включається від себе а виключити не можу! ні від себе ні на себе, ручкою виключаю а воно не виключається. в чому може бути секрет, може я не це положення вибираю, вроді всі варіанти попробував. роблю перерви між тестами але нічого не змінюється, працює дальше, при чому витирає на пів вікна і через пару секунд другу частину вікна. щоб виключити щітку тре заглушити авто.
Дивись підрульовий перемикач, або перехід від кузова до кришки багажника дроти які йдуть в резиновій гофрі
а в мене навпаки, не включається. Від себе жму - поливає і махне пару раз, відпущу - не махає. Я думав, що так і має бути...
Взалежності від року випуску щітка заднього склоочисника працює: 1)якщо є окремий бачок з рідиною(в багажнику) то склоочисник працює лише коли тримаєш вимикач - поливає і чистить 2) якщо використовується один бачок і один насос то при короткостроковому(1сек) натиску на вимикач включається-виключається двірник, при довготривалому йде полив і щітка має зробити 3 махи(так як з переду). В мене спочатку стояла проводка стара то був перший варіант, потім поставив з вприскового авто всю проводку і отримав 2варіаант, реле стоїть в блоку запобіжників номера не пам"ятаю (передостанє в нижньому ряду з права). Більше всього треба розбирати сам мотор склоочисника там є контактний диск який відповідає за доводку двірника, то він міг підгоріти і відповідно немає постійного "+" на моторчик (розбереш зрозумієш) а можливо і перебитий дріт чи згорівший запобіжник. До моторчика йде 3 провода 1-маса, 2-постійний "+", 3-"+" від реле чи вимикача (непостійний, односекундний коли тиснеш вимикач). То перевір тестером чи є постійний "+" якщо є то розбирай єл.двигун точніше диск він перпендикулярно осі двірника яка стирчить з кузова (вибач за опис), якщо на жодному немає постійної напруги то шукай обрив дроту.
я причину визначив, справа у перемикачі, вечером перевіряв і як почав ним рухати то взагалі є таке положення що ближне світло пропадає з габаритами, аце це не положення ручки а взагалі перемикача. він кріпиться на 3 болта але з лівого боку обломаний кронштейн до якого прикручується перемикач. получається на закріплений на 2 болтах і то вони по праву сторону а з ліва немає до чого прикрутити тому він трохи рухайться.
І в мене на Гольф 2 проблема з щіткою кришки багажника. Хоч 10 раз від себе тисни,а вона не включаеться і рідина не подаеться,хоч моторчик під капотом,який,думаю,воду качає,жужить... Підсвітка номера теж не працює. Виглядає на перебиті дроти...
а в мене взагалі перестала робити кришка багажніка,зняв гофру а там взагалі дроти розєднані і на кузові іншохо кольру дроти і на кришці іншого кольру,зєднати незнаю як)))
В мене на мотор склоочисниа йде коричневий грубий, а на підсвітку номерного знака коричневий тонкий, якщо тобі це допоможе... За інші не знаю, цілі.