Є тут люди які самі ГБО налаштовують чи всі їздять по майстрах?))) Я просто тут шукаю варіанти збільшення потужності/зменшення витрати залежно в якому режимі планую їхати. Може хтось шось підкаже? Кому СТАГ налаштувати ннада за недорого?))))
Привіт. Самим надійним методом є підключити широкополосну лямду, і писати лог коли ти їздиш в режимі овоща. Далі корегувати таблицю вприску газу з перерахунку на бідну суміш. і так скажем до 2500 оборотів. далі все наппаки газ в пол і корегуєм таблицю на багату суміш. Якщо то робити по широкополосні лямбді зможеш намацати крайні точки, щоб не було недочиву чи переливу.
@Nazariy сагласєн, але дорогий варіант, до того ж мені прийдеться 2 лямбди такі ставити шо ніфіга не дешево))) Зараз те що мені вдається це збіднити суміш в певному діапазоні обертів. Наприклад 4000об/хв. Тоді при таких обертах на трасі (приблизно 150км/год) витрата газу менша і тиск в редукторі менший. Але при різкому натиску педалі в підлогу газ вирубає через тиск))
@Nazariy, а як правильно виставляти робочий тиск редуктора при калібруванні? Зараз в мене після калібрування видає що діаметр сопел форсунок занадто великий. Один хороший газовщик сказав зменшити тиск в редукторі гвинтом і перекалібрувати, теоретично мало б допомогти. Але який тиск в параметрах калібровки виставляти?))
в теорії тиск в редукторі має бути постійним. на практиці він падає при великих нагрузках. а то що газовщик сказав воно то правильно ,але незовсім. зменшиш тиск на максимальних нагрузках буде нехватати газу. форсунки будуть постійно відкриті, тоді мозг переключить в аварійний щоб форсунки не перегоріли. зроби скрін таблиці вприску.
Налаштуванням ГБО повинен займатися професіонал і особливо 4-го покоління, я вважаю. Від грамотно настройки може залежати багато, якщо не все. Я встановлював ГБО в http://profigas.ua/ за порадою друзів і приїхавши раз, залишивши машину на установку, я більше не приїжджав, тільки на техогляд раз на рік, який дуже бажано робити, скажу я вам. Всі проблеми ГБО, найчастіше, через погані майстрів.
Тоже встановлював там СТАГ 4 покоління, поки наїздив лише 3 000 км, спочатку було купа проблем... Тупила як дурна... Поміняв свічки - не помогло, дроти - не помогло, потім прийшлось купити нову котушку запалювання - тепер все в нормі, про майстрів також лише позитивні відгуки чув..) п.Валерій там господар, толково працює