Налаштування ГБО 4-покоління

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Shaggy, 25 жов 2015.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Є тут люди які самі ГБО налаштовують чи всі їздять по майстрах?)))
    Я просто тут шукаю варіанти збільшення потужності/зменшення витрати залежно в якому режимі планую їхати.
    Може хтось шось підкаже?
    Кому СТАГ налаштувати ннада за недорого?))))
     
    Останнє редагування: 25 жов 2015
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Що газ дорожчає? ;)
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дорожчим за дизель не буде))) Просто хочу поговорити про цифри і параметри з більш обізнаними))
     
  4. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    приїжджай, під півко налаштую хоч місячний супутник ))
     
  5. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    сам непробував,але варіант цікавий
     
  6. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    Привіт.
    Самим надійним методом є підключити широкополосну лямду, і писати лог коли ти їздиш в режимі овоща. Далі корегувати таблицю вприску газу з перерахунку на бідну суміш. і так скажем до 2500 оборотів. далі все наппаки газ в пол і корегуєм таблицю на багату суміш. Якщо то робити по широкополосні лямбді зможеш намацати крайні точки, щоб не було недочиву чи переливу.
     
    • Подобається Подобається x 2
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    @Nazariy сагласєн, але дорогий варіант, до того ж мені прийдеться 2 лямбди такі ставити шо ніфіга не дешево)))
    Зараз те що мені вдається це збіднити суміш в певному діапазоні обертів. Наприклад 4000об/хв. Тоді при таких обертах на трасі (приблизно 150км/год) витрата газу менша і тиск в редукторі менший. Але при різкому натиску педалі в підлогу газ вирубає через тиск))
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    @Nazariy, а як правильно виставляти робочий тиск редуктора при калібруванні?

    Зараз в мене після калібрування видає що діаметр сопел форсунок занадто великий. Один хороший газовщик сказав зменшити тиск в редукторі гвинтом і перекалібрувати, теоретично мало б допомогти.
    Але який тиск в параметрах калібровки виставляти?))
    [​IMG]
     
  9. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    в теорії тиск в редукторі має бути постійним. на практиці він падає при великих нагрузках.
    а то що газовщик сказав воно то правильно ,але незовсім. зменшиш тиск на максимальних нагрузках буде нехватати газу. форсунки будуть постійно відкриті, тоді мозг переключить в аварійний щоб форсунки не перегоріли.
    зроби скрін таблиці вприску.
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Clip2net_151025212057.png Ну от зараз є так
     
  11. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    І що воно горить?

    Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Шо горить? Нічо не поняв)))
     
  13. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Я теж тому і питаю а теска що говорить?

    Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
     
  14. vlad8

    vlad8 Active Member

    Авто:
    пошук
    Налаштуванням ГБО повинен займатися професіонал і особливо 4-го покоління, я вважаю. Від грамотно настройки може залежати багато, якщо не все. Я встановлював ГБО в http://profigas.ua/ за порадою друзів і приїхавши раз, залишивши машину на установку, я більше не приїжджав, тільки на техогляд раз на рік, який дуже бажано робити, скажу я вам. Всі проблеми ГБО, найчастіше, через погані майстрів.
     
  15. SOLviv

    SOLviv Новачок

    Авто:
    Octavia
    Тоже встановлював там СТАГ 4 покоління, поки наїздив лише 3 000 км, спочатку було купа проблем... Тупила як дурна... Поміняв свічки - не помогло, дроти - не помогло, потім прийшлось купити нову котушку запалювання - тепер все в нормі, про майстрів також лише позитивні відгуки чув..) п.Валерій там господар, толково працює
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)