Не працює АБС

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Nazariy, 17 тра 2012.

  1. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    Вирішив відремонтувати Абс.Почитавши форуми, вирішив начати з датчиків на колесах, поміряв тестером опір, задні гуд. передній лівий показує безмежність. Зняв колесо зразу побачив що міняна ступиця. дивлюс на датчик там зазор між гребінкою біля сантимитра, і дачик поколбашений. Походу коли міняти ступицю пламали дачик.
    Питання в чому. Дачик стоїть з кабелем що йде аж під капот, чи можна його поміняти на дачик без кабеля. Різниця в ціні сутєва. такий як стоїть самий дешевий 190, без кабеля 58 грн.
     
  2. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    тіко до капота - дальше абеесу вже нє будєт:)
    єго (АBS-а )тєм болєє уже не будет
    якщо серйозно - не парь собі та іншим мозги подімним,староттям...а тим більше по по-провідному...і безпровідному (по вайфаю і блютузу якось вони не конектяться
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    людина запитала чи можна замінити лише датчик, відрізати від кабеля старий і впаяти на його місце новий (залишивши старий кабель), чи пайка (скрутка) призведе до збільшення (зменшення) опору і дана процедура не дасть бажаного ефекту. Я нажаль не підкажу.
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Та най міняє собі лише датчик, але написано було так, що більшість людей зрозуміли, що є бездротові датчики ;)
    При будь-якому зєднанні опір зростає, так що пайка тут виглядає краще ніж скрутка, тобто це надійніший контакт.
     
  5. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    На мою думку, краще добре подумати, чи варто того ABS-а ремонтувати. Причіпити щось аби теліпалося - а для чого?
    Це складна комп"ютерна конструкція, яка повинна співпрацювати з усіма іншими електронними вузлами авта, що неможливо налагодити в умовах власного гаражу. А, якщо причіпити безпосередньо, то чи буде вона виконувати функції, передбачені виробником? Чи не стане реальною загрозою у форс-мажорних умовах?
    Може ABS і добрий - не хочу тут починати дискусії на цю тему. Він у мене спрацював раз (за весь досвід керування). Результат: ледве вдалося уникнути посадки в фосі, страх від того, що авто керує само собою (а не я ним) і плюс пів голови сивого волосся. Додам, що пристрій новий і фабрично встановлений.
    Ніби нічого страшного... Але я би не ризикувала самостійно ставити щось таке... ІМХО.
     
  6. craz

    craz Початківець

    Авто:
    VW passat b3`91, 9A
    Якщо ремонтувати, то вже робити нормально.
    Я замінив один датчик, купляв разом з дротом :).
    ABS має систему самодіагностики, тому зробити по інструкції аж надто щось "не так" не вийде - при самодіагностиці буде вибита певна помилка.

    Чортопхай, людина не встановлює самостійно, а ремонтує існуюче.
    АБС не керує авто, а лише гальмівним зусиллям на колесі, тому треба знати що у вас встановлено в авто і як воно працює. Прочитав цей абзац з посмішкою, нагадало як секретарки називають системний блок "процесором" :),
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Датчики на АБС без кабеля - це напевне якийсь китайський варіант. Я б не рекомендував під колесом всякі скрутки а тим більше пайки... вода з під колеса розібє любу ізоляцію типу ізолента чи термокембрик... подивись на старий кабель від датчика наскільки він якісний плюс самі розйоми спеціальної конструкції для того щоб був надійний контакт. Взагалі можна їздити з АБС а можна без АБС. Найгірший варіант коли АБС відмовляє в момент екстренного тормозу.... тоді машина може бути не керована. Через те або зробити АБС надійно (заводський варіант) або не робити взагалі.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    АБС працює постійно при кожному нажиманні на тормоз і ти його навіть не зауважуєш. В твоїй конкретній ситуації напевно спрацював Антибукс, або Антизанос, а вони дійсно управляють машиною не залежно від тебе і до них треба звикнути і знати в який момент вони спрацьовують і як себе вести при їх роботі.
    Взагалі ці прибамбаси ставлять з розрахунку не недосвідчених водіїв..... а часом потрібно мати управляємий занос для виходу з якоїсь складної ситуації
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    я бачу тут одні інженери. :) вайфай, блю туз.
    проясню ситиацію. АБС з заводу на машині, але нефуричить. Для тих хто невкурсі на ваги тих років ставили 2 види датчиків. 1 з суцільним кабелем який йде під капот і там далі розєем тотім на ЕБУ АБС. 2 вид це дачик з розємом біля колеса, далі кабель під капот і далі до ЕБУ. такщо колхозу ніякого. все буде як завод . дачик новий+ кабель з шроту. Питання в наступному чи хтось таке робив. Підозрюю що дачики маю різний опір.
    Прозьба писати конструктив, а не так щоб щос написати.
    З тим що АБС це підсупна штука погоджуюсь. Але без нього ще гірше.
    1 тип [​IMG]
    2 тип [​IMG]
     
    Останнє редагування: 18 тра 2012
  10. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Вірно. в мене на Б4 штатно стоять датчики "без дротів" спереду
     
  11. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Нічого складного нема в тому щоб переробити.Справа в тому що невідомо чи самі датчики одинакові.Якщо так то я б узяв дешевший і пошукав таку фішку нові дроти(часта проблема переломів дроту біля колеса) запаяв(паяти в місцях де проводка нерухома) + термокембрик і все.Дроти мають бути переплетені.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так і є. Це звичайнісінький датчик Холла. Став такого типу як в тебе, або по крайній мірі перевір чи однакові опори.
     
  13. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    А хіба є різниця який опір того датчика? Вони ж всі видають імпульси 12 В коли крутиться колесо і невидують коли некрутиться.
    Електрик я без опита)) тому поправте якшо фігню впоров)
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не сильно впоров. В ідеалі то так, але для мозгів, які знімають ті імпульси, навантаження (читай опір) все таки теж відіграє якусь роль. Але принцип правильний, і в більшості випадків невелеика різниця в опорі, допустима, але не в рази.
     
  15. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Ну якшо така справа то ліпше пробувати датчик з таким самим або більшим опором, тоді небуде перевантаження тих самих мозгів АБСа.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трохи є... бо на датчик подається з ЕСУ опорна напруга, а датчик з цієї напруги робить імпульси і висота і частота імпульсів є важлива.... а далі в дії закон ОМА
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)