Машина періодично не хоче заводитись або глохне. При цьому бензонасос не працює і його релюха №80 не включається. Включав насос перемичкою (без релє) - насос працює, гудить, машина всеодно не заводиться. Через деякий час, з якоїсь спроби включити запалення релє починає працювати (клацає) і машина заводиться. Висновок - причина не в релє. Спробую повидьогувати і перепробувати всі штекери, може десь не контакт, якщо в когось схоже було - порадьте, що робити. P.S. пробував тестером. Коли все працює нормально, то при включенні запалення на керуючі входи релюхи приходить +12V постійно на 1контакт, та +3V на 2 секунди на 2контакт, потім (через 2 сек) на 2контакт приходить також +12V і релюха відключається. Коли машина заведена то на 2контакті постійно +3V. Так вот, коли починаються глюки, то при включенні запалення на обох керуючих контактах одразу з'являється +12V, насос не включається.
Відповідь: не включається релє бензонасоса Тіко не ЄБУ, а ЕБУ! Інакше некоректно звучить. Чи ти мав наувазі "провір масу до блока, незнаю"?
Відповідь: не включається релє бензонасоса знач elvic в тебе моно інжектор. реле має контакти з номерами 86,85,87,30 Відповідно воно сидить 2, 3, 4, 6 6 (30) завжди +12в 2 (86) +12в при включеному запаленні 3 (85) появляється +12 вольт як управління банзопомпою прямийдріт без всяких розємів на ЄБУ на ножку 25 4 (87) вихід +12в прямо на бензонасос через запобіжник Ф18-20ампер взагаліто помпа при незаведеній машині повинна працювати 1-4секунд а при заведеній завжди. отже якшо тих 1-4 сек не вистарчає шоб створити тиск в системі щоб завести то причина не в електриці а в помпі. посма повинна за хвилину накачувати літрі бензи можеш провірити її закоротивши контакти релюшки 2 і 4 і підстав баклашку на шланг подачі і вмикни запалення по секундоміру на 60 секунд.
Відповідь: не включається релє бензонасоса Дріт маси дійсно відвалився, але не від ЄБУ, а від головки блока циліндрів (такий плоський дріт, кріпиться біля котушки і йде на голову, кінець був трохи обвуглений, наче іскра пробивала), причепив його на місце. Але не факт що то через той дріт. Бо і без нього працювало. Далі, поперевтикував всі релє і роз'єми під приборкою. Третій день - політ нормальний, не глохну. Масу на ЄБУ провірю на вихідних (начитався вже, навантажити лампочкою на + акумулятора і - на ЄБУ, тоді міряти тестером, має бути 12 вольт) Хочу додати, коли релє бєнзи не вмикалося - то запалення також небуло. Тобто прослідковується звязок з ЄБУ. На інших форумах писали що може накривається катушка запалення або комутатор, і процесор тому не дає сигнал на релє. Дякую, це зайвий раз доказує звязок проблеми з ЄБУ. Все так, але коли на (85) +12 і на (86) +12 то рєле вимкнене (різниця потенціалів 0 вольт) Я так поняв що ЄБУ включає релє не подаючи + на (85) а навпаки, подає землю (ну майже, через опір). Тому я наміряв на (85) +2 вольта, коли релє працювало перші 2секунди (+12 - +2 = 10вольт різниця потенціалів, релє ввімкнене). Потім на (85) подається також +12 і релє вимикається. Питання, яке я для себе так і не вирішив, в яких випадках? ЄБУ може зразу подавати +12 на (85) і (86) одразу після ввімкнення запалення? Мабуть є алгоритм обходу якоїсь помилки. Вже 3 дні не наблюдаю жодних проблем, машина заводиться і не глохне, тому не можу визначити причини. Покищо всім дякую.
Відповідь: не включається релє бензонасоса соріі збрехав має бути 0 або через опір ти прав. Додано через 31 хвилину а ще перевір проводку до датчика Положение коленчатого вала (датчик Холла) знаходиться в трамбльорі він дає покази для запалення і він дає розуміти шо мотор крутиться або працює і шо бензопомпа має бути включена. До речі який в тебе мотор ABD 44kwt чи ABD 40kwt Додано через 38 хвилин Датчик холла має три проводи 1. коричново/білий = маса 2. зелено/білий = на 13 ногу ЕБУ 3. червоно/білий = на 8 ногу ЕБУ Додано через 1 годину 5 хвилин якщо кольори відрізняються від вище написаних то значить шо в тебе мотор 44 квт і вищеописане тебе не стосується.