на трасі максимальна t 80.місто 85 поміняв датчик температури і термостат зробив діагностику нічого не змінилося розхід на сто 13-14 літрів.Народ підкажіть в чому може бути причина.
Щоб повпливало на розхід ти повинен напряму тестером заміряти опір дтожа. По таблиці яка є на мскру ти визначиш температуру яку рапортує датчик мозгу. Далі результат сюди інакше продовжувати бесіду сенсу нема
Причина недогріву одна.... працює велике коло.... тобто не працює термостат. Якщо поміняв иермостат то можливо два випадки ...поганий другий термостат, або десь в помпі є раковина або щось що не дає закритись термостату, або ОР іде поза термостат. Звичайно не мішало б перепровірити датчики... Можем подивитись і знайти причину.
У меня тоже самое с температурой,, но расход в норме 10-11 город, 8 трасса. Думаю, у тебя, это два невзаимосвязанных события.
Алгоритм перевiрки ДТОЖ я описував тут - http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showpost.php?p=137948&postcount=20
поміняв ДТОЖ на новий температура не помінялася тобто старий датчик був справний.неробоча лямбда може давати такі глюки на температуру?
Датчик може правильно працювати, але панель, яка показує температуру може її неправильно інтерпретувати. В мене для прикладу, панель показує з відхиленням -20. Тобто, коли реальна температура ОР 90 градусів(міряв термопарою), панель показує 70 ). Десь в неті, навіть, бачив як відкалібрувати панель, та руки ще не дійшли ).
Лямбда - датчик кисню для створення оптимальної суміші з повітря і бензину, він тут не причому. Скоріш за все це або термостат або приборка.
Якщо врахувати що розхід збільшений то 90% що термостат(оказався поганий), або щось з самою помпою...бо термостат вроді був поміняний