Вирішив відремонтувати Абс.Почитавши форуми, вирішив начати з датчиків на колесах, поміряв тестером опір, задні гуд. передній лівий показує безмежність. Зняв колесо зразу побачив що міняна ступиця. дивлюс на датчик там зазор між гребінкою біля сантимитра, і дачик поколбашений. Походу коли міняти ступицю пламали дачик. Питання в чому. Дачик стоїть з кабелем що йде аж під капот, чи можна його поміняти на дачик без кабеля. Різниця в ціні сутєва. такий як стоїть самий дешевий 190, без кабеля 58 грн.
тіко до капота - дальше абеесу вже нє будєт єго (АBS-а )тєм болєє уже не будет якщо серйозно - не парь собі та іншим мозги подімним,староттям...а тим більше по по-провідному...і безпровідному (по вайфаю і блютузу якось вони не конектяться
людина запитала чи можна замінити лише датчик, відрізати від кабеля старий і впаяти на його місце новий (залишивши старий кабель), чи пайка (скрутка) призведе до збільшення (зменшення) опору і дана процедура не дасть бажаного ефекту. Я нажаль не підкажу.
Та най міняє собі лише датчик, але написано було так, що більшість людей зрозуміли, що є бездротові датчики При будь-якому зєднанні опір зростає, так що пайка тут виглядає краще ніж скрутка, тобто це надійніший контакт.
На мою думку, краще добре подумати, чи варто того ABS-а ремонтувати. Причіпити щось аби теліпалося - а для чого? Це складна комп"ютерна конструкція, яка повинна співпрацювати з усіма іншими електронними вузлами авта, що неможливо налагодити в умовах власного гаражу. А, якщо причіпити безпосередньо, то чи буде вона виконувати функції, передбачені виробником? Чи не стане реальною загрозою у форс-мажорних умовах? Може ABS і добрий - не хочу тут починати дискусії на цю тему. Він у мене спрацював раз (за весь досвід керування). Результат: ледве вдалося уникнути посадки в фосі, страх від того, що авто керує само собою (а не я ним) і плюс пів голови сивого волосся. Додам, що пристрій новий і фабрично встановлений. Ніби нічого страшного... Але я би не ризикувала самостійно ставити щось таке... ІМХО.
Якщо ремонтувати, то вже робити нормально. Я замінив один датчик, купляв разом з дротом . ABS має систему самодіагностики, тому зробити по інструкції аж надто щось "не так" не вийде - при самодіагностиці буде вибита певна помилка. Чортопхай, людина не встановлює самостійно, а ремонтує існуюче. АБС не керує авто, а лише гальмівним зусиллям на колесі, тому треба знати що у вас встановлено в авто і як воно працює. Прочитав цей абзац з посмішкою, нагадало як секретарки називають системний блок "процесором" ,
Датчики на АБС без кабеля - це напевне якийсь китайський варіант. Я б не рекомендував під колесом всякі скрутки а тим більше пайки... вода з під колеса розібє любу ізоляцію типу ізолента чи термокембрик... подивись на старий кабель від датчика наскільки він якісний плюс самі розйоми спеціальної конструкції для того щоб був надійний контакт. Взагалі можна їздити з АБС а можна без АБС. Найгірший варіант коли АБС відмовляє в момент екстренного тормозу.... тоді машина може бути не керована. Через те або зробити АБС надійно (заводський варіант) або не робити взагалі.
АБС працює постійно при кожному нажиманні на тормоз і ти його навіть не зауважуєш. В твоїй конкретній ситуації напевно спрацював Антибукс, або Антизанос, а вони дійсно управляють машиною не залежно від тебе і до них треба звикнути і знати в який момент вони спрацьовують і як себе вести при їх роботі. Взагалі ці прибамбаси ставлять з розрахунку не недосвідчених водіїв..... а часом потрібно мати управляємий занос для виходу з якоїсь складної ситуації
я бачу тут одні інженери. вайфай, блю туз. проясню ситиацію. АБС з заводу на машині, але нефуричить. Для тих хто невкурсі на ваги тих років ставили 2 види датчиків. 1 з суцільним кабелем який йде під капот і там далі розєем тотім на ЕБУ АБС. 2 вид це дачик з розємом біля колеса, далі кабель під капот і далі до ЕБУ. такщо колхозу ніякого. все буде як завод . дачик новий+ кабель з шроту. Питання в наступному чи хтось таке робив. Підозрюю що дачики маю різний опір. Прозьба писати конструктив, а не так щоб щос написати. З тим що АБС це підсупна штука погоджуюсь. Але без нього ще гірше. 1 тип 2 тип
Нічого складного нема в тому щоб переробити.Справа в тому що невідомо чи самі датчики одинакові.Якщо так то я б узяв дешевший і пошукав таку фішку нові дроти(часта проблема переломів дроту біля колеса) запаяв(паяти в місцях де проводка нерухома) + термокембрик і все.Дроти мають бути переплетені.
Так і є. Це звичайнісінький датчик Холла. Став такого типу як в тебе, або по крайній мірі перевір чи однакові опори.
А хіба є різниця який опір того датчика? Вони ж всі видають імпульси 12 В коли крутиться колесо і невидують коли некрутиться. Електрик я без опита)) тому поправте якшо фігню впоров)
Не сильно впоров. В ідеалі то так, але для мозгів, які знімають ті імпульси, навантаження (читай опір) все таки теж відіграє якусь роль. Але принцип правильний, і в більшості випадків невелеика різниця в опорі, допустима, але не в рази.
Ну якшо така справа то ліпше пробувати датчик з таким самим або більшим опором, тоді небуде перевантаження тих самих мозгів АБСа.
Трохи є... бо на датчик подається з ЕСУ опорна напруга, а датчик з цієї напруги робить імпульси і висота і частота імпульсів є важлива.... а далі в дії закон ОМА