В мене взагаліто шестерня колінчастого валу провернулась на шліцах. Але результат той самий що й при обриві ременя. Фото
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Не знаю, чи посчастило, чи як , але все ціле крім клапанів. Направляючі не розбиті, сідла цілі, поршня цілі. Правда клапана прийшлось міняти всі 20 ! Майстри кажуть що всі клапана отримали удар (по відбитку на тарілці видно). А оскільки вони всередині якісь там пустотілі, чи газом наповнені точно не знаю, то можуть бути мікротріщини, які при високих температурах можуть призвести до обриву клапана, і тоді ..............
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). натрієм, і то тільки випускні. Якшо клапана цілі і притираються по всій поверхні-міняти не треба (впуск), які там нах мікротріщини...а ти запчастини часом не там де діагностували замовляєш?
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). в мене теж гнуло клапани, найкраще то робити нові сідла, нові втулкиклапанів, і ніякої притирки клапанів. я свою головку робив багато разів після доброї притирки компресія була 13-12-13-13, а сьогодні зібрав мотор після встановлення нових направляючих і обробки сідел, заміна одного клапана (дуже давно мав згиб на 3мікрони) компресія в мене 14,5-14-14-14,5 от вам результат. притерати можна тільки якщо треба зробити мотор аби як. (ну і якщо нема бабла на нормальний реморн головки)
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Запчастини не мають ніякого відношення до того сервісу де роблю двигун. Чесно кажучи вперше чую що клапана не треба притирати ???
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Якщо комусь цікаво чого це вартує в грошах, то ситуація така: Робота майстра - 450 вічнозелених. Запчастини нові - 3800 грн. нові клапана (12 впускних, 8 випускних), сальники клапанів, вкладиші корінні і шатунні, кільця, усі прокладки (клапанної кришки, головки, маслопіддона), всі сальники (розпредвала, проміжного валу, колінвалу), шестерня колінвалу, ремінь ГРН, проміжний ролик, планка натяжника, масла, фільтра, герметики, антифризи, свічки. Запчастини б/в - 100 вічнозелених колінвал в хорошому стані ( оскільки на моєму зірвало шліц). А тепер запитання. Скільки обкатувати двигун після такої переборки ?
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). 1000 км, 500 мін. 450 за роботу :shock: Чому міняються кільця, якої фірми і як визначили шо їх треба міняти? Клапанну кришку не дозволяй ставити на герметик якшо прокладка нова, прокладку тільки гумову, ніяких коркових. Голову рекомендую відвезти на перевірку площини і наявність мікротріщин, раз розібрали все то лишнім точно не буде. На зеленій таке роблять.
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Це хіба мало ? Були закоксовані. Нажаль вже не відвезу, я від суботи вже не пішоход А на зеленій я колінвал перевіряв той б/в, сказали гуд !
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Обкатка відносна справа, після першої сотні пробігу двигун треба крутити до високих обертів, просто плавно і без нагрузки, по рівній дорозі помаленьку додаючи газу. Кільця мають притертись з гільзою по всьому діапазоні їх дотику і при всіх режимах. Найголовніше, щоб не було бідної суміші, різких динамічних навантажень і перегрузки на низах (занизьких обертів з навантаженням). Завжди краще зависокі оберти ніж занизькі, ну і за температурою двигуна дивитись. При установці нових кілець зазори в замках міряли? Вставляючи кільце в циліндр, внизу, посередині і в ВМТ? Стан циліндрів ще якось діагностували?
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Бачив щупали виробітку циліндру в ВМТ, тобто там де поршень не дістає. Казали усьо гуд. Вже 200 км відкатав, політ прекрасний
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Там де поршень не дістає, виробітки не буває. В ВМТ мається на увазі крайня точка ходу поршня, там найчастіше виробітка сама відчутна і видима візуально (порівняно з самою камерою згорання, де виробітки нема, там такий бортик утворюється). А от в середній точці ходу поршня нгайчастіше виробітка сама суттєва, і там її і треба міряти в першу чергу. А далі дивитись нижню точку і ВМТ, і порівнювати покази, перевіряти шоб не було еліпсу. Це так, на хлопський розум, а ше є всякі нутроміри і т.д.
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Бо мотор з нових і клапанів буде певнє більше ніж в деяких... ще й певне до того всього навішано на нього турбін, кондюків, гідраків і т.д. Отак от: http://www.motorist.kiev.ua/photos/Remont_gbc/awt_gbz/awt_gbc.html
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Точно, точно ! В мене як раз така головка. А сервіс "Вояж" на Джерельній, перед мостом.
Відповідь: Наслідки обриву ременя ГРМ (фото). Ще фотки опеньок http://www.vwteam.com/galerie/displayimage.php?pos=-4541 http://www.vwteam.com/galerie/displayimage.php?pos=-4544