Порадьте що робити, прийшли свята нема куди заїхати на сервіс а в машині холодно. як ..... Міняв термостат. температуру тримає нормально, здається забита пічка, чи зможу я сам в домашніх умовах почистити її... може в когось є схема розбору??
Зможеш. Помірай рукою вхід вихід з пічки під капотом і будеш точно знати чи забита.... може шторки заклинили і дує холодним ....думає що літо......))))))))))))))))))
Дякую за пораду.... а всеж таки якщо забитий його можна буде промити?? Дує холодним. Коли виключаю пічку, потім включаю, перші пару секунд дує теплим, потім холодним.....
Слухай кума. Але судя по симптомам то потік ОЖ через пічку мінімальний що свідвить або про забитість/завоздушеність системи або про несправність помпи. Пічку почистити/продути в домашніх умовах не складно. Відєднуєш від неї 2 патрубки і продуваєш/промиваєш чим можеш. Упевнюєшся в пезперешкодному русі рідини по ній. Коли будеш вдягати шланги назад то заповни її антифризом щоб мінімізувати завоздушення.
Якщо причина у повітряній пробці, то там все простіше У мене в гольфіку теж було таке. Якщо дати добре газу, то ту пробку "пробивало" і в салон йшло тепле повітря Але наступного дня треба було знову те саме робити, тобто поки машина стояла, виходить, що пробка знову утворювалася в пічці. Щоб вигнати пробку постав на ніч машину так, щоб морда була вище заду. Колись мені допомогло
У мене одного разу радіатор пічки потік на B-3, думав без проблем сам розберусь, але не такто було.Прийшлось повністю торпеду розбирать щоб добратися до радіатора.Я їздив на техстанцію.
Ну а як же ти хотів, радіатор пічки без зняття торпедо не витягнеш з машини. Маю радіатор пічки якщо треба буде то віддам не дорого.
В мене також є радіатор пічки на продаж: http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=6161 П.С. А якщо працює добре на вікна і в салон, але ніц не дує на ноги, чи можна щось придумати без зняття торпедо?
В мене таке було,тріснуло кріплення тросіка і він при спробі поставити положення крутілки "в ноги" зіскочив з кріплення,розібрали сам блок де крутилки,акуратно зафіксували тоненькою стяжкою,але важливо не перетянути засильно бо тоді тросік не зможе рухатись.
Тут ІМХО на тросик не схоже. Положення "в ноги" вроді знаходиться між "на вікна" і "в салон". Тут мені здається справа в забитості ножних каналів старим паралоном... хоча пассат не розбирав.
Мабуть слушна думка. Бо з крайнього лівого положення в крайнє праве регулятор ходить як годинник, а от назад коли повертаєш, то з положення "в лице" у положення "лише на ноги" щось заважає перемкнути, лише через невелику силу якби щось зіскакує і тоді далі крутиться. Але на ноги все одно нічого не дує. І як то почистити не знімаючи торпедури... Літом була заміна радіатора пічки, то поправили це заклинювання, бо вже давно клинило, але на ноги тоді дуло як не дивно. Після заміни радіатора пічки все працювало - і регулятор вільно ходив і кожне його положення коректно працювало. А прийшла зима і ось на маєш. І клинить знову і ще й на ноги не дує. Дякую Sluva, я здогадувався, що таки якось можна спереду не знімаючи торпеди, залізти у блок де регулятори. А майстри кажуть що легше (?) і єдино можливо щоб це поправити, знову знімати торпедуру... Ну буде літо, дасться чути. Але тоді пічки на ноги точно не треба буде
Колись мав схожу проблему! дуло ледве теплим повітрям і то на 1ій швидкості, на 2ій вже дув холодний. Думав проблема з шторками: зняв пічку, проклеїв поролоном всі шторки(де необхідно було), стало трішки краще але всерівно без верхнього одягу в авто іхати неможливо було. Так от вирішив я промити радіатор пічки, попередньо попросив у свого дилера новий радіатор(я думав що якщо мій забитий, то продути легенями його буде важче, я помилявся, різниці майже не відчуваєш). Знявши свій забитий приніс його до дому, підставив під гарячий кран(через гумовий шланг) з нього під тиском вилетіло трохи ..амна, і на дотик він став гарячим, але нерівномірно по площині радіатора. Потім я зважився на розборку: зняв верхню кришку(ту до якої підходять патрубки) порозгинавши вусики. Побачине мене просто поразило майже всі трубки були забиті(в них вставлені пластикові направляючі зверніть увагу на їх розташування щоб правильно вставити при зборці), звісно все продув, промив кожен канал, повставляв направляючі, одів кришку і добре обжав, особливу увагу звернув на чистоту прокладки між кришкою і радіатоом. Після встановлення на авто пічка працювала так що можна було іздити в трусах, обледеніле скло розтавало за час викурювання сигарети, а на ноги більше 15хв невитримуєш бо пече. P.S. Можливо десь приукрасив, але пічка суттєво стала працювати краще, тільки зверніть увагу на поролон на шторках це дуже важливо.
в ідеалі щоб мати порядний доступ і не матюкатись то так я не зважився на то Мій варіант: знімаєм ту панельку де стоїть прикурювач,знімаєм передню панельку там де крутілки,під нею 4-и болтіка,відкручуєм і акуратно випихаєм дозаду,весь блок нам акуратно опуститься вниз,а далі діло техніки
Ну таке можна спробувати. Пічка гріє що дурне, бо радіатор новий, лише на ноги не обдуває, голова квадратична вже від жари, а в ноги холодно. Ще морози мабуть будуть...
От подивись на схему що я дав... в тебе приблизно така сама ... блок 1 якраз розподіляє потоки... прикинь чи дістанеш до нього з сторони крутілок
Не дістати, факт. Але може проблема в тріснутому кріпленні тросика на регуляторі? Ніколи ще не розбирав і не бачив, тому важко щось сказати. Залишається лише прислуховуватися думки спеців і... мерзнути
Привіт всім ! В мене була подібна проблема на Джетті 2 ,дуло ледве теплим , а деколи просто холодом ! Все вирішив просто ! Стояли в мене на патрубках з радіатора салону термостати (маленькі такі круглі) я їх зняв і звмість них поставив дві трубки (пустив напряму) ,тепер в "хаті" жара !