В мене не прогрівається двигун до 90 градусів. до передостанньої поділки перед 90 десь 80. Це нормально зимою, чи краще закрити решітку щоб прогрівалась до 90? Крім того, падає рівень масла. Грам 300 долив за останні 5000 тисяч від заміни. До того, був рівень від заміни до заміни. В чому може бути проблема?
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Ну перш за все тобі не варто вірити тому показнику раджу на компютор заїхати і перевірити реальну температуру двигуна. Діло в тому що в вольциках наблюдається така картина що мотор реально від 75до 95 в тих пределах, а показник показує приблизно 80. ніколи в житті, нетреба, якщо ти говориш про Б5. Додано через 1 хвилину є звичайно ймовірність того що в тебе заклинев термостат в положені відкрито но то 1% так як машина нова.
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Аналогічно і в мене, але не роблю з того проблеми, бо була така сама температура і на попередній машині Vento 1.9 TDI і це є робоча температура двигуна, а на рахунок масла то дизельні двигуни підбирають масло, особливо при швидкості від 160 і більше!
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Спорбуй поміняти термостат. В мене на Гольфі така проблема була, теж думав що так має бути, але коли зняв термостат звернув увагу, що він не щільно закривався (хоч і був робочий).
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Rostyk, запевняю, що в тебе все в нормі. На всіх ТДІшках є такий симптом він не впливає нінащо, крім холоду в салоні. Вимкнеш пічку - температура виросте. До речі, в люті морози, якщо постояти на холостих з пічкою на повну, стрілка взагалі на нуль падає для її підйому досить прогазуватися хвилинку.
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Так, узимку нагріти дизеля практично нереально. То догма. Закривай радіатор і може буде тобі щастя.
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури ну пацани я вами дивуюсь з дня в день більше і більше, як то має виглядати пасат Б5 закриває собі якимись картонками чи тряпками радіатор? то ж смішно. то що вам ЗІЛ чи МАЗ чи КрАЗ? Де в якій книжці по вольциках написано шо власник Пасата має закатати рукава і примотати якісь тряпку до решітки радіатора, за зиму та тряпка так розцарапає ту решітку шо мало не покажеться. Нероби того, ніяких закривань ніяких радіаторів. Зробили трактора з пасіка. А для чого термостат? Або реально не нагріваєтьсяі то чути по повітрі з пічки (значить термостат в топку), або просто Неправильно показує (і всьо нормально так має бути, адже так влаштована та стрілка, що вона трошки залежна від температури).
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Ростик, коли вмене була Ауді 80 (дизель), то також були проблеми з термостатом і з показником температури. На рахунок термостата ти можеш свій зняти і проварити його в дисцильованій воді, пока нового не купляй (я так і зробив, почав працювати як новий, проблем більше зним не було), купити ти завжди встигнеш, він не з дешевих. Вмене він заклинив чез те що якісь попередні господарі лили в радіатор всяку фігню, він був весь з накипом (грязий, я його ледве відчистив, потім промив систему,залив новий антифриз і забув про такі проблеми). А на рахунок стрілочки, я також думав що вона бреше, почав шукати проблему, замінив датчик температури і все запрацювало, поїдь якщо маєш час та бажання і купи той датчик, поміняй, попробуй. Я цілком підтримую Пола, на Пасаті Б5 закривати тряпкою радіатор, це смішно, тай зовсім не потрібно, краще розберися з термостатом і датчиком, може просто датчик бреше, краще перевір впершу чергу його. На рахунок масла, важко тобі сказати, вмене брала, бо вже була старенька, а впринципі всі дизелі беруть масло, можливо тому що ти ганяєш, на високих обертах завжди більше масла бере, а також подивися сильники чи не тичуть, може ти так життя їй дав що сальник виперло якийсь, в такій ситуації важко щось радити.
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Так і є... стараюсь більше 3500 обертів взагалі не давати до 3000 кручу його і 200 км\год єдиний раз їхав в вересні. По трасі більше 140 майже ніколи не їду...
