Не працює обігрів у машині

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Roman1, 6 січ 2011.

  1. Roman1

    Roman1 Початківець

    Авто:
    Фольксваген пасат В3
    Порадьте що робити, прийшли свята нема куди заїхати на сервіс а в машині холодно. як ..... Міняв термостат. температуру тримає нормально, здається забита пічка, чи зможу я сам в домашніх умовах почистити її... може в когось є схема розбору??
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зможеш.
    Помірай рукою вхід вихід з пічки під капотом і будеш точно знати чи забита.... може шторки заклинили і дує холодним ....думає що літо......))))))))))))))))))
     
  3. Roman1

    Roman1 Початківець

    Авто:
    Фольксваген пасат В3
    Дякую за пораду.... а всеж таки якщо забитий його можна буде промити??
    Дує холодним. Коли виключаю пічку, потім включаю, перші пару секунд дує теплим, потім холодним.....
     
    Останнє редагування: 6 січ 2011
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Слухай кума.
    Але судя по симптомам то потік ОЖ через пічку мінімальний що свідвить або про забитість/завоздушеність системи або про несправність помпи.
    Пічку почистити/продути в домашніх умовах не складно. Відєднуєш від неї 2 патрубки і продуваєш/промиваєш чим можеш. Упевнюєшся в пезперешкодному русі рідини по ній. Коли будеш вдягати шланги назад то заповни її антифризом щоб мінімізувати завоздушення.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Якщо причина у повітряній пробці, то там все простіше
    У мене в гольфіку теж було таке. Якщо дати добре газу, то ту пробку "пробивало" і в салон йшло тепле повітря :) Але наступного дня треба було знову те саме робити, тобто поки машина стояла, виходить, що пробка знову утворювалася в пічці. Щоб вигнати пробку постав на ніч машину так, щоб морда була вище заду. Колись мені допомогло
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Може вдастся промити а може прийдеться міняти....
    Тут схема твоєї пічки
    [​IMG]
     
  7. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    ти то зробив,який результат і буде все ясно
     
  8. ryslan

    ryslan Початківець

    Авто:
    B3i 1,8 digifant 1988
    У мене одного разу радіатор пічки потік на B-3, думав без проблем сам розберусь, але не такто було.Прийшлось повністю торпеду розбирать щоб добратися до радіатора.Я їздив на техстанцію.
     
  9. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Ну а як же ти хотів, радіатор пічки без зняття торпедо не витягнеш з машини. Маю радіатор пічки якщо треба буде то віддам не дорого.
     
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    В мене також є радіатор пічки на продаж:
    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=6161

    П.С. А якщо працює добре на вікна і в салон, але ніц не дує на ноги, чи можна щось придумати без зняття торпедо?
     
    Останнє редагування: 10 січ 2011
  11. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    В мене таке було,тріснуло кріплення тросіка і він при спробі поставити положення крутілки "в ноги" зіскочив з кріплення,розібрали сам блок де крутилки,акуратно зафіксували тоненькою стяжкою,але важливо не перетянути засильно бо тоді тросік не зможе рухатись.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тут ІМХО на тросик не схоже. Положення "в ноги" вроді знаходиться між "на вікна" і "в салон". Тут мені здається справа в забитості ножних каналів старим паралоном... хоча пассат не розбирав.
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Мабуть слушна думка. Бо з крайнього лівого положення в крайнє праве регулятор ходить як годинник, а от назад коли повертаєш, то з положення "в лице" у положення "лише на ноги" щось заважає перемкнути, лише через невелику силу якби щось зіскакує і тоді далі крутиться. Але на ноги все одно нічого не дує. І як то почистити не знімаючи торпедури...

    Літом була заміна радіатора пічки, то поправили це заклинювання, бо вже давно клинило, але на ноги тоді дуло як не дивно. Після заміни радіатора пічки все працювало - і регулятор вільно ходив і кожне його положення коректно працювало. А прийшла зима і ось на маєш. І клинить знову і ще й на ноги не дує.

    Дякую Sluva, я здогадувався, що таки якось можна спереду не знімаючи торпеди, залізти у блок де регулятори. А майстри кажуть що легше (?) і єдино можливо щоб це поправити, знову знімати торпедуру... Ну буде літо, дасться чути. Але тоді пічки на ноги точно не треба буде :)
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так воно і є. Щоб зробити капітально тре торпеду знімати.
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Колись мав схожу проблему! дуло ледве теплим повітрям і то на 1ій швидкості, на 2ій вже дув холодний. Думав проблема з шторками: зняв пічку, проклеїв поролоном всі шторки(де необхідно було), стало трішки краще але всерівно без верхнього одягу в авто іхати неможливо було. Так от вирішив я промити радіатор пічки, попередньо попросив у свого дилера новий радіатор(я думав що якщо мій забитий, то продути легенями його буде важче, я помилявся, різниці майже не відчуваєш). Знявши свій забитий приніс його до дому, підставив під гарячий кран(через гумовий шланг) з нього під тиском вилетіло трохи ..амна, і на дотик він став гарячим, але нерівномірно по площині радіатора. Потім я зважився на розборку: зняв верхню кришку(ту до якої підходять патрубки) порозгинавши вусики. Побачине мене просто поразило майже всі трубки були забиті(в них вставлені пластикові направляючі зверніть увагу на їх розташування щоб правильно вставити при зборці), звісно все продув, промив кожен канал, повставляв направляючі, одів кришку і добре обжав, особливу увагу звернув на чистоту прокладки між кришкою і радіатоом. Після встановлення на авто пічка працювала так що можна було іздити в трусах, обледеніле скло розтавало за час викурювання сигарети, а на ноги більше 15хв невитримуєш бо пече.
    P.S. Можливо десь приукрасив, але пічка суттєво стала працювати краще, тільки зверніть увагу на поролон на шторках це дуже важливо.
     
  16. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    в ідеалі щоб мати порядний доступ і не матюкатись то так :) я не зважився на то :)
    Мій варіант:
    знімаєм ту панельку де стоїть прикурювач,знімаєм передню панельку там де крутілки,під нею 4-и болтіка,відкручуєм і акуратно випихаєм дозаду,весь блок нам акуратно опуститься вниз,а далі діло техніки :)
     
  17. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Ну таке можна спробувати. Пічка гріє що дурне, бо радіатор новий, лише на ноги не обдуває, голова квадратична вже від жари, а в ноги холодно. Ще морози мабуть будуть...
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    От подивись на схему що я дав... в тебе приблизно така сама ... блок 1 якраз розподіляє потоки... прикинь чи дістанеш до нього з сторони крутілок
     
  19. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Не дістати, факт. Але може проблема в тріснутому кріпленні тросика на регуляторі? Ніколи ще не розбирав і не бачив, тому важко щось сказати. Залишається лише прислуховуватися думки спеців і... мерзнути :)
     
  20. JuraST

    JuraST Початківець

    Авто:
    Jetta II 1,6 1987
    Привіт всім ! В мене була подібна проблема на Джетті 2 ,дуло ледве теплим , а деколи просто холодом ! Все вирішив просто ! Стояли в мене на патрубках з радіатора салону термостати (маленькі такі круглі) я їх зняв і звмість них поставив дві трубки (пустив напряму) ,тепер в "хаті" жара !:morning1:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)