Не працює панель приладів в caddy

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Igor1, 25 бер 2013.

  1. Igor1

    Igor1 Новачок

    Авто:
    Caddy
    Допоможіть полагодити поломку. У мене Caddy 2007 1.9TDI, двигун BLS. їхав по сніговій дорозі і перестала працювати панель приладів, заглушив двигун. при заведенні двигун заводиться на 1 секунду і зразу глохне. при включенні запалення включаються одночасно два вентилятори радіатора. перевірив всі запобіжники. і знайшов один перегоріли під кермом F16 (діагностичний інтерфейс шин даних). я його поміняв. в результаті панелька запрацювала і машина завелася, але через 10 хвилин панель приладів згасла і я заглушив двигун. при попітке завести знову машина не заводилася, виявляється запобіжник перегорає знову. я поставив новий і все запрацювало. але через кілька хвилин панель приладів знову вимкнулася. я двигун більше не глушив поки не доїхав додому і не загнав машину в гараж.
     
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Без Vag-Com-у і даних діагностики нічого не вийде.
     
  3. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    Так треба діагностувати. Читати дані з памяті. Але простий ваг ком 409 певно не візьме треба щось краще. Типу Вася Діагност 11.11 або VCDC
    З взагалі то треба електросхеми на це авто знайти. Бо як адаптер видасть якусь помилку то хоча б орієнтовно знатимеш де шукати і що бо то не є добре що вентилятори включилися може бути щось закорочене
     
  4. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    ну і починати шукати коротке замикання. бо
    горять запобіжники при КЗ і збільшенні нагрузки.

    у старих авто - це відома болячка, коли на проводку збільшується навантаження і з'єднання починають грітись. то я особисто ставив замість штатного запобіжника 8А, запобіжник на 16А.

    НЕ ПОВТОРЮВАТИ цієї дурної ідеї, бо це небезпечно.
     
  5. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Дорога до електрика.КЗ.
     
  6. Igor1

    Igor1 Новачок

    Авто:
    Caddy
    на даний час знайшов авральний метод, замість 5А в розєм F16 вставляю 30А панель приборів засвічується, машина заводиться, зпобіжник 30А виймаю (для запобігання наслідків КЗ) панель приборів гасне, а двивигун прапцює, машина їде... шукаю майстра електрика!!!
     
  7. Igor1

    Igor1 Новачок

    Авто:
    Caddy
    де придбати шнур для діагностики, хочу щоб син сам вчився працювати з ноутом і авто.
     
  8. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Ноут і шнур нічого цікавого в даному випадку не покаже.
     
  9. Igor1

    Igor1 Новачок

    Авто:
    Caddy
    Відєднав штекер від датчика температури і рівня масла, який знаходиться в самій нижній частині піддону двигуна, заізолював три наконечники трьох проводів (заглушив), вставив запобіжник 5А в гніздо SC16 і запрацювала панель приборів, і завелась машина. Висновок: не можна їздити по глибоких коліях.
     
  10. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    вітаю з вирішенням проблеми :) як виявилось, то таки КЗ. форум рулить
     
  11. електрик

    електрик Active Member

    Авто:
    golf 2
    То ти їх просто відєднав і заглушив. типу без електричного зєднання з датчиками. Чи там ізоляція була порушена і ти її справив?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)