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Но ти всеодно перевір, залізь під машину, подивись чи масло нігде не сочиться. Також може бути що якесь одне з мослозйомних колець накрилося (якщо ти кажеш що воно так зразу і раптово почало брати, а до того не брало). Був також випадок коли мій дружбан на свою Ауді токож дізель вирішив поміняти масло, в двигуні була кажісь мінералка, а він залив напівсинтетику, і після того почало брати масло, він знову перейшов на мінералку і після цього каже що більш менш нормально. Май наувазі, від заміни до заміни 300 грам і ще в дизеля (не знаю твого пробігу і якщо вона не нова, і ти не можеш точно знати як на ній ганяли попередні власники..), тому думаю це не багато. (якщо втебе залита півсинтетика попробуй мінералку, по теоррій має брати трошки менше (мінералка густіша)).
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Я б на зиму не радив такі експерименти робити, подивись, що в тебе робиться з маслозйомними ковпачками на клапанах!
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури НІКОЛИ НЕ РОБІТЬ ТОГО. звісно мова про тих в кого гідрокомпенсатори стоять. Гідрики не працюватимуть на занадтогустому маслі.
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури В хорошем густом (в разумных пределах ) масле гидрокомпенсаторы прекрасно работают. Проверял на Опеле Рекорде 2,2, Хонде Сивик, ещё чём-то (уже не помню ) а теперь и на Сирокко. Что самое приятное, в фольксвагене стучащий гидрокомпенсатор почти совсем затих. Кстати, во все перечисленные машины это масло именно для успокоения гидриков и заливали. Особенно был рад хозяин Сивика. Может затаился:roll: ? А по термостату, если прибор не то показывает - не страшно. Гланое, чтобы стрелка доходила при прогреве до какого-то уровня и замирала. Это главный показатель исправности термостата. Если стрелка плавает - значит термостат не закрывается или не открывается до конца. А закрывать радиатор не стоит ещё и потому, что вдарит оттепель - враз закипишь.
Відповідь: Не нагрівається двигун до робочої температури Я згоден про те, що мінералка не зашкодить. Наприклад, блоки двигуна, які розроблялися ще на початку сімдесятих ставлять дотепер на велику лінійку моторів - ті ж колінвали-розпредвали, ті ж підшипники, маслопроводи, фільтри, насоси ітд ітп. Думаю, на тоді, коли розробники наших моторів діставали премії на роботі, розробники мінералки стояли на першому дзвонику. Це стосується моторів з гідриками. Не було тоді синтетики. Навпаки, надто рідке масло знижує тиск в гідрокомпенсаторі, відповідно його зношування і стук більший. Тим не менше, якщо говоримо про ТДІ - там варто лити синтетику, оскільки турбіна та інтеркулер розраховані саме на нього. Додано через 7 хвилин А щодо паперу на радіаторі - машина розрахована не тільки на роботу в дорозі, але і на місці (затори, прогріви салону тощо) Тому на практиці заслонка радіатора це лише імітація роботи двигуна на авто, яке стоїть на місці. Це нічого поганого за собою не потягне, за винятком страшного неестетичного обличчя автомобіля
На рахунок масла нічого не скажу, а на рахунок температури на шкалі є робочий діапазон, коли стрілка в робочому діапазоні нічого страшного.В BMW взагалі стрілка темп. ніколи не стоїть на місці.Знаю з власного досвіду(BMW 524TD 1986 p, BMW 528i 1997p)
термостат елементарно перевіряється - до температури 85 градусів нижній патрубок радіатора має бути холодний. якшо термостат привідкритий , то мотор може недогріватися. для мотора то є дуже пагано. всі теплові зазори на валах, поршнях, кільцях, компенсаторах і т.д. є пораховані для гарячого двигуна . відповідно якшо мотор холодний, то він скоріше зношується. крім того йде перерозхід палива (холодний двигун може працювати тільки на збагаченій суміші) і масла, не ефективно гріє пічка.
каже супермодератор каже адмін Так хто мудріший і кому тиснути "-" і починати обсирати з цитатами і посиланнями до каналу Діскавері? Я вважаю,що мінералка не зашкодить. По темі- при недогріві двигун споживає більше палива, і обороти на холостому підвищені, якщо ні - глюк датчика приборки.