прийшли холода і вилізла проблема. Начебто все ок, і ток доходить і нагрівальний елемент має якийсь опір, але негріє жодна нитка. В чому може бути причина?
А як ви визначили чи "ток" доходить??? Куда амперметр підключали?))) Напругу на виводах поміряти. Продзвонити скло від одного виводу до іншого., щоб переконатися чи є контакт на нитках. Впевнитися чи виводи добре припаяні до нагрівального елементу. можливий ваіант, що десь погана маса, або ще шось створює великий опір струму до задньої шиби. В мене була погана маса, і напруга була порядка 8-9 В, цього було замало щоб розігріти скло.
підключав тестер на провід який виходить з кришки багажніка і на масу. провіряв опір між 2ма клемами якийсь є але який непамятаю, якщо неважко моглиб тестером поміряти. щось в мене теж підозра на масу погану, завтра перевірю
Подивися жгут дротів у резиновій трубці зліва, що йде з кузова на ляду, там дуже часто переламуеться, потім коротить і палить або плавить запобіжник. Також в тому жгуті іде живлення на задній дворнік та підсвітку номера...
все провірив з проводкою все гуд. Виявилось гріють тільки 2 нитки. тре нове скло ... підскажіть який опір має мати робче скло, моє має 6.3 Ом
Кинь на скло яке куплятимеш 12в і похухай на кожну нитку. Я так літом перевіряв. Бо з опором ти напевне точного результату не досягнеш
найкращий та найпростіший спосіб перевірити чи робочий обігрів, якщо перевірятимеш в холодному приміщенні то може навіть хукати не доведеться. сам з тиждень тому перевіряв скло таким чином.