не включається релє бензонасоса

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем elvic, 28 бер 2008.

  1. elvic

    elvic Початківець

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1993
    Машина періодично не хоче заводитись або глохне. При цьому бензонасос не працює і його релюха №80 не включається. Включав насос перемичкою (без релє) - насос працює, гудить, машина всеодно не заводиться. Через деякий час, з якоїсь спроби включити запалення релє починає працювати (клацає) і машина заводиться.

    Висновок - причина не в релє.

    Спробую повидьогувати і перепробувати всі штекери, може десь не контакт, якщо в когось схоже було - порадьте, що робити.

    P.S. пробував тестером.
    Коли все працює нормально, то при включенні запалення на керуючі входи релюхи приходить +12V постійно на 1контакт, та +3V на 2 секунди на 2контакт, потім (через 2 сек) на 2контакт приходить також +12V і релюха відключається. Коли машина заведена то на 2контакті постійно +3V. Так вот, коли починаються глюки, то при включенні запалення на обох керуючих контактах одразу з'являється +12V, насос не включається.
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: не включається релє бензонасоса

    провір масу до блока ЄБУ.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: не включається релє бензонасоса

    Тіко не ЄБУ, а ЕБУ! Інакше некоректно звучить. Чи ти мав наувазі "провір масу до блока, незнаю"?
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: не включається релє бензонасоса

    знач elvic в тебе моно інжектор.
    реле має контакти з номерами 86,85,87,30
    Відповідно воно сидить 2, 3, 4, 6
    6 (30) завжди +12в
    2 (86) +12в при включеному запаленні
    3 (85) появляється +12 вольт як управління банзопомпою прямийдріт без всяких розємів на ЄБУ на ножку 25
    4 (87) вихід +12в прямо на бензонасос через запобіжник Ф18-20ампер

    взагаліто помпа при незаведеній машині повинна працювати 1-4секунд
    а при заведеній завжди. отже якшо тих 1-4 сек не вистарчає шоб створити тиск в системі щоб завести то причина не в електриці а в помпі.
    посма повинна за хвилину накачувати літрі бензи можеш провірити її
    закоротивши контакти релюшки 2 і 4 і підстав баклашку на шланг подачі і вмикни запалення по секундоміру на 60 секунд.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. elvic

    elvic Початківець

    Авто:
    VW Golf III 1.4 1993
    Відповідь: не включається релє бензонасоса

    Дріт маси дійсно відвалився, але не від ЄБУ, а від головки блока циліндрів (такий плоський дріт, кріпиться біля котушки і йде на голову, кінець був трохи обвуглений, наче іскра пробивала), причепив його на місце. Але не факт що то через той дріт. Бо і без нього працювало. Далі, поперевтикував всі релє і роз'єми під приборкою.
    Третій день - політ нормальний, не глохну.
    Масу на ЄБУ провірю на вихідних (начитався вже, навантажити лампочкою на + акумулятора і - на ЄБУ, тоді міряти тестером, має бути 12 вольт)

    Хочу додати, коли релє бєнзи не вмикалося - то запалення також небуло. Тобто прослідковується звязок з ЄБУ. На інших форумах писали що може накривається катушка запалення або комутатор, і процесор тому не дає сигнал на релє.

    Дякую, це зайвий раз доказує звязок проблеми з ЄБУ.
    Все так, але коли на (85) +12 і на (86) +12 то рєле вимкнене (різниця потенціалів 0 вольт) Я так поняв що ЄБУ включає релє не подаючи + на (85) а навпаки, подає землю (ну майже, через опір). Тому я наміряв на (85) +2 вольта, коли релє працювало перші 2секунди (+12 - +2 = 10вольт різниця потенціалів, релє ввімкнене). Потім на (85) подається також +12 і релє вимикається.
    Питання, яке я для себе так і не вирішив, в яких випадках? ЄБУ може зразу подавати +12 на (85) і (86) одразу після ввімкнення запалення?
    Мабуть є алгоритм обходу якоїсь помилки.
    Вже 3 дні не наблюдаю жодних проблем, машина заводиться і не глохне, тому не можу визначити причини.
    Покищо всім дякую.
     
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: не включається релє бензонасоса

    соріі збрехав має бути 0 або через опір ти прав.

    Додано через 31 хвилину
    а ще перевір проводку до датчика Положение коленчатого вала (датчик Холла)
    знаходиться в трамбльорі він дає покази для запалення і він дає розуміти шо мотор крутиться або працює і шо бензопомпа має бути включена.
    До речі який в тебе мотор ABD 44kwt чи ABD 40kwt

    Додано через 38 хвилин
    Датчик холла
    має три проводи
    1. коричново/білий = маса
    2. зелено/білий = на 13 ногу ЕБУ
    3. червоно/білий = на 8 ногу ЕБУ

    Додано через 1 годину 5 хвилин
    якщо кольори відрізняються від вище написаних то значить шо в тебе мотор 44 квт і вищеописане тебе не стосується.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)