблема в котушці запалювання, також по темному буде видно.
     
  4. li-mit

    li-mit Active Member

    Авто:
    SKODA OCTAVIA А5
    сьогодні зранку завелась нормально...
     
  5. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    міняй катушку запалювання
     
  6. li-mit

    li-mit Active Member

    Авто:
    SKODA OCTAVIA А5
    хто знає скілька та катушка запалювання буде коштувати на мій гольф?
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну блін.... катушку хоть тестером би треба було б провірити, а то так на віддалі діагноз ставити то і Кашпіровский віддихає.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Не мало,вона походу йде з комутатором.

    100 пудово.
     
  9. li-mit

    li-mit Active Member

    Авто:
    SKODA OCTAVIA А5
    блін зараз нормально їздить і нормально заводиться... шо за ху...ня..
     
  10. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Схожа проблема.

    Почалось з того що якщо машина стояла 2-3 дні і більше то заводилась погано, і двигун працював нерівномірно, особливо від моменту коли машина починала прогріватися і до повного прогріву...Після повного нагрівання все ставало ідеально, якщо їздити кожного дня то проблем не було...

    Тепер почала дуже погано заводитись після простою, а в сиру погоду зовсім завести не можна, бувало таке що заведеш, пару хвилин попрацює на місці, заглохне і більше не заводиться....

    В чому може бути причина?
     
  11. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Десь восини коли мене ті глюки достали поміняв свічки, два три тижні працювала ідеально, а далі знову та сама фігня почалась....
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Сирість пливає на систему запалення. провіряй ВВ дроти, розєми комутатора, катушки, свічок. Також провір бензонасос - тиск, контакти.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Почитав трохи в неті, пишуть що якщо на котушці тріщини то подібні симптоми...правда там про фольсваген поло йшлось. Зняв котушку, на око ніяких пошкоджень не видно...Положив на батарею сушити :D Хто підкаже як її тостером збадати ???

    Ше кажуть покрутити в темряві, і подивитись де іскрить, попробую ввечері...
     
  14. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Знайшов інструкцію туво http://www.vwmotors.ru/sharan/156.htm
    Збадав, між 4-15 опір 3.5, тобто нормальний а між клемами 1 і 15 -0....То катушка вже всьо?.....Здохла :nea:
     
  15. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    були в мене схожі проблеми
    + не міг завестись після мийки авто і навіть вїхавши в велику калюжу на швидкості ...

    проблема виявилась дуже банальною - від нагрівання і старості потріскав пластмасовий корпус котушки. Купив на шроті за 250 грн іншу катушку з алюмінієвим корпусом, поставив і забув біду
    якщо корпус пластмасовий, раджу почати з неї
    успіхів
     
  16. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Корпус то металічний, але опір в первинній обмотці як не переміряю, всерівно нуль...Видно таки здохла...

    А нова, дивився в неті, 67 єврів + доставка...
     
  17. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Тільки що поставив котушку, машина завелась...але травить жахливо, трохи побихкала і заглохла....
     
  18. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Проблема вирішилась банально і просто, почистив всі контакти на трамблЬОрі і на бігунці, і тепер заводиться ідеально...

    Але попередня фігня залишилась, на холодну машина працює ідеально, коли починає грітися і до повної температури підглохає і слабо реагує на газ...В чому може бут причина??
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    провіряй ДТОР...
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Хулыган

    Хулыган Початківець

    Авто:
    Passat В4
    Звиняйте за наївне питання, але підкажіть де його шукати і як перевіряти...

    А ще скажіть чи не може такого бути від бігунка в трамблЬОрі, якось вже дуже підупавшим він виглядає...?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)