Останній номер журналу "Мотор", що виходить у Польщі, помістив інформацію про те, що проведено дослідження за кількома параметрами (надійність, економність, відгуки водіїв та інше) і визнано мотор 1.9 ТДІ найкращим двигуном останніх десяти років.
згоден ,але є ненадто надійні модифікафії цьго двигуна, хоч і всі двигуни VWгруп невідрізняються в основній своїй більшості ,деякі їх видозміни показують себе капризніше в порівнянні з іншими,а модифікацій 1,9TDI ой як немало
серед них надійні ті що з ПНВТ на 68, 75, 90 і 110 к.с.. все решта з насос-форсунками менш надійне. ваг вже збився з теми насос-форсунок(ваг і сіменс були ініціаторами того проекту), порахувавши це провалом і звернувшись до мерсовської технології комонрейл
Блок, Гбц, Турбіна однакові майже у всіх ... різні системи вприску, а двигун дійсно добрий і надійний...
"Топливная система Common Rail была разработана немецкой компанией "Bosch", которая внедрила на серийные автомобили лишь в 1997 году. Первыми автомобилями с данной системой были Mercedes-Benz 220 CDI и Alfa Romeo 156 JTD. Благодаря своему преимуществу, система впрыска Common Rail приобрела очень широкую популярность, и на данное время, каждый второй автомобиль с дизельным двигателем оснащен именно этой системой впрыска." в целом согласен.... хотя, "одинаковое почти всё", но вот эти мелочи, обычно и играют важную роль, в надёжности двигателя в целом...
Ну не такий це і провал, до комонрейлу вернулись тому, що з насос форсунками не могли добитись екологічних норм вище ЄВРО 4.
Бачу - тема цікава. Тільки для Клюбу - поїхалося до Перемишля, купилося журнал і переклалося. Читайте і насолоджуйтеся! Стаття перекладена повністю. Коротка інформація - тільки про двигун, який зайняв перше місце. Якщо когось цікавить така ж інформація про один із тих двигунів, які знаходяться на 10-2 місцях, то дайте знати - відразу перекладу і тут же вивішу.
Стаття з журналу «Мотор», №37, 2012 р. Переклад спеціально для Форуму VW Клюбу. 10 найкращих моторів Ми вибрали десяток двигунів, які беззаперечно заслуговують на відзначення з огляду на свою витривалість, безаварійність, економність та низькі кошти сервісу. Відповідно до сьогоднішньої моди, автомобільний двигун повинен бути беззастережно безаварійним протягом гарантійного терміну, а після його закінчення – «хай діється Божа воля» - врешті-решт більшість виробників заробляє передовсім на сервісі. А сервіс і діагностика сучасних двигунів дуже коштовні. Фальшива «екологія» Парадоксально, завищені норми викиду відпрацьованих вихлопних газів є приятелями автомобільних концернів – адже збільшення кількости обладнання в моторі і ускладнення його конструкції відбуваються під гаслом «для екології» і виправдовуються необхідністю дотримання чергової норми Euro. До уваги взагалі не береться аргумент, що для справжнього захисту довкілля найкраще було би взагалі не виробляти, наприклад, дизельних двигунів, у яких треба використовувати дорогий фільтр сталих часток. У цій ситуації споживачі змушені змиритися зі щоразу меншою витривалістю двигунів. Вона виникає зовсім не з факту швидшої зношуваности поршнево-корбової системи (за невеликими винятками, наприклад, 1.5 dCi в Renault). Сьогодні практично вже не робиться класичних ремонтів зі шліфуванням поверхні циліндрів і використанням негабаритних поршнів. Після пробігу 250-300 тис. км більшість сучасних двигунів вимагає настільки дорогих ремонтів обладнання, що це стає збитковим. Приставлений до стіни споживач або продає авто за безцінь, або міняє двигун на інший, у кращому стані. Не рідкість також випадки, коли ніхто не може поставити діагнозу аварії двигуна. Достатньо почитати форуми в інтернеті – там аж роїться від тем типу «не заводиться на тепло», або «пропала потужність» і схожих. Користувачі часто подають численні можливі причини, а в кінці нещасний власник пише, що поміняв усе, що було підозріле, і ніщо не допомогло. Як завжди, щось за щось Сучасна гомогенізація конструкцій двигунів спричинилася до того, що майже всі мають більш-менш схожу довговічність. Ще у 80-ті роки минулого століття