Для початку , маю гольфа 1,6ТД 1987року. Вчора стикнувся з такою ситуацією.. при ранішній заводці... авто не заводиться.. довго крутивши стартером докрутився до того.. що коли вже повертаєш ключ на місце.. стартер продовжує крутитись... , з буксира завівся і поїхав.Сьогодні зранку заводити авто.. а воно навіть не реагує, точніше не реагує стартер.((( замикаючи клеми стартера викруткою..він прокручує але не хапає.. я його не мучав.. так як зрозумів що десь під магазином..не буду ж я заводити викруткою.. але взяв для себе висновок.. що піпєць втягуючому. ПИТАННЯ. чи варто його ремонтувати??, зі своєї практики скажу що нічого не дасть), чи варто купити на шроті?? , не факт що на шроті краще і чи взагалі окремо продають, і чи варто його взагалі придбати нове??? У кого які думки??? поради???? Дякую.
Поясни будь-ласка які клеми як ти замикав Нове реле напевне коштуватиме десь гривень 150 БУ продають зі стартером разом десь за 200грн - Не впевнений що продадуть окремо. Якщо стартер довго валяється на шроті то реле в середині поже приржавіти і при установці на машину реле знов згорить тому треба просити щоб вони на шроті показали що працює.
якщо включити запалення, і далі крутити ключем то спроацьовує стартер, примусова заводка стартера викруткою такова, замикаєм клему на втягуючому і клему(болт)-їх там два,(контактний болт обмотки возбужденія;і просто контактний болтберем будьякий, і вуаля авто заводиться. але тільки так заводиться.. з ключа неа(
Якщо авто заводиться з викруткою то втягуюче тут нідочого. Воно справне. Коли ти крутив ключом і "докрутився" то швидше всього підгоріла контактна група в замку запалення. Як зясувати чи вона? Просто. Знімаєш фішку з замка запалювання і з допомогою 2-х пінцетів чи дротів пробуєш завести машину без ключа зєднюючи між собою відповідні контакти у фішці. Якщо завелась - проблема в замку, якщо ні шукай далі по проводці.
стосовно маси.... є така ідея... я думка що на двигуні маса нікудишні.. і самі провода пораби вже поміняти на стартер які йдуть... бо вони ще оригінальні.. і на вигляд неочінь.... За замок... думаю що не він.. бо колись на іншому авто мав таку ж проблему.. яка вирішилась просто - заміною стартера.. і все знову почало заводитись.
Колись мав подібну проблему: повертався з Києва, проїхав близько 200км без зупинки(з ранку заводився без питань), зупинився щоб купити водички і все- стартер перестав реагувати. Промучився два дні зі спробами реанімувати втягуюче(зняте зі стартера і напряму замкнуте на акум працювало, але без пружинки), дочекався нового поставив і вже 3 роки ніяких питань. Доречі тоді їздив до електрика то він сказав що старе втягуюче розсипалося і десь замкнуло проводку(в втягуючому) бо великі втрати напруги при замиканні були. Купи нове та немучайся!
якої "обмотки возбужденія"???; береш довгий провід і одним кінцем даєш на + акб а другим доторкаєшся до тонкого провода втягуючого і якщо все працює, то тільки замок.