Не заводиться. Реле бензонасоса спрацьовує, стартер крутить, а при повороті ключа має бути характерний шум бензонасоса, його нема. Може хтось стикався з таким??? VW Passat B4 1.8 ABS моноінж. Таке вже було, після 5-15хв стоянки заводилась. Зараз не хоче і після 2 днів стоянки
На фарт - можеш постукати знизу баку, де розташований насос, якщо він не повністю мертвий - може завестись, але його полюбому під заміну. Доречі, як варіант - може бути здохша катушка запалення, в мене таке було, теж думав, що насос, бо не було його чути, але він видно тоді накачав бензину, от його і не було чути. Тобі потрібно перевірити чи є іскра і чи тхне бензином під час того, коли пробуєш завестись.
О, колега з ідентичним двигуном ))) Минулої зими в мене таке було, пів-години не міг завести, не було характерного шуму. Реле підмінив (в мене запасне є, хоча виявилося не в ньому причина), якісь там запобіжник замінив, рухав-рухав проводами в блоку реле. Тобто причини так і не знаю, але щось з того помогло, завелася, так вже майже рік і їздить, проблема не повторювалася. У твому випадку найбільш схоже що бензонасос вже допрацювався, при умові що реле/комутатор вже провірив, як тут вже писали.
Були в мене подібні симптоми двічі - 1) виною катушка запалювання в 2) випадку тріщина в запобіжнику бензонасосу(ледве помітив)
Дякую що відгукнулись. Є деякі питання: 1. Реле бензонасоса. При повороті ключа я поклав руку на реле відчутні клацання.Чи означає це що реле працює? 2. Бензин в баку є(літрів 30), бензонасоса при повороті ключа не чути, треба його якось перевірити. доступ до нього з багажника під ковриком. Чи можна напряму підключити до бензонасоса 12В припустим від аккумулятора, якщо він справний, то повинен качати бензу(буде характерний шум)? А ше цікаво чи я його не спалю? 3.Як перевірити комутатор?Комутатор і ЕБУ одне і те ж? 4.Як перевірити катушку? Запобіжники завтра перевірю, під баком погримаю. Вибачайте якщо тупі питання, мало досвіду.
1. Реле може клацати, але може не бути робочим, хоча як клацає то добре. Візьми витягни реле з гнізда де воно стоїть і оглянь контакти чи не підгоріли. Якщо реле клацає і контакти не підгоріли то можна припустити що воно справне... але 100% перевірка то тільки тестером. Як витягнеш реле то побачиш два найбільших розйоми і декілька меньших - найбільші це і буде прямий вхід на насос..... встав туди перемичку і це буде те саме що подати пряму напругу 12в з АКБ на насос. Якщо насос загудить значить реле кирдик. Якщо насос не загудить то треба тестером провірити напругу на насосі, якщо на насосі є від 11 до 13 в а насос мовчить то кирдик насосу, якщо на насосі нема напруги то значить десь є обрив і треба шукати починаючи з панелі в яку втикається реле(це і є комутатор реле)
Пробуй все, як каже kym. Або скажи де ти фізично з машиною знаходишся, може буду проїжджати поряд, мою справну релешку спробувати можна підставити. Роз'єми для перевірки напруги на насосі, до речі, в багажнику під кришечкою, це на всяк випадок пишу. Ремонтник з мене нікудишній, але таким допомогти можу ))
Дякую за підказки. Реле ціле. Перемичку робив, гримав по баку - ефект "0". Насос не чути. Зняв кришку бензонасоса в багажнику, там штеккер з 4 контактами. Не знаю які контакти міряти, два крайні(1 і 4) показують 12,6В, інші комбінації - інші напруги 3-9В, якась комбінація зовсім не показала напруги. Думаю якщо 12В було , то таки насосу хана, а реле і комутатор - норма. Може попробувати його зняти і подивитись, що там, та я і толком не знаю за чим там дивитись, ну сіточки 2 почистити, а далі не знаю. Чи зразу їхати за новим, і не морочити собі голови?
Це і є подача напруги на насос. Решта 2 провода - знімають покази з датчика рівня пального. Єдиний варіант можливо 2 дроти на яких 12 в перебиті і тоді під нагрузкою 12В не буде. Подай на насос прямо з акума 12В. Інакше швидше всього насос під заміну. В мого друга Венто 1994 і має від неї цілком справний насос якому 2 роки. Думаю зможе тобі дати підставити з послідуючим викупом. Насос мав би бути ідентичним.
Спробую завтра на пряму акум підключити. На рахунок "...В мого друга Венто 1994 і має від неї цілком справний насос якому 2 роки. Думаю зможе тобі дати підставити з послідуючим викупом..." - подумаю. Дякую
Так виглядає що насосу кирдик. Треба в магазин за новим. Ті насоси не ремонтуються... то одоноразова штука. Б/у теж не добре - бо ніколи не буде відомо коли накриється... Бо є така закономірність що накривається десь в полі коли або дощ або сніг і мороз і батарея в телефоні сіла.......)))))))
Стався нежданчик заглохла машина пасат б4 1.8 моноінжектор у Львові ну і зайшов почитав причину так як замітив що насос не гудить а повинен гудіти насамперед нічого не знаючи прочитав усе це і скажу чим я стикнувся це банально згоорів запобіжник на 15 але це ще не все наче перед якщо у вас все порядку з запобіжниками провірте сам моторчик візьміть від фари плюс і мінус якщо немає тестера і попробуйте чи він працює гудіти повинен якщо працює то причина може бути у риле просто зєднайт ее клеми ті що більші дві разом але ще що пораджу дивіться за трамбльором так як бігун стирається і рано чи пізно все по порядку вам вилізе.