Не відкриває термостат помагайте!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем SUS2810, 28 жов 2012.

  1. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    Вчора був замінений термостат і залита нова рідина хепу Г11. Післяпрогріву двигуна до роочої температури, нічого не змінилося, нижній патрубок залишився холодним.
    П.С. Термостат встановлений правильною стороною)) Машина і двигун в підписі.
     
  2. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    перевір термостат у відрі з водою . роступово нагріваючи іі. переконайся в справності термостату
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    завоздушенат або забита система
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    а як правильно розвоздушити систему? то всьо робилось вчора ввечері, я машину поставив писком догори, то шось дасть?
     
  5. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    ггг термик стоїть в корпусі на машині, залита нова хепа, трошки не вдобно))
     
  6. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Коли я собі міняв радіатор пічки у машині, то після зборки залив звичайну воду, щоб трохи промити систему. Так от після того як виїхав, то машина теж почала перегріватися(стріілка почала засильно відхилятися вправо, то я вирішив трохи її погяняти. Через 10 хв поставив машину на стоянку і побачив, що пічка почала нормально гріти і впала температура ОР. Тобто спочатку була завоздушена система після термостата. Попробуй трохи її поганяти і можливо допоможе.
     
  7. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    дякую всім хто відгукнувся, на данний час проблема в самому термостаті, при варінні в кастрюлі просто не відкривається....міняємо термостат, далі буде історія...будем писати)
     
  8. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    Доброго дня шановні форумчани! Підкажіть будь-ласка як перевірити на справність термостат такий як на фото[​IMG][​IMG]
     
  9. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    Клади в посудину з водою і став на газ. По мірі нагріву води термостат повинен спрацьовувати.
    Я так перевіряв, коли термостат міняв.
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    я про то вже начитався і відео надивився. але про металевий тер-т, але в мене трошки інша конфігурація. При нагріванні висовується той металевий штифт що на другому фото видно, але назад потім при охолодженні сам не залазе.
     
  11. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    кароче тема працює.... зняв сьогодні зранку корпус термостату.... буде далі
     
  12. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    Коротше кажучи, вся ця катавасія вирішилась замігою термостату, знімаючи корпус термостату з блоку. В корпусі був зламаний один направляючий, відповідно в горизонтальному положенні правильно встановити термостат не вдалося. Тепер все чікі пукі!!
    Тему можна закривати
     
  13. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    А в мене якась дивна історія. Термостат стоїть спеціальний, який має по книжці спрацьовувати при 109 градусів. Значить, підключив ваг.ком, включив градусник, завів мотор, включив на мінімум клімат контроль...

    Температура мотора:
    100.. 101..102... 109..110..111..112..113.. 111... 109..106..105... 103...
    далі все це знову по колу.. доходить до 113 і падає до 103 і так постійно циркулює
    Нижній патрубок холодний, можливо тому, що вентилятори 2 на нього крутили?!
    Якщо переключити клімат на HIGH, тобто на максимальну 30-ти градусну температуру - хурячить гарячим, проблем немає, якщо включити, наприклад 25 градусів, то спочатку дує гарячим і повільно переходить на холодне..
    Стрілка температури на приборці - адекватна, більше 90 ще не піднімалась, прогрів - ок
    Це гут так?
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та бляха, всьо в тебе гуд) Я тоді не знайшов проблем.
    Доходить до 109, відкривається термостат, машина остигає і так по колу.

    Щодо клімату - перевіряй кондиціонер.
     
  15. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Та я собі десь теж тако-во думаю, але наївно повірив діагностиці і репутації кума...
    На наступний день говорив з 3ма хлопаками із бош-сервісу, жодний з них не підтримав ідею заміни термостату. Логічно, що в машині купа датчиків і якщо б температура була б зависокою - воно б далось чути. Доречі, термостат у мене не є цільним, а розбірним..
    Ладно, закрили тему, міняти не буду...
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо ти вважаєш що температура 110- 113 це гут для ГБЦ коли має бути 109 ну то нема на то ради. причому ГБЦ нагрівається ще більше бо ДТОР стоїть на виході з ГБЦ. Їзда з перегрівом ГБЦ кінчається капіталкою двигуна. Маю уже досвід по подібному двигуну. Спочатку в двох циліндрвх впала компресія, а потім почало дути голову бо покрутило. В тебе не простий термрстат а з підігрівом. І коли нехватає температури ОР щоб відкрити термостат компютер дає команду на підігрів щоб термостат скоріше відкрився і почав охолоджувати, а в тебе получається що підігрів або не працює, або працює не в штатному режимі а термостат відкривається з запізненням. Поїздиш по пробках в такому режимі угробиш двигун і передаш "привет" тим спецам з БОШа.... хоча там ніколи і не було спеців
     
  17. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    а має бути гарачим.
     
  18. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Ну що значить "має" ?
    Там вентилятор хуарить і його охолоджує.. !
    Плюс, і чому тоді при 113 градусах температура різко падає до 105 ?
     
  19. Sebastian del Maar

    Sebastian del Maar Аксакал

    Авто:
    Golf 4 Highländer
    Не злися, я просто правду шукаю :)
    Ось він, доречі, красавец:
    [​IMG]
    50 EUR
     
    Останнє редагування: 29 кві 2014
  20. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Прям так хуарить, шо аж патубок холодний! Вентилятор прям 1000+1000 ватт!

    Коли термостат відкритий - працює велике коло охолодження і нижній патрубок ніяк не може бути холодним!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)