не прогрівається двигун в3 1.8 моноінж.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем yurkus7, 16 кві 2012.

  1. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    на трасі максимальна t 80.місто 85 поміняв датчик температури і термостат зробив діагностику нічого не змінилося розхід на сто 13-14 літрів.Народ підкажіть в чому може бути причина.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Щоб повпливало на розхід ти повинен напряму тестером заміряти опір дтожа. По таблиці яка є на мскру ти визначиш температуру яку рапортує датчик мозгу. Далі результат сюди інакше продовжувати бесіду сенсу нема
     
  3. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    підкажи де можуть зробити діагностику і виявити причину.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Причина недогріву одна.... працює велике коло.... тобто не працює термостат. Якщо поміняв иермостат то можливо два випадки ...поганий другий термостат, або десь в помпі є раковина або щось що не дає закритись термостату, або ОР іде поза термостат.
    Звичайно не мішало б перепровірити датчики... Можем подивитись і знайти причину.
     
  5. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    В мене така сама температура, а то буває і нижче показує.
     
  6. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    такий самий мотор аам 1.8
    92 скажи який розхід по трасі
     
  7. vwpass

    vwpass Початківець

    Авто:
    Passat B3 Variant 92 1.8ABS
    У меня тоже самое с температурой,, но расход в норме 10-11 город, 8 трасса. Думаю, у тебя, это два невзаимосвязанных события.
     
  8. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Якщо їхати 120 приблизно 7-8, а якщо 90-100 то і в 6 вкладаюсь.

    Місто 8-10, як тапка жать.
     
  9. ElectricMH

    ElectricMH Початківець

    Авто:
    golf2MH дв+кпп=poloABD
    Т4 ААС 92р
    а якого року машина?

    і шо та діагностика показала?, бо темп. більш-менш норм.

    варто так зробити
     
    Останнє редагування: 17 кві 2012
  10. black

    black Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 GL 1.8
  11. yurkus7

    yurkus7 Active Member

    Авто:
    volkswagen passat b3.AAM 1.8 1992 універсал
    поміняв ДТОЖ на новий температура не помінялася тобто старий датчик був справний.неробоча лямбда може давати такі глюки на температуру?
     
  12. ketch

    ketch Active Member

    Авто:
    Audi A4 B7 Avant 2.0TDI
    Volkswagen Vento 1.8 - був
    Клубна карта:
    000083
    Датчик може правильно працювати, але панель, яка показує температуру може її неправильно інтерпретувати. В мене для прикладу, панель показує з відхиленням -20. Тобто, коли реальна температура ОР 90 градусів(міряв термопарою), панель показує 70 ). Десь в неті, навіть, бачив як відкалібрувати панель, та руки ще не дійшли ).
     
  13. black

    black Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 GL 1.8
    Лямбда - датчик кисню для створення оптимальної суміші з повітря і бензину, він тут не причому. Скоріш за все це або термостат або приборка.
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо врахувати що розхід збільшений то 90% що термостат(оказався поганий), або щось з самою помпою...бо термостат вроді був поміняний
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вот люди, міняють датчики по чьом зря. Я ж писав - спочатку тестером поміряй!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)