різниця була колосальна – можна було купити Trabant, який з проблемами виїжджав 60 тис. км без ремонту або Mercedes W123 240D, який легко долав дистанцію у 12 разів більшу. Його наступник, дизель 2.2 CDI у моделі W211, безумовно, вже стільки не проїде. Безсумнівно, він економніший, працює тихше і має більшу потужність із меншого об’єму, і саме за ці достоїнства поплатилася його довговічність і імунітет на великі пробіги чи погану якість пального. Тим складніше було вибрати двигуни, які позитивно вирізняються у вживаних автах. Ми брали до уваги мотори, виготовлені протягом останніх десяти років – тому в даному порівняльному аналізі бракує такої очевидної, здавалося б, позиції, як ті ж дизельні двигуни Mercedes-а або мотори Volkswagen-а 2.4, які використовувалися у великих моделях Volvo. На кінець доцільно ще звернути увагу: те, що той чи інший двигун ми кваліфікували до десятки найкращих, не означає, що автомобіль із таким мотором можна відразу купувати без принаймні найменшого технічного огляду. Сучасні двигуни особливо вразливі на якість пального (високий тиск у системі впорскування), якість оливи (значні навантаження корбово-поршневої системи), справжнє розігрівання і охолодження (особливо система турбопідсилення) і терміни заміни привідного ременя. Двигун Fiat 1.2 чи дизель 1.4 від Toyota – це чудові конструкції, але якщо їх від початку інтенсивно використовувати в автоколоні і заливати в них найдешевшу мінеральну оливу, то довго вони не витримають. Так само фатально відбивається на моторі використання дешевого (і ніколи не регульованого) обладнання LPG. Критерії, за якими ми оцінювали двигуни: Витривалість Ми вирішили, що двигун повинен без проблем проїхати дистанцію 250 тис. км у менших автах (об’ємом до 1.5-1.6л) і 300 тис. км або й більше у випадку автомобілів із більшим об’ємом двигуна. Усі мотори в нашому порівняльному аналізі повинні були легко впоратися з таким завданням при умові регулярної заміни оливи і привідного ременя. Кошти утримання У цій категорії ми оцінюємо, скільки насправді коштує їзда автом із таким мотором. Часто висока витривалість і безаварійність зовсім не означає низьких коштів експлуатації, оскільки двигун вимагає, наприклад, дорогої оливи у великих кількостях, а заміна привідного ременя означає обов’язків демонтаж переду. Спалювання Виробники регулярно занижують справжні показники використання пального у своїх двигунах. Достовірні дані можна знайти в інтернеті на сторінках з інформацією про спалювання, яку подають самі споживачі. Дані, які неможливо виміряти, але які ми брали до уваги при виборі двигунів до топ-десятки, це приємність від їзди і культура праці. Далі – скорочено: 10 місце – Ford 1.25, 75-80 кс 9 місце – Fiat 1.2, 60-86 кс 8 місце – Volvo 2.4, 140-170 кс 7 місце – Toyota 1.4 D-4D, 90 кс 6 місце – Lexus 4.0-4.3, 256-300 кс 5 місце – Alfa Romeo 2.4 JTDM, 150-210 кс 4 місце – BMW 3.0D, 184-306 кс 3 місце – Renault 2.0T, 163-230 кс 2 місце – Honda 2.2i-CTDI, 140 кс 1 місце – VW 1.9 TDI, 90-150 кс Стосується моделей: Polo, Golf, Passat, Touran, Sharan, Audi A3, A4, A6, Skoda Fabia, Octavia, Roomster, Superb, Seat Ibiza, Altea, Toledo, Leon. Найважливіші позитиви: широка гама замінників для деталей, двигун відомий кожному механікові, добре співвідношення характеристик до спалювання. Оптимальна версія двигуна – та, яка використовується у Skoda Octavia II. Теоретично про двигун 1.9 TDI написано вже все. Протягом останніх років посилилася критика на його адресу через культуру праці, яка вже не личить сучасній епосі. Однак, це стосується у більшості двигунів, які ставилися на VW Golf IV, Skoda Octavia i Seat Leon. У моделях, де двигун 1.9 TDI монтувався поздовж, його шумоізоляція була кращою. Натомість, в останній, 105-кінній версії прикрий звук роботи інжектора вже майже невідчутний. Жоден інший двигун у польських реаліях не є настільки впізнаваним і не має такого широкого вибору запчастин.
моя думка сама вдала версія 1,9ТДІ це 90 сильна - це іноді брак потужності + електроніки не багато багато замінних запчастин по адекватній ціні