Не виключається вентилятор охолодження Г2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем scrap, 9 чер 2014.

  1. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Після поїздки залишив машину у тіньку з виключеним вентилятором (при поїздці температура навіть не наблизилась до температури включення) і пішов. Через 40 хвилин підхлджу до машини а він працює і видуває холодне повітря. Завівся, проїхався, прогрівся двигун до робочої температури, але він не виключився. Де шукати причину. Двигун 1,3, карб.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    причина в проводці, або в датчику на радіаторі, також може релюха втикнула №14 ящо є.
    Ще варіант датчик After run, якщо він є на 1.3.
    тестер в руку і шукаєш з відки йде плюс
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Як перевірити релюшку?
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    контакти могли підгоріти, або в роз'ємі контакт поганий
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    в себе стараюсь перевіряти все методом заміни)
    беру релюшку з Гольфа, де все коректно працює і дивлюсь на реакцію машини - якщо все запрацювало, включається і виключається, коли треба, тоді купляю іншу і міняю)

    ІМХО: в твоїй ситуації, то або релюшка, або датчик на радіаторі;
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    береш схему реле і тестером міряєш.
    та релюха має бути нормально розімкнута. якщо замкнута то під заміну.
    але невпевнений що вона в тебе є. в 1.3 походу розвязка без релюхи. тупо термовключатель на радіаторі і вентилятор. + і - з БРП.
    Якщо хош мож підїхати до мене в гараж гляну що там.
     
  7. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Сьогодні дивився: є тільки датчик на радіаторі, реле немає.
    Брудний і мокроватий від антифризу, мінімальні сліди антифризу в області 2-3 см по радіатору. Коли зняв фішку і витер його не знімаючи, вентилятор вже не включався. Лишати так як є, чи:
    1. Купляти новий
    2. Шукати на шроті б/в оригінал
    3. Зливати ОР викручувати і міняти прокладку/ставити на силікон.
     
  8. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Тре спочатку вияснити в чому була причина. Тут можливі 2 варіанти:
    1. Глюкнув датчик на радіаторі, він замкнув.
    2. Охолоджуюча рідина замкнула контакти на датчику і включився радіатор.
    Найкращим варіантом буде заміна датчика на новий разом з заміною охолоджуючої рідини.
     
  9. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    як на мене, то вирішити проблему з підтіканням ОР на датчику треба 100%!
    по твоєму опису, то датчику хана - треба міняти;
    а от саму ОР я б не спішив міняти... якщо десь недавно тільки мінялась, то можна ту саму залити)
    правда, якщо є гроші поміняти ОР, то міняй)
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    підтримую, міняй датчик вкл/викл. вентилятора, та буде тобі щістє.
    Пока не парся з тестерами та схемами, даю 98%, що датчик.
    Викрути з радіатора (внизу) датчик, побачиш, він буде закисшим, а точніше на ньому буде нальот синьо-зелений. Але не викручуй на гарячу, бо викрутивши датчик хильне ОР, якщо вона буде гарячу, то ошпаришся, роби на холодну, приготуй тару для збору витікаючої ОР, хватить 5 л каністри зрізаної.
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Щоби викрутити той датчик, треба спеціальну глибоку головку, я її маю, якщо хочеш, можу позичити, або підїхати та допомогти. Звісно наприкінці дня. Там роботи на 7 хвилин.
     
  12. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    На початку року намучився з корпусом термостата і навчився гарно зливати ОР))) Буду ту саму заливати, бо вона свіжа. Стосовно датчика брати на шроті чи замінник? Бо за оригінал +- 250 грн :bad:
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Бери новий на базарі "topran". Ціна питання приблизно 60-80 грн. В мене саме такий і стоїть. Це не та річ, щоби платити 250 грн., хотя, хотя у багатих свої причуди :yes:
     
  14. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    дякую, але спробую витягнути АКБ і мав би поміститись рожковий ключ
     
  15. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    успіхів!
    Коль бо шо, то маяч.
    Коли його викрутиш, то побачиш накип, якщо той накип ножом зрізати, то ще можна наньому їздити, я так робив :dance:
     
  16. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    недавно брав новий topran в Kam@toZ-a за 90 грн - все працює, все гарно закручується, не треба ніяких герметиків!
    попередній, в якого згорів один контакт, теж topran - багато від"їздив)
     
  17. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    мабуть тепер така ціна, бо я орієнтувався по старих прошлорічних цінах.
     
  18. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Поміня датчик, але тепер виникло наступне питання: в старому датчику температура 95/102 а в новому 84/95. Це суттєво? Чи тепер не буде майже постійно включатись вентилятор в пробках? На екзісті на мій двигун йдуть і такі і такі.
     
  19. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Я схиляюсь до того, що 84/95 все таки краще ніж 95/102 - двигун не буде нагріватись до критичної температури.
     
  20. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    підтримую!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)