Не індикується температура двигуна.

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем baks, 11 гру 2011.

  1. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Гольф 2 1,3, стрілка показчика температури не рухається. Двигун прогрівається нормально, пічка гріє.
    Де знаходиться датчик температури двигуна? Тут проблема в датчику, чи в показчику? Дякую.
     
  2. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Якщо 1.3 інжектор, то справа на блоці під трамбльором є фланець термостата, і на ньому 2 датчики синій і чорний (зелений) синій, то на блок керування двигуном, а чорний(зелений), то на приборку.
    Візми скинь фішку з датчика і замкни в ній контакти куском дроту (запалення вкл). Стрілка має відклонитись до кінця, якщо так, ппц датчику, якщо ні, то або проводка, або приборка:russian_ru:
     
  3. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    1,3, але карбюратор. Скидав фішки, дроти не закорочував, але знайшов тестер і тицьнув в датчики. Синій нічого не показав, а на чорному напруга була... Не знаю що воно показало, але так мені моя інтуїція підказала...)
     
  4. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Впринципі різниця не велика)))
    Якщо напруга була, то значить датчик, але закороти, перевір))))
     
  5. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    То значить, що датчик працює, чи ні?:dntknw:
     
  6. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    логіка де,а???
    ану подумай, напруга є, а на приборці не показує, то що не працює??? Або приборка, або датчик!!!
    Йдем далі по логічному ланцюжку, замикаємо фішку датчика стрілка має відхилитись, якби не було напруги, то тоді або проводка, або сам показчик ,опір датчика приблизно 4 кілооми, і чим тепліший двигун, тим менший опір!!! Як
     
  7. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Логіка є:yes:. Я хотів почути думку спеціаліста!
     
  8. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Зробиш описані операції, і точно визначиш, що не працює, і на наступний раз вже будеш знати, а так то тицяння пальцем в небо і попадалово на непотрібні витрати:morning1:
     
  9. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Забіжу наперед і признаюся, що проводка не викликає впевненості. Якщо закоротивши дроти стрілка не відхилиться, щоб перевірити показчик треба знімати панель приладів? При включенні запалювання лампочка ОР мигає (якщо це несе якусь інформацію).
    Лівий датчик в моєму авто не має бути задіяним?
     
    Останнє редагування: 11 гру 2011
  10. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Закоротив дроти,включив запалювання,стрілка показчика продовжувала лежати... Для перевірки показчика і проводки,яка до нього йде,треба знімати панель приладів?
     
  11. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Щоб не створювати лишню тему задам питання тут.
    Завжди стрілка знаходилась на поділці 90 (показано стрілочкою) а тепер знаходиться
    нижче і це почалось з приходом холодів. Це нормально?

    [​IMG]
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не нормально..... як з розходом бензини..... підозра на термостат
     
  13. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Я теж думав про термостат, розхiд збiльшився.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну тоді майже 90% що це термостат
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну тоді майже 90% що це термостат
     
  16. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Коли пічка в такому положенні тоді температура в нормі :D

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт.
    ТЕРМОСТАТ - однозначно.
    Минулого року було аналогічне ( при замірах - термостат відкривався при 65 градусах)
    Лікується заміною.
     
  18. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    ймовірно, але й не факт, що це термостат.
    в мене цього року теж якісь глюки з показами температури. Постійно показує недогрів, але якщо після тривалої їзди машину заглушити і через пару хвилин завести, то деколи показує перегрів (хоча карлсон ще не включається).
    Минулого місяця двічи міняв датчик темп. (ни виході з голови) і термостат (хоча мій попередній був теж в нормі). Проблема не зникла.
    Грішу на електрику..... шукаю далі.
     
  19. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011

    а у фольцах хто відповідає за включення карлсона ?
    у менеокремий датчик на радіаторі. а в голові - то просто датчик показометра ;)

    електрика - наука контактів. чисти маси
     
  20. black

    black Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 GL 1.8
    У мене стрілка більше 70 не піднімалась, в холодну погоду машина погано заводилась. Замінив ДТОЖ, все стало в нормі. Поїздив рік, збільшився розхід. Підключив VAG-COM, грів машину, поки не включився вентилятор, вентилятор включився по показам VAG-COM при 85 градусах. Отже датчик занижував температуру на 10 градусів. Вийняв його, прокипятив на плиті, заміряв опір, зрівняв з графіком, так і є, на 10 градусів бреше. Замінив датчик, розхід зменшився на 2 літри. ЕБУ по показам бачив, що двигун захолодний і доливав пальне, що призводило до більшого розходу. Але у даному випадку скоріш за все термостат, раз температура падає, коли вмикаєш пічку.
    Можна і так зробити ))

    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)