Нагнітач

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем KIT, 3 чер 2007.

  1. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    Тема для Пегаса, ну і всіх інших охочих, звісно!

    Одже, нагнітач-пристрій, який ставиться по бажанню (на деяких спортивних авто-штатно) стискає повітря, Для "збільшення" камери згоряння. Насправді ж у той самий об"єм він втискає більше повітря. Результат: Повне згоряння палива (+хорс Паверс), умовно збільшений об"єм.

    Пи.Си. При драгах у виборі категорії, обов"язково вказують наявність і множать свій об"єм на певний коефіцієнт нагнітача! ;)
     
  2. SYNCRO

    SYNCRO Початківець

    Авто:
    Passat 1.8 G60 1990
    Відповідь: Нагнітач

    Під такі турбокомпресори має бути двигун з відповідними характеристиками. тому по бажанню ставити не рекомендується.
    Що стосується самого процесу роботи. Нагнітач подає стиснуте повітря в охолоджувач(кулєр), дальше подається у змішувальну камеру і в камеру згоряння. Стиснуте охолоджене повітря займає меньший об'єм, в цьому заключається ефект збільшення об'єму двигуна.
     
  3. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: Нагнітач

    PASSAT PG synhro - чуть навпаки:) З кулера в нагнітач:)
    І ше.. яшко на звичайний атмосферник тупо присобачити нагнітач може вийти шось дуже зле....
    Тому там спецом переробляється мотор, понижується компресія, підсилюється мотор
     
  4. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Нагнітач

    Понижується ступінь стискання, а не компрессія! ;) А ступінь стискання - то і є підвищення камери згоряння.
     
  5. SYNCRO

    SYNCRO Початківець

    Авто:
    Passat 1.8 G60 1990
    Відповідь: Нагнітач

    У мене такий шлях:Фільтр-турбокомпресор-кулєр-датчик темп. повітря -
    перепускний клапан, Так що отак ;)
     
  6. Fly

    Fly Active Member

    Відповідь: Нагнітач

    Звиняйте - був не правий...:) визнаю
     
  7. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Нагнітач

     
  8. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Нагнітач

    підбираєш прокладку голови такої товщини, шоб з 10 зробити 8 (ступінь стиску в камері згорання), фактично дефорсуючи двигун, жорсткіші клапанні пружини, впускний колектор під нагнітач, сам нагнітач, патрубки, кулер і вперьод. Правда, після установки нагнітача треба з вихлопом побавитись (прямоток для атмосферника на турбі чи компресорі дасть зворотній ефект), і з вприском само собою.
     
  9. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Нагнітач

    во загнув, пішов бібліотеку розшифровувати.
    П.С. скоро повернусь.
     
  10. SYNCRO

    SYNCRO Початківець

    Авто:
    Passat 1.8 G60 1990
    Відповідь: Нагнітач

    Antoxa, якщо хочеш конкретно, то зайди на Volkswagen Technical Site там є
    багато інформації. А взагалі, самому щось робити в цьому напрямку не кожний зможе ув'язати і виконати всі зміни і доопрацювання. Крім заліза ( датчиків) це і прошивка мозгів управління роботою двигуна і т. д.
     
  11. Antoxa

    Antoxa Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.6PN
    Відповідь: Нагнітач

    з тим погоджуюсь, тому і збираю інформацію.
    а силка не робоча(((
